• کد خبر: ۹۵۷۷۵
  • ۱۴۰۳-۰۳-۰۷ - : ۱۵:۰۳

اهتمام ویژه شرکت مس برای تحقق برنامه تولید یک میلیون تن کاتد

مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران از اهتمام همه بخش‌های این مجموعه برای تحقق برنامه تولید یک میلیون کاتد مس با ایجاد زیرساخت‌های لازم در حوزه معدن، آب و برق و تجهیزات و ماشین‌آلات خبر داد.

اهتمام ویژه شرکت مس برای تحقق برنامه تولید یک میلیون تن کاتد

 به گزارش اقتصاد سالم ؛ دکتر حسین مدرس خیابانی در جلسه کمیته راهبردی شرکت ملی صنایع مس ایران که با حضور جمعی از صاحب‌نظران حوزه معدن و اساتید دانشگاه برگزار شد، اظهار کرد: برنامه‌ریزی برای تولید سالانه یک میلیون تن کاتد مس یکی از مهمترین اولویت‌های کاری شرکت ملی صنایع مس ایران به شمار می‌رود و همه بخش‌ها برای تحقق این مهم، تمام تلاش خود را به کار گرفته‌اند.

وی افزود: خوشخبتانه با اقدامات انجام گرفته برای تسریع در اجرای طرح‌های توسعه‌ای، تا پایان سال جاری ۲ واحد ۱۴۳ و ۱۰۰ هزار تنی کنسانتره و یک واحد ۱۳۰ هزار تنی مفتول مس تکمیل و به بهره‌برداری می‌رسد که تاثیر بسزایی در میزان تولید و فروش شرکت ملی مس خواهد داشت.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران بر لزوم بهره‌گیری از روش‌های علمی برای ارائه راهکارهای بهنگام و صحیح جهت اصلاح فرآیندها تاکید کرد و گفت: داشتن راهبرد توسعه برای برنامه‌ریزی بلند مدت طرح‌ها و پروژه‌ها و تعریف اولویت‌های کوتاه مدت برای سرعت بخشیدن به پیشرفت فیزیکی طرح‌ها، یک ضرورت غیرقابل انکار به شمار می‌رود که باید مورد توجه قرار گیرد.

لینک کوتاه : https://eghtesadsalem.com/?p=95775
نظرات کاربران :

مطالب مندرج در بخش "کامنت"، نظراتِ مخاطبانِ سایت بوده و پایگاه خبری اقتصاد سالم قادر به تائید یا ردِّ صحت یا درستی آنها نیست و مسئولیتی در قبال این نظرات ندارد.

دیدگاه شما