• کد خبر: ۳۰۸۳۰
  • ۱۴۰۰-۰۹-۰۱ - : ۱۲:۴۹
با تطمیع و تهدیدِ رسانه ی افشاگر؛

ذوب آهن اصفهان خواستار حذفِ خبرهای انتقادیِ منتشره از مدیرعاملش شد!

سه نفر از عواملِ شرکت ذوب آهن اصفهان ابتدا با وعده و تطمیع و بعد با تهدید؛ تلاش کردند سردبیر پایگاه خبری “اقتصاد سالم” را مجبور به حذف خبرهای افشاگرانه و انتقادیِ منتشره درباره ی مدیرعامل این شرکت، بکنند.

۲ روز پیش (شنبه ۲۹ آبان) ۲ نفر از عواملِ شرکت ذوب آهن اصفهان طی تماس های تلفنی مکرر با سردبیر پایگاه خبری “اقتصاد سالم”، خواستار برگزاری جلسه ای حضوری و دیدار با وی شدند.

این جلسه ساعت ۱۱:۴۵ روز گذشته (یکشنبه ۳۰ آبان) با حضور سه نفر از عواملِ اعزامی شرکت ذوب آهن اصفهان (با مشخصات آقایان ع ح غ / م ا / ح ع)، به مدت ۱ ساعت و ۴۸ دقیقه در شهر تهران، برگزار شد.

در ابتدای این جلسه افراد یاد شده تلاش کردند با تطمیع و دادنِ وعده ی همکاری و حمایت از پایگاه خبری “اقتصاد سالم”؛ سردبیر این رسانه را راضی به حذفِ خبرهای انتقادیِ و افشاگرانه ی منتشره درباره ی مدیرعامل شرکت ذوب آهن اصفهان، بکنند.

در این رابطه آنها خطاب به سردبیر “اقتصاد سالم” اظهارات و کُدهایی مبنی بر وعده و تطمیع مطرح کردند که برخی از آنها به شرح زیر است:” آقا ما می خواهیم با شما دوست باشیم؛ چه کار باید بکنیم؟… ما برای تعامل و همکاری با سایت اقتصاد سالم آمده ایم… تشریف بیاورید اصفهان، ۲ روز از کارخانه ذوب آهن بازدید کنید… با خانواده تشریف بیاورید اصفهان… چرا دشمنی! چرا دوستی نه!؟… ما از رسانه ها حمایتِ مالی می کنیم…”

آنها حتی در این زمینه یکی از پیشکسوتان و بزرگان رسانه ای و مطبوعاتی استان اصفهان را واسطه کرده و در حین جلسه با وی تماس تلفنی برقرار کرده و از او خواستند ریش سفیدی کرده و واسطه ی آنها با پایگاه خبری “اقتصاد سالم”، برای به قول خودشان دوستی و تعامل! و رسیدن به اهداف شان شود…

در این زمینه آقای (نام نزد رسانه محفوظ است) در صحبتهای خود خطاب به سردبیر “اقتصاد سالم” عنوان کرد “خطا و اشتباهِ مدیریت نباید باعث آسیب دیدنِ کارخانه و تولید شود”، که سردبیر اقتصاد سالم نیز در پاسخ تاکید کرد حفاظت و حمایت از تولید و اشتغال در کشور، جزو چارچوب های کاری این رسانه بوده و یکی از اهدافِ اصلیِ مبارزه با فساد، حمایت از تولید است.

در ادامه سردبیر پایگاه خبری اقتصاد سالم خطاب به عواملِ اعزامیِ شرکت ذوب آهن اصفهان اعلام کرد که افشای فساد و مبارزه با تخلفاتِ مدیرانِ دولتی؛ حسبِ دستوراتِ مقام معظم رهبری در دیدار با اعضای دولت سیزدهم مبنی بر “ضرورت تمرکز این دولت بر مبارزه با فساد و احیای اعتماد مردم به دولت”، صورت می گیرد.

