• کد خبر: ۹۱۱۸۷
  • ۱۴۰۳-۰۱-۰۴ - : ۱۲:۴۹

شهرداری تهران ۱ سال و ۳ روز، از زمان عقب است / شهردار، گزارش عملکرد بدهد

برخی مشاهدات میدانی حاکی از آن است که شهرداری تهران، در بخشی از حوزه ی فرهنگی _ اطلاع رسانیِ مجموعه ی خود دقیقا ۱ سال و ۳ روز، از زمان عقب است.

مشاهدات میدانی خبرنگار پایگاه خبری “اقتصاد سالم”، نشان می دهد که با گذشتِ بیش از ۳ روز از آغاز سال نو شمسی و پخش پیام نوروزی مقام معظم رهبری و نامگذاری سال ۱۴۰۳؛ در یکی از خیابانهای اصلی و پر رفت و آمد و شهر تهران واقع در تقاطع شهید اشرفی اصفهانی، تابلوی اطلاع رسانی شهرداری تهران ضمن خوشامدگویی به مسافران نوروزی، شعار سال ۱۴۰۲ را نشان می دهد و تبریک می گوید!

فیلم مستند زیر را در همین رابطه ببینید:

این رویداد به این معنا ست که مسئولان شهرداری تهران در این حوزه، دقیقا ۱ سال و ۳ روز؛ از زمان عقب بوده و به جای شعار سال ۱۴۰۳ (جهش تولید با مشارکت مردم)، سال ۱۴۰۲ و شعار آنرا نمایش می دهند.

سازمان های نظارتیِ درون شهرداری، کجا هستند!؟

در این شرایط این پرسش مهم مطرح است که با وجود گذشت بیش از ۳ روز از آغاز سال نو شمسی و پخش پیام نوروزی مقام معظم رهبری؛ سازمان های نظارتیِ درون شهرداری کجا هستند و چگونه تا کنون متوجه این اشتباه فاحش نشدند!؟

آیا اساسا مسئولان شهرداری در مناطق و به ویژه بخش نظارتی آنها، بازدیدهای نظارتی از سطح کوچه ها و معابر به ویژه خیابانهای اصلی و پرتردد شهر تهران آن هم در ایام تعطیلات نوروز و ضرورتِ آمادگی برای میزبانی از مسافران نوروزی، ندارند که با وجود گذشتِ بیش از ۳ روز، هنوز متوجه این اشتباه فاحش نشده اند!؟

شهردار، بیلانِ کاری بدهد

در این شرایط دلیل این وضعیت هرچه که باشد، یک نکته ی بسیار مهم را گوشزد می کند و آن هم ضرورتِ نظارت بر عملکرد مجموعه ی شهرداری تهران از “بیرون” به ویژه توسط شورای شهر و  “پاسخ دهی” شخص شهردار به مردم تهران و ارائه ی ریزِ گزارش عملکرد مجموعه تحت مدیریت خود است.

در این رابطه منظور گزارش عملکردهای مرسوم فعلی نیست…

بلکه پیشنهاد می شود از شخص شهردار تا شهرداران مناطق و ناحیه ها در آغاز سال جدید؛ ریز گزارش عملکرد در هر ناحیه را به اطلاع شهروندان آن منطقه رسانده و از آنها درباره عملکرد خود “نظرسنجی” کنند.

همچنین درباره ی اولویت “برنامه” های سال جدید، از مردم کسب “تکلیف” کرده و برنامه ها را براساس نیاز محلات و شهروندان؛ طراحی و عملیاتی کنند.

شهرداری “باگِ” سیستم را شناسایی و برطرف کند

در پایان ضروری ست شهرداری تهران فرایند کاری خود را بررسی و “باگ” و خطاهای موجود که موجب بروز چنین اشتباهی و برطرف نشدن آن ظرف این مدت زمان شده است را شناسایی؛ و نسبت به اصلاح آن اقدام کند.

لینک کوتاه : https://eghtesadsalem.com/?p=91187
نظرات کاربران :

مطالب مندرج در بخش "کامنت"، نظراتِ مخاطبانِ سایت بوده و پایگاه خبری اقتصاد سالم قادر به تائید یا ردِّ صحت یا درستی آنها نیست و مسئولیتی در قبال این نظرات ندارد.

  1. ایرانی گفت:

    واقعا عجیب بود…

دیدگاه شما