• کد خبر: ۸۹۹۱۹
  • ۱۴۰۲-۱۲-۱۴ - : ۱۳:۴۶

فوری / مدیرعامل کوروش کمپانی دستگیر شد

جدیدترین اطلاعات رسیده حاکی از دستگیری مدیرعامل شرکت کوروش کمپانی (فروشنده گوشی آیفون ۲۰ میلیون تومانی) است.

یک منبع آگاه در گفت وگو با پایگاه خبری “اقتصاد سالم”، اظهار کرد: فردی با هویت “امیرحسین گودرزی”، سمتِ مدیرعاملی شرکت کوروش کمپانی را برعهده داشت که اخیرا دستگیر شده است.

وی ادامه داد: تحقیقات پیرامون این شرکت و وضعیت مالباختگان و سرنوشتِ پول های واریزی از سوی مردم، از مدیرعاملِ این شرکت در جریان بوده و ادامه دارد.

این منبع آگاه خاطرنشان کرد: از نظر حقوقی مدیرعامل به عنوانِ مدیر اجرایی شرکت کوروش کمپانی، درقبالِ تمام اقدامات صورت گرفته در این شرکت، مسئول است.

اینترپل اعلان قرمز برای دستگیری “امیرحسین شریفیان” را صادر کرده است

این منبع آگاه در پاسخ به اینکه روز گذشته اخباری منتشر شد مبنی بر اینکه پلیس بین الملل (اینترپل) از صدور اعلان قرمز (دستگیری) برای مالکِ شرکت کوروش کمپانی خودداری کرده است، اظهار کرد: اینترپل اعلان قرمز برای دستگیری فردی با هویتِ “امیرحسین شریفیان” به عنوان مالک شرکت کوروش کمپانی را صادر کرده است.

وی خاطرنشان کرد: پیش بینی ما این است که نامبرده در هر کشوری که باشد، دستگیر و جهت پاسخگویی و محاکمه به کشور مسترد خواهد شد.

اعلان قرمز برای مالک کوروش کمپانی صادر شده است

لینک کوتاه : https://eghtesadsalem.com/?p=89919
نظرات کاربران :

مطالب مندرج در بخش "کامنت"، نظراتِ مخاطبانِ سایت بوده و پایگاه خبری اقتصاد سالم قادر به تائید یا ردِّ صحت یا درستی آنها نیست و مسئولیتی در قبال این نظرات ندارد.

  1. کریم گفت:

    خبر خوشحال کننده ای بود
    انشالله زودتر مالباخته ها به پول شون برسن🙏

  2. ناشناس گفت:

    اصل خبر خوشحال کننده است، اما اینکه چرا ساختار اداری در مملکت بهم‌ریخته است که هرکسی میتونه به خودش اجازه بده که مردم رو براحتی گول بزنه و گرفتار کنه، جای تاسف داره.

    ضعف‌های نظارتی باعث میشه پول کلاهبرداری تو جیب این افراد بره، اما مردم در مجموع از چشم دولت میبینند و این خیلی ضعف بزرگی است.

    من جای مسوولان بودم چنان درسی به کلاهبرداران میدادم که آوازه‌اش تا سالها تو گوش همه باقی می‌ماند.

  3. رویا گفت:

    همیشه دروغگو طالب طمع کاره

  4. آرش گفت:

    باسلام
    شاید دلیل ان، تعریف استفاده از اینترنت برای بعضی مشاغل که قبلا با استعلام از مراجع مختلف و….. انجام میگرفت،
    ولی اقای دهنوی در مجلس و یارانش در دولت تحت عنوان برچیده شدن فساد در بخشهای زیادی از ادارات سیستمی طراحی) پنجره واحد دولت ( که فقط با دادن مبلغی انها تعیین میکنند چنانچه مرجعی کمترین تاخیر را داشت مجوز غیابی صادر میشود ،و همه چیز قانونی ست و…..

  5. ناشناس گفت:

    باسلام
    از مسئولان خواهشمندم برخورد قاطع بکنند که دیگر کسی فکر کلاهبرداری به سرش نزند

  6. سید روح اله ابطحی گفت:

    هرچند از اوضاع کشور ناراضی هستم ولی واقعاً متوجه نمیشم چرا بعضی ها حماقت این مال‌باختگان رو به نظام اداری کشور و…. ربط می دن!!!؟؟؟

  7. جمشید گفت:

    درود گرم
    یک سنت بد به فراوانی در فضای مجازی رواج یافته که تبلیغ دروغین فروش کالاهای برند با قیمت های ناچیز و عدم پاسخگویی به پرسش های مشتریان آن گونه کالاها است
    درصد ناچیزی از آنها که به صورت پیامک پاسخ می دهند هم یا حاشا می کنند و یا کالاهای بی نام و نامرغوبی را می فروشند
    به تعبیری کلاه برداری را به گونه ای درپیش گرفته اند که نهایت آن کوروش کمپانی های کوچک تری خواهد شد…