در نهایت با ادامه ی صحبتها و مقاومت سردبیرِ این پایگاه خبری در برابر تمامِ تطمیع ها و وعده های داده شده از سوی ۳ نفر واسطه ی اعزام شده از سوی شرکت ذوب آهن اصفهان به تهران در این جلسه؛ آنها وارد فاز تهدید شده و عنوان کردند که “در صورت حذف نشدنِ خبرهای انتقادیِ منتشره از مدیرعامل ذوب آهن اصفهان از روی خروجی سایت “اقتصاد سالم”؛ آنها شکایت قضایی صورت گرفته از این پایگاه خبری را تا آخر پیگیری خواهند کرد…”.

علاوه بر این آنها مدعی بودند که کامنت های منتشره در پایین اخبار منتشره درباره ی شرکت ذوب آهن اصفهان (که نظراتِ مخاطبان و خوانندگان اخبار است)، ناصحیح و نادرست است و باید کامنت های زیرِ اخبار نیز حذف و حتی امکانِ کامنت گذاری از سوی مخاطبان نیز حذف و بسته شود!

در این رابطه سردبیر “اقتصاد سالم” در پاسخ اعلام کرد که این پایگاه خبری حسبِ وظیفه ی ذاتی خود به عنوان یک رسانه و همچنین برای اجرای فرمانِ آتش به اختیار مقام معظم رهبری؛ وارد عرصه مبارزه با فساد شده و با افتخار، در هر دادگاه و محکمه ی قضایی صالحه حاضر شده و از عملکرد خود در افشای فساد و صیانت از مامِ میهن، دفاع خواهد کرد.

وی همچنین درباره ی کامنت ها اظهار کرد که “کامنت”، نظرِ مردم و مخاطبان و ضامنِ حفظِ آزادی بیان و ایجادِ امکانِ ابرازِ نظر برای مردم و همچنین مجرایی برای افشای فساد و ارسال اطلاعات از سوی مردم بوده و حذف و بستنِ کامنت ها؛ نقضِ اصولِ آزادی بیان و برخلافِ حقوق شهروندیِ مخاطبانِ پایگاه خبری “اقتصاد سالم” است.

در پایان این جلسه نیز عواملِ اعزامیِ شرکت ذوب آهن اصفهان مدعی شدند که “منصور یزدی زاده”، مدیرعامل فعلی این شرکت که “اقتصاد سالم” اخباری افشاگرانه و منتقدانه از عملکرد وی منتشر کرده است؛ حتی در صورت برکناری از مدیرعاملی ذوب آهن اصفهان نیز، پُست و مقام بالاتری را در جای (شرکت یا سازمان) دیگری، خواهد گرفت!

آنها همچنین در پایانِ صحبت های شان که متوجه شدند، نه وعده ها و تطمیع ها و نه تهدیدشان؛ بر سردبیر پایگاه خبری “اقتصاد سالم” اثرگذار نیست، از وی درخواست کردند که “حداقل در ۱۰ روز آینده خبری درباره ی شرکت ذوب آهن اصفهان منتشر نکند”!

در همین رابطه از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مجموعه شستا به عنوانِ مالکان شرکت ذوب آهن اصفهان و همچنین از نهادهای نظارتی و امنیتی درخواست می شود، بررسی کنند که در ۱۰ روزِ آینده چه اتفاقاتی پیرامونِ شرکت ذوب آهن اصفهان قرار است رخ بدهد که عواملِ مدیریتِ این شرکت از پایگاه خبری “اقتصاد سالم” درخواست کرده اند حداقل برای ۱۰ روز آینده (تا دهم آذرماه) وظیفه ی خبری و اطلاع رسانیِ خود را تعطیل کرده و از انتشار هر خبری درباره ی شرکت ذوب آهن اصفهان خودداری کند!؟

اما در رابطه با اصلِ برگزاریِ این جلسه، پرسش مهم و اساسی از “منصور یزدی زاده”، مدیرعامل شرکت ذوب آهن اصفهان این است که ۳ نفر عواملِ یاد شده ی این شرکت با کدام اجازه و مجوز قانونی؛ پول بیت المال را خرج خریداری بلیط هواپیما برای سفر به تهران، اقامت در مهمانسرای این شرکت در پایتخت و همچنین دریافت حقوق و حق ماموریت! از شرکت ذوب آهن اصفهان و درواقع از جیبِ مردم و بیت المال کرده اند، تا در نهایت با برگزاری یک جلسه، رسانه ای ضدِّفساد و افشاگر را تطمیع و سپس تهدید کنند؟

