• کد خبر: ۱۶۰۷۸
  • ۱۴۰۰-۰۱-۲۷ - : ۱۲:۰۲
در گفت و گو با کلمه عنوان شد:

“آماده جنگ خیابانی در ایران هستیم”

دبیرکل گروه کومله اعلام کرد: آماده جنگ خیابانی در ایران هستیم.

به گزارش پایگاه خبری “اقتصاد سالم”، دبیرکل گروه کومله که حزب تجزیه طلب کردستان ایران است با تلویزیون “کلمه” گفت و گو کرده است.

عبدالله مهتدی در بخشی از این مصاحبه از مردم خواسته در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ شرکت نکنند و اعلام کرده که “به دنبال آن ما آماده حمله و جنگ خیابانی در ایران هستیم”.

دبیرکل گروه کومله خاطرنشان کرده است:” خالی گذاشتن صندوق رای در مبارزه ما با جمهوری اسلامی بسیار موثر است. وقتی مردم به انتخابات اقبال نکنند، آن وقت نوبت ماست که در کفِ خیابان وضعیت را تغییر دهیم و خب تلفات جانی و مالی هم دارد”.

سمت راست: عبدالله مهتدی
سمت چپ: مسرور بارزانی، نخست وزیر اقلیم کردستان عراق

گفتنی ست که “شبکه تلویزیونی کلمه” نباید با “سایت کلمه” که مربوط به هواداران مهندس میرحسین موسوی ست، اشتباه گرفته شود.

“شبکه تلویزیونی کلمه” ابتدای ماه رمضان سال ۱۳۹۰ آغاز به کار کرد و براساس اخبار منتشره در همان زمان، بودجه ی سالانه ی این شبکه در زمان راه اندازی بیش از ۷ میلیون دلار بوده که بخشی از آن مستقیماً از بودجه ی تشکیلات دینی عربستان سعودی (وهابیت) تامین شده است.

به لحاظ فنی نیز شبکه ی تلویزیونی العربیه (تلویزیون رسمی حکومت عربستان سعودی) کار آموزش پرسنل و طراحی برخی از برنامه های این شبکه را بر عهده داشته است.

لینک کوتاه : https://eghtesadsalem.com/?p=16078
نظرات کاربران :

مطالب مندرج در بخش "کامنت"، نظراتِ مخاطبانِ سایت بوده و پایگاه خبری اقتصاد سالم قادر به تائید یا ردِّ صحت یا درستی آنها نیست و مسئولیتی در قبال این نظرات ندارد.

دیدگاه شما