• کد خبر: ۹۴۰۰
  • ۱۳۹۹-۰۹-۲۷ - : ۱۵:۱۹

به جای اتهام زنی، گزارش عملکرد خودتان را ارائه دهید

آرش ارشد، همسر سارا دشتگرد، عضو شورای اسلامی شهر کرج که با حمایتها و فشار همسرش و شخصی به نام «م» به صورت غیرقانونی بر مسند سازمان سرمایه گذاری و مشارکتهای مردمی شهرداری کرج نشسته است؛ اخیرا در توییتی مبهم شخصی به نام «ف» را مانع کارهای خود معرفی کرده که مشخص نیست «ف» از مدیران شهرداری است یا خارج از شهرداری!

به گزارش پایگاه خبری “اقتصاد سالم”، آنچه مهم به نظر می رسد این است که آرش ارشد باید ابتدا پاسخگوی انتصاب غیرقانونی و عملکرد نامناسب خود در سازمان مشارکتها و شبهه هایی که در ارتباطش با افرادی که قصد سرمایه گذاری دارند باشد، سپس دیگران را متهم به کارشکنی نماید.

در همین خصوص شهردار کرج نیز باید پاسخگوی انتصاب غیرقانونی این فرد علیرغم دستور دادستان و طرح پرونده در هیئت رسیدگی به تخلفات اداری نهاد ریاست جمهوری و محکومیت شهردار در این انتصاب باشد.

منتظر انتشار مطالب مستند در خصوص آرش ارشد و عملکرد خارج از عرف و غیرقانونی وی، چگونگی انتصاب و پشت پرده ها از طریق رخداد باشید.

@rokhdadalborz

منبع: رخداد البرز

لینک کوتاه : https://eghtesadsalem.com/?p=9400
نظرات کاربران :

مطالب مندرج در بخش "کامنت"، نظراتِ مخاطبانِ سایت بوده و پایگاه خبری اقتصاد سالم قادر به تائید یا ردِّ صحت یا درستی آنها نیست و مسئولیتی در قبال این نظرات ندارد.

دیدگاه شما