آیا اصولا و اساسا چنین کاری و برنامه ریزی و اجرای چنین سناریویی؛ قانونی و در زمره ی اختیارات و وظایف تعریف شده برای کارکنانِ یک شرکت دولتی است!؟

آیا بهتر نبود شرکت ذوب آهن اصفهان به جای انجامِ اینگونه اقدامات، سناریونویسی ها و بازی ها، به انتقادات مطرح شده در خبرهای “اقتصاد سالم” پاسخ می داد و نسبت به شفاف سازیِ عملکردِ مدیریت در این حوزه، اقدام می کرد!؟

جدیدترین اقدامِ عواملِ شرکت ذوب آهن اصفهان و تلاش آنها برای حذفِ خبرهای انتقادی از پایگاه خبری “اقتصاد سالم” و بستن کامنت ها و جلوگیری از انتشار نظرات و اطلاعاتِ مردم و مخاطبان درباره شرکت ذوب آهن اصفهان، در حالی ست که پیش از این نیز آنها در اقدامات خصمانه ای تلاش کرده بودند که گلوی رسانه ی افشاگر را بریده و صدای آن را خفه کنند.

پیش از این پایگاه خبری “اقتصاد سالم” به دنبال مراجعه ی تعدادی از رزمندگان، ایثارگران و فرزندان شهیدِ شاغل در ذوب آهن اصفهان به این پایگاه خبری و اسناد و مدارک ارائه شده از سوی آنها؛ با انتشار خبری از برخی تخلفاتِ مدیرعامل شرکت ذوب آهن اصفهان پرده برداشته بود.

در این خبر اعلام شد که “منصور یزدی زاده” که از مدیران ارشد دولت حسن روحانی ست در طول مدیریت خود در شرکت ذوب آهن اصفهان (از ۱۳۹۷ تا کنون)؛ فرزندان شهید، جانبازان، ایثارگران و رزمندگانِ باقیمانده از دوران دفاع مقدسِ شاغل در این شرکت که منتقدِ عملکردش بوده اند را، طرد و منزوی کرده است.

همچنین وی ذوب آهن اصفهان را به عابربانک و اسپانسرِ افراد و رسانه های وابسته به احزابِ جانشینِ حزبِ منحله ی مشارکت و از میدان دارانِ فتنه ی ۸۸؛ تبدیل کرده است…

انتشار این خبر واکنشِ خشمگینانه ی “منصور یزدی زاده” را به دنبال داشت به گونه ای که عواملِ شرکت ذوب آهن اصفهان به دستورِ مدیریت، اقدام به شکایت قضایی از پایگاه خبری اقتصاد سالم آن هم به صورتی خارج از عرف و اصولِ قضایی و در محلی خارج از محلِ انتشار خبر (شهر لنجان/زرین شهر در اصفهان!) کردند و همچنین علاوه بر آن عواملِ این شرکت با برقراریِ تماس با وزارتِ فرهنگ و ارشاد اسلامی، تلاش کردند پایگاه خبری اقتصاد سالم را “فیلتر” کرده و از دسترسِ مردم و مخاطبان خارج کنند! که خوشبختانه تمام این توطئه ها، با لطف خدا و درایت و ذکاوت مسئولان در تمام دستگاه ها و سازمان های ذی ربط؛ خنثی شد.

در این شرایط از مسئولان دولت فسادستیزِ آیت الله ابراهیم رئیسی انتظار می رود که بیش از این اجازه ی اقداماتِ غیرقانونی، خارج از عرف و اختیارات را، به مدیرعاملِ متخلفِ شرکت ذوب آهن اصفهان نداده و با وی برخورد و اعمالِ قانون کنند.

لینک کوتاه : https://eghtesadsalem.com/?p=30830
نظرات کاربران :

مطالب مندرج در بخش "کامنت"، نظراتِ مخاطبانِ سایت بوده و پایگاه خبری اقتصاد سالم قادر به تائید یا ردِّ صحت یا درستی آنها نیست و مسئولیتی در قبال این نظرات ندارد.

