• کد خبر: ۹۵۷۵۶
  • ۱۴۰۳-۰۳-۰۷ - : ۹:۳۹

این خانواده‌ها منتظر زمین رایگان باشند + جزییات

معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان گفت: یک هزار و ۷۰۰ خانواده کم بضاعت در سراسر استان زمین رایگان دریافت می‌کنند.

 به گزارش اقتصاد سالم ؛ مرتضی میثاقی با اشاره به اینکه اختصاص زمین رایگان به منظور افزایش ساخت مسکن، کمک به رفع نیاز اقشار کم درآمد و کاهش قیمت مسکن‌ در اولویت دولت سیزدهم است، اظهار کرد: تخصیص این اراضی توسط مدیر کل راه و شهرسازی استان مورد تایید قرار گرفته و باقی فرایند تا زمان انعقاد قرارداد بر عهده واحد واگذاری است.

وی از دریافت زمین رایگان برای یک هزار و ۷۰۰ خانواده کم برخوردار استان که عضو کمیته امداد و بهزیستی هستند خبر داد و عنوان کرد: مکاتبات لازم با ادارات راه و شهرسازی شهرستان‌های مربوطه جهت ادامه اقدامات قانونی و پایش متقاضیان انجام شده است.

معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان بیان کرد: اراضی مورد نیاز این طرح پیش بینی و رفع تعارض شده است که در قالب چارچوب قانونی در حال اقدام هستیم.

لینک کوتاه : https://eghtesadsalem.com/?p=95756
نظرات کاربران :

مطالب مندرج در بخش "کامنت"، نظراتِ مخاطبانِ سایت بوده و پایگاه خبری اقتصاد سالم قادر به تائید یا ردِّ صحت یا درستی آنها نیست و مسئولیتی در قبال این نظرات ندارد.

دیدگاه شما