  8. عباس محبی گفت:

    باسلام
    آنچه در این پرونده مشهود و محرز است و چرای های زیادی است که ساختار اداری صنوف مربوطه دستگاههای نظارتی ثبت شرکت ها در کنار زیاده خواهی فردی و تبلیغ صاحبان رسانه و همچنین آحاد افراد جامعه که علی رغم مشاهده این همه پرونده کلاهبرداری باز هم برای اثر کسب منافع که ریسک زیاد دارد در دام شیادان افتاده و چه گرفتاریهای برای خود و جامعه ایجاد می کنند و لازم بذکر است وکیل شرکت حسینی نیز باید بازخواست شود

  9. سعید گفت:

    ریشه کار خرابه این بابا درحد نانو هم نیست .مشکل بزرگتر از این حرفهاست حکم هایی که به اینها میدن باز دارنده نیست . طالبانم آرزوست

  10. Ahmad گفت:

    بله آقای کوروش شرکت رو بنام خودش ثبت نکرده اومده بنام شخص دیگه ای گرفته که اگر رفت که رفت اونو نتونن بگیرن اون بدبختی که حال میکرد اسمش مدیرعامل رو دستگیر کردن

  11. ناشناس گفت:

    نه توروخداااااااا. !!!!!؟

  12. گلی صدریه گفت:

    به نام خدا،
    روی سخنم با کسانی است که فریب خورده اند.
    زمانی که شما به این شرکت و نمونه های دیگر از اینگونه موسسات برای خرید یا سرمایه گذاری های پرسود مراجعه می کنید، آیا از دولت کسب دستور می ‌کنید؟ که اکنون توقع دارید که دولت برای خسارت های شما اقدام کند؟
    به لطف خدا و نظر چهارده معصوم(ع) و خون شهدا و حسن نیت امام شهدا و رهبر عزیزمان و صداقت و خلوص اکثریت ملت ایران (در سمت های مختلف است،) که برخلاف اکثر کشورها دولت جمهوری اسلامی ایران بیش از حد وظیفه و توانش در گرفتاریهای مختلف به کمک مردم می شتابد.
    ان شاءالله من نوعی قدر این نعمت خدادادی (انقلاب اسلامی ایران را بدانیم)

  13. همصدا با مردم گفت:

    … ما در گذشته شاهد فساد فرزندان هاشمی و غیره بودیم و امروزه شاهد فساد فرزندان معاون اول قوه قضائیه و نماینده مجلس میرسلیم هستیم نمیشود باور کرد که فرزند خطا بکند ولی پدر بی خبر باشد اگر چنین است که آن مسئول که از حال اطراف خود خبر ندارد لیاقت صدارت و مدیریت بر یک سازمان و یا اداره و وزارت خانه ندارد و اگر مطلع بوده باید کنار فرزندانشان محاکمه شده و بشوند و یا حداقل استعفا بدهند

  14. علی گفت:

    سلام
    واقعا تا کی باید مردم درگیر سوء استفاده افراد شیاد شوند، آیا در کشورهای صاحب نام درعرصه روابط اجتماعی – اقتصادی هم همین مشکل هست؟
    بنده با اعتماد به تبلیغات رسانه ملی، از شرکت آگرین یک وسیله برقی خریدم، جنس را که با تاخیر زیاد فرستادند با وجود داشتن ضمانت، حاضر به پاسخگویی خرابی آن هم نیستند، چرا ؟
    چرا این افراد یا شرکتها اینقدر جرات پیدا کرده اند ؟؟؟؟

  15. معین گفت:

    چه خوش خیال هستید طرف پول رو برده نصفشو تا الان خورده بقیه رو هم مشغول چال کردنه خودشم که ۵۰ کیلو وزن نداره میخواید از کجاش دربیارید درسی باشه دفعه بعد سریال پینوکیو رو دقیق با دقت نگاه کنید

  16. مجتبی گفت:

    دوستان وقتی پلیس قبلا یک بار پلمپ کرده چه معنی میده!؟
    یعنی مشکل داره دیگه و مردم باید مواظب باشن ولی مطمعنم همون موقع پلیس رو متهم کردن چرا یک شرکتی که داره به مردم کمک میکنه رو تحت فشار قرار میدید!!
    بعدشم با این بازار چه کسی میتونه گوشی با این قیمت وارد کنه!؟
    تقصیر خود اونایی که به کوروش کمپانی اعتماد کردن و الان چوب اعتمادشون خوردن و بازهم تقصیر میندازن گردن پلیس!

  17. کهنه سرباز گفت:

    تا احمق در جهان هست
    مفلس در امان هست
    اینم دستگیر بشه طمع درون ما ایرانیان که میخواهیم بدون زحمت منفعت ببریم هزاران از این شرکت‌ها خلق خواهد اولیش نیست آخری هم نخواهد بود

دیدگاه شما