• کد خبر: ۹۲۴۰
  • ۱۳۹۹-۰۹-۲۵ - : ۱۴:۱۱

آقای محسن تنابنده، آلن دلون هم ۵ میلیارد تومان دستمزد نمی گرفت

در حالیکه گفته می شود محسن تنابنده برای حضور در فصل هفتم سریال پایتخت درخواست دستمزد فوقِ نجومی و تخیلیِ ۵ میلیارد تومانی کرده است، باید به ایشان یادآور شد شما که محسن تنابنده ای؛ آلن دلون از خوشتیپ ترین و برجسته ترین اسطوره های سینمای جهان هم ادعای دریافت دستمزد ۵ میلیارد تومانی را نداشت.

به گزارش پایگاه خبری “اقتصاد سالم”، دیگر شورش را درآورده اند. انگار بیت المال و پول این مردم، “علف خرس” است که بعضی از عزیزان در خوردن و کَندن از آن، از هم سبقت می گیرند.

در جدیدترین نمونه در این زمینه رسانه ها خبر از درخواستِ دستمزد ۵ میلیارد تومانی! محسن تنابنده برای بازی در فصل هفتم سریال پایتخت داده اند.

در این میان خبری از تکذیب این موضوع از سوی تنابنده نیست و به نظر می رسد درخواستِ دستمزد تخیلی، صحت دارد.

در صورت صحت داشتن این درخواست باید از آقای محسن تنابنده پرسید خود را چه فرض کرده اید که برای حداکثر چند ماه فعالیت، تقاضای ۵۰ میلیارد ریال، دستمزد کرده اید!؟ آیا شما کاشف واکسن کرونا ویروس هستید و قرار است بشریت را از چنگ این ویروس مهلک و کشنده که روال زندگی روزمره چند میلیارد انسان را به هم ریخته، نجات دهید!؟

محسن تنابنده در مراسمی رسمی

آقای تنابنده به اطلاعتان می رسانیم شما که محسن تنابنده هستی، اما آلن دلون، از خوشتیپ ترین و برجسته ترین و یکی از چند اسطوره سینمای جهان نیز درخواست دستمزدی به قیاسِ ۵ میلیارد تومانیِ شما نداشت؛ پس شما خود را چه و که فرض کرده اید!؟ آیا بیت المالِ این مردم را در این حد، بی صاحب فرض کرده اید که تا می توانید، بکَّنید!؟

آلن دلون اسطوره سینمای جهان در پوششی رسمی

در این شرایط به صدا و سیما هشدار می دهیم با توجه به اینکه بودجه این سازمان، از منابع عمومی تامین می شود؛ دقت کند در صورت ساخت فصل هفتم سریال پایتخت؛ خدای نکرده پرداخت دستمزدهای تخیلی و فوقِ نجومی صورت نگیرد زیرا از یک سو ماه پشت ابر نمی ماند و از سوی دیگر مسوولان صداوسیما باید درباره ریال به ریال هزینه کردِ منابع این سازمان از جمله دستمزد پرداختی به بازیگران سریال پایتخت به ویژه محسن تنابنده؛ پاسخگو باشند.

تاکید می کنیم، صداوسیما باید در برابر ریال به ریال هزینه ای که از جیب این مردم می کند، پاسخگو باشد.

لینک کوتاه : https://eghtesadsalem.com/?p=9240
نظرات کاربران :

مطالب مندرج در بخش "کامنت"، نظراتِ مخاطبانِ سایت بوده و پایگاه خبری اقتصاد سالم قادر به تائید یا ردِّ صحت یا درستی آنها نیست و مسئولیتی در قبال این نظرات ندارد.

دیدگاه شما