• کد خبر: ۹۳۷۸
  • ۱۳۹۹-۰۹-۲۷ - : ۱۰:۳۸

آخرین آمار کرونا در جهان ۲۷ آذر

طبق آخرین آمار جهانی تاکنون ۷۴میلیون و ۵۳۴هزار نفر به بیماری کرونا مبتلا شده‌اند؛ کشور آمریکا در شب گذشته با افزایش ۲۴۶هزار مبتلا به مجموع ۱۷میلیون و ۳۹۲هزار مبتلا رسید.

به گزارش اقتصاد سالم؛بر اساس آخرین آمار جهانی پایگاه اطلاعاتی “worldometer” تا صبح امروز ۷۴ میلیون و ۵۳۴ هزار و ۵۸۱ نفر در جهان به ویروس کرونا ــ کووید۱۹ ــ مبتلا شده‌اند که از این تعداد، یک‌‌‌میلیون و ۶۵۵ هزار و ۲۳۰ نفر جان خود را از دست داده‌اند.

از مجموع تعداد مبتلایان در جهان، تاکنون ۵۲ میلیون و ۳۷۳ هزار و ۸۱ نفر بهبود یافته و توانسته‌اند این بیماری را شکست دهند.

کشور آمریکا با بیشترین تعداد مبتلایان در جهان با افزایش ۲۴۶ هزار و ۹۹۶ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۱۷ میلیون و ۳۹۲ هزار و ۶۱۸ نفر رسیده است؛ تاکنون ۳۱۴ هزار و ۵۷۷ آمریکایی مبتلا به کووید۱۹ در این کشور جان خود را از دست داده‌‌اند.

کشور هند پس از آمریکا در رده دوم جهان قرار دارد که با افزایش ۱۸ هزار و ۱۶۴ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۹ میلیون و ۹۵۱ هزار و ۷۲ مبتلا رسیده است؛ در این کشور تعداد ۱۴۴ هزار و ۴۷۸ نفر جان خود را بر اثر ابتلا به کرونا از دست داده‌اند.

کشور برزیل به‌‌‌عنوان سومین کشور جهان با افزایش ۶۸ هزار و ۴۳۷ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۷ میلیون و ۴۲ هزار و ۶۹۵ نفر رسیده است؛ تاکنون ۱۸۳ هزار و ۸۲۲ برزیلی جان خود را بر اثر ابتلا به کرونا از دست داده‌اند.

کشورهای روسیه، فرانسه، ترکیه، انگلیس و ایتالیا نیز به‌ترتیب با ۲میلیون و ۷۳۴ هزار و ۴۵۴، ۲میلیون و ۴۰۹ هزار و ۶۲، یک‌میلیون و ۹۲۸ هزار و ۱۶۵، یک‌میلیون و ۹۱۳ هزار و ۲۷۷ و یک‌میلیون و ۸۸۸ هزار و ۱۴۴ نفر مبتلا در رده‌های چهارم تا هشتم جهان قرار گرفته‌اند.

همچنین کشورهای اسپانیا با یک‌میلیون و ۷۸۲ هزار و ۵۶۶ مبتلا و آرژانتین نیز با یک‌میلیون و ۵۱۷ هزار و ۴۶ نفر مبتلا در رده‌های نهم و دهم جهان قرار دارند.

از لحاظ تعداد بهبودیافتگان نیز کشورهای آمریکا، هند و برزیل به‌‌ترتیب با ۱۰میلیون و ۱۷۰ هزار و ۷۳۵، ۹میلیون و ۴۸۹ هزار و ۱۴۳ و ۶میلیون و ۱۳۲ هزار و ۶۸۳ نفر بهبودیافته در رده‌های اول تا سوم قرار دارند.

لینک کوتاه : https://eghtesadsalem.com/?p=9378
نظرات کاربران :

مطالب مندرج در بخش "کامنت"، نظراتِ مخاطبانِ سایت بوده و پایگاه خبری اقتصاد سالم قادر به تائید یا ردِّ صحت یا درستی آنها نیست و مسئولیتی در قبال این نظرات ندارد.

دیدگاه شما