• کد خبر: ۹۳۹۰
  • ۱۳۹۹-۰۹-۲۷ - : ۱۴:۳۰

اصرار کانالِ تلگرامی به خدشه به منافع ملی/ این بار به بهانه رفع تحریم ها

کانال تبلیغاتی “خبر فوری” باز هم یادداشت جدیدی در سیاست خارجی منتشر کرده و این بار “تحریم ها و لغو آن را” از موضوعی فراجناحی و ملی؛ به مسئله ای در سطح رقابت های سیاسی داخلی، جناحی و انتخاباتی، تقلیل داده است.

به گزارش پایگاه خبری “اقتصاد سالم”، سایت و کانال تلگرامی “خبری فوری” رسانه ای “تبلیغات محور” است که با هدف جذب صاحبان آگهی و تبلیغات، اخبار دیگر رسانه ها را کپی و بازنشر می کند.

آگهی های متعددی همچون کاشت دندان، کارشناسی ارشد بدون آزمون، افزایش مخاطب در اینستاگرام، فروش ملک، دکوراسیون منزل، تعداد لایک سامسونگ و… در کانال خبر فوری به چشم می خورد

سابقه این رسانه تبلیغاتی نشان داده که ظاهرا به دلیل تمرکزش بر تبلیغات و جذب آگهی؛ تخصصی در حوزه تخصصی اطلاع رسانی به ویژه در حوزه حساس سیاست خارجی ندارد.

همین چند روز پیش بود که این کانال تبلیغاتی یک یادداشت در حوزه روابط ایران با کشورهای عرب حاشیه خلیج فارس منتشر کرد که سراسر برخلاف مصالح و منافع ملی کشور بود. این یادداشت به سرعت مورد نقد قرار گرفته و از این رسانه تبلیغاتی خواسته شد به حوزه تخصصی خود که همان “انتشار آگهی” است بپردازد و یادداشت نویسی در حوزه های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی،… به ویژه سیاست خارجی را به متخصصان این حوزه واگذار کند؛ اما ظاهرا گوش شنوایی در کانال “خبر فوری” وجود ندارد و این رسانه بر شیوه خود و ایجاد خدشه به منافع ملی ویژه در حوزه حساس “سیاست خارجی”، اصرار دارد.

در این زمینه این بار این کانال تبلیغاتی روز گذشته (چهارشنبه ۲۶ آذرماه) در یادداشت جدید خود به موضوع تحریم ها پرداخته و رفع ترحیم را به رقابتهای سیاسی و جناحی و انتخاباتی داخلی مرتبط کرده است.

این کانال در بخشی از یادداشت خود نوشته است:” عراقچی هرچند گفتگوهای پنهانی ایران و آمریکا در عمان را خیالپردازی می‌داند، اما قطعا نمی‌تواند انتظار دولت روحانی برای رفع تحریم‌ها از سوی بایدن را انکار کند. اقدامی که خواهد توانست شانس چهره‌هایی چون محمدجواد ظریف را برای پیروزی در انتخابات ۱۴۰۰ افزایش دهد.”

این اقدامات “خبرفوری” در حالی ست که طبق سیاست های کلان ج.ا.ا ایران و منافع و مصالح ملی؛ رفع تحریم ها یک موضوع ملی، فراجناحی و البته فرا انتخاباتی ست و گره زدن آنها به رقابتهای سیاسی_جناحی داخلی باعث سواستفاده بازیگران خارجی و بهره بردن آنها از شکاف بین جریانهای سیاسی داخلی و ضربه خوردن منافع ملی و مصالح ملت ایران خواهد شد.

پیوند زدن مهمترین پرونده سیاست خارجی و امنیت ملی ایران در ۴۰ سال اخیر به یک موضوع جناحی و انتخاباتی

بنابراین باز هم از کانال تلگرامی “خبر فوری” درخواست می کنیم امر ثقیل و حساس اطلاع رسانی به ویژه در حوزه سیاست خارجی را به متخصصان این حوزه واگذار کرده و به کار تخصصی خود که انتشار آگهی ست، بپردازد.

لینک کوتاه : https://eghtesadsalem.com/?p=9390
نظرات کاربران :

مطالب مندرج در بخش "کامنت"، نظراتِ مخاطبانِ سایت بوده و پایگاه خبری اقتصاد سالم قادر به تائید یا ردِّ صحت یا درستی آنها نیست و مسئولیتی در قبال این نظرات ندارد.

دیدگاه شما