• کد خبر: ۹۰۲۷۵
  • ۱۴۰۲-۱۲-۱۹ - : ۱۴:۲۵

مالک موبایل موسوی تهدید کرد: استقلال باید ۲ میلیارد به ازای هر بازی پرداخت کند / عده‌ای بی‌ سر‌ و‌‌ پا به من توهین کرده‌اند

مالک شرکت “موبایل موسوی” با انتشار ویدئویی تیم فوتبال استقلال را تهدید کرده که باید به ازای هر بازی، مبلغ ۲ میلیارد به وی پرداخت کند.

به گزارش پایگاه خبری “اقتصاد سالم”، به گفته کارشناسان، شرکت موبایل موسوی نیز فعالیتی کم و بیش مشابه شرکت معروف “کوروش کمپانی” دارد و گوشی موبایل را ارزان تر از قیمت آن در بازار، می فروشد.

این شرکت قرارداد اسپانسرینگ با تیم استقلال منعقد کرده بود اما مدتی پیش به دنبال وقایع رُخ داده؛ مسئولان باشگاه استقلال تبلیغات این شرکت را جمع آوری کرده اند.

به دنبال این ماجرا، فرد جوانی به نام موسوی _ مالک موبایل موسوی _ ویدئویی در فضای مجازی منتشر کرده که در آن به این موضوع اشاره کرده است.

“موسوی” مالک شرکت موبایل موسوی با انتشار ویدئویی مدعی شده باشگاه استقلال؛ به ازای هر بازی ۲ میلیارد ضرر و زیان باید به وی پرداخت کند

وی در ویدئوی منتشره مدعی شده به دلیل پایین کشیدن تبلیغاتِ وی، استقلال باید طبق قرارداد، به ازای هر بازی ۲ میلیارد ضرر و زیان به وی پرداخت کند.

مالک شرکت موبایل موسوی با مخاطب قراردادنِ آقایان “خطیر و سمیعی” باشگاه استقلال را تهدید کرده که کوتاه نمی آید و باید این مبلغ پرداخت شود.

نامبرده همچنین در بخش دیگری از این فیلم مدعی شده که حجم زیادی کالا را زودتر از موعد تحویل داده و اظهار کرده است:” این همه به من هجمه و فشار آورده و هر بی سر و پایی به من توهین کرده و هر چیزی خواسته به من گفته و من را قضاوت کرده است”.

فیلم این اظهارات را در زیر ببینید:

بنظر می رسد مخاطبِ مالک شرکت موبایل موسوی از “بی سر و پایانی که به وی توهین کرده و وی را قضاوت کرده اند”؛ افرادی هستند که بعد از افشای کلاهبرداری شرکت کوروش کمپانی، نسبت به تکرارِ این تخلفات از سوی شرکتهای مشابه هشدار داده اند.

گفتنی ست چندی پیش انجمن واردکنندگان موبایل، تبلت و لوازم جانبی با ارسال نامه‌ای رسمی به “خطیر” مدیرعامل باشگاه استقلال نسبت به اسپانسر این باشگاه در شهرستان آمل هشدار داد.

در این نامه آمده بود:” به استحضار می‌رساند اخیراً پرونده‌ای تحت عنوان کوروش کمپانی به دلیل پیش فروش گوشی‌های موبایل و اخذ مبالغ سنگین از مردم و سپس متواری شدن در مراجع قضایی تشکیل و در حال طی مراحل قانونی است.

از آنجا که طبق گزارشات واصله اسپانسر باشگاه استقلال نیز در شهرستان آمل جناب آقای (موسوی) همین رویه پیش فروش گوشی و فروش زیر قیمت بازار را در دستور کار خود قرار داده اند، بر خود لازم دانسته مراتب را به منظور پیشگیری از اتفاق مشابه پرونده کوروش کمپانی به باشگاه استقلال اعلام و از ورود لطمه به اعتبار آن باشگاه مردمی جلوگیری کنیم.

با عنایت به اینکه این ترفند در برخی از نقاط کشور در حال حاضر مورد استفاده سودجویان قرار گرفته خواهشمند است در صورت صلاحدید در موارد مشابه (در خصوص تلفن همراه و تبلت) دستور فرمائید قبل از عقد قرارداد از این انجمن استعلام به عمل آورند”.

نامه انجمن واردکنندگان موبایل، تبلت و لوازم جانبی به باشگاه استقلال و هشدار درباره ی شرکت موبایل موسوی

 

لینک کوتاه : https://eghtesadsalem.com/?p=90275
نظرات کاربران :

مطالب مندرج در بخش "کامنت"، نظراتِ مخاطبانِ سایت بوده و پایگاه خبری اقتصاد سالم قادر به تائید یا ردِّ صحت یا درستی آنها نیست و مسئولیتی در قبال این نظرات ندارد.

  1. ناهید گفت:

    وا چه ادبیاتی چه خشن…

  2. حسابدار گفت:

    ببخشید!
    منظور ایشون ۲ میلیارد تومان هست یا ۲ میلیارد ریال؟
    البته در هر صورت که باشگاه استقلال پولی به این نمیده😂

دیدگاه شما