  1. محمد گفت:

    سلام و عرض خسته نباشید واقعا دم تان گرم از اینکه باج نگرفتید مشخص شد که انقلابی و ولایت مدار هستید خسته نباشید به تیم انقلابی و رهرو اسلام و انقلاب واقعی

  2. کوروش اسفندمند گفت:

    امور حقوقی شرکت ذوب آهن اصفهان پیگیر شکایت از شما خواهد بود آقای میم.

  3. محمد جعفر صالحی گفت:

    سلام از رسانه افشا گر تشکر میکنم.
    جای شکر دارد کسی متوجه خریدهای من نیست.حسن محمدی و علیرضا صادقی امشب آب هویج مهمان من.

  4. سعید گفت:

    خسته نباشبد دلاور .خدا قوت پهلوان.. نان پدرت شیر مادرت حلالت..
    یدالله فوق ایدیهم👍👍

  5. فرزند شهید کارخانه گفت:

    سلام آقا اینا دیگه کی هستند !!!!!
    مدیرانی که بی‌کفایت هستند.

    مدیرانی که بی‌فکر و بی‌ملاحظه هستند.

    مدیرانی که شفاف برخورد نمی‌کنند.

    مدیرانی که فاقد ارتباطات کافی با سایرین هستند.

  6. فرزند شهید کارخانه گفت:

    آقا خبری از تغییرات نیست خسته شدیم از این همه بی عدالتی آخه چقدر تحمل و رنج

  7. جانباز ح رضایی گفت:

    سلام علیکم واقعا اگر این کار را کرده اند برای ذوب آهن و مدیریت ش باید تاسف خورد که سطح صنعت مادر فولاد کشور را پایین می آورند آخه مگر شماها چقدر وجدان کاری ندارید که ماموریت بگیرید بروید از شخص حمایت کنید

  8. آلفرد گفت:

    احتمالا یا به خاطر … و یا بحث … که می خوان شما ده روز ساکت باشید.

  9. یک مخاطب گفت:

    شوی سیاسی اصلاح طلبان در دقیقه ۹۰ در بیمارستان ذوب آهن اصفهان

    پس از دوره مدیریت موفق و ۱۳ ساله جناب دکتر کریمی، ریاست بیمارستان ذوب آهن به یک اصلاحطلب تندرو بنام دکتر آجدانی سپرده شد که قبلا در انتخابات مجلس رد صلاحیت شده بود…
    جای سوال است در این مدت ۵ ساله مدیریت ایشان چه کار مفیدی انجام شده جز تعطیلی بخشهای مختلف ، کاهش شدید بیماران، خدمات رسانی ناقص ، فراری دادن پزشکان متخصص ، واگذاری بخشهای درآمدزا به شرکتها و افراد مسئله دار و بعضا دارای سابقه زندان ( بدون مجوز و برخلاف آیین نامه های شرکت پویش درمان) ، بکار گیری افراد ناتوان در پستهای کلیدی ، عدم حضور موثر در بیمارستان و در عوض برگزاری شوهای متعدد تلویزیونی و…

    اکنون نیز واگذاری داروخانه بیمارستان به مساحت ۳۱۰ مترمربع به شرکت بهیان سفیر زاگرس به مدت ۳ سال با هزینه آب و برق و گاز و تلفن و غذای پرسنل و اخذ مجوزات لازم و پیگیری مطالبات بیمه فقط به مبلغ ماهیانه ۳۵ میلیون تومان ( کرایه یک مغاز با این شرایط در فولادشهر بسیار بیشتر از این هست )

    در مورد شرکت بهیان سفیر زاگرس مسائل زیر قابل توجه است:
    این شرکت قبل از عقد قرارداد با بیمارستان اقدام به تحویل گرفتن داروخانه کرده است که خلاف قانون میباشد.

    شرکت مذکور هیچ سابقه ای در رابطه با دارو نداشته و بنام شرکت تجهیزات پزشکی ثبت شده است.

    شرکت فوق در تاریخ ۸ تیرماه سال جاری با مجوز شماره ۲۳۳۸ اداره ثبت فلاورجان ثبت شده و در تاریخ ۹ تیرماه در مزایده شرکت کرده و برنده شده است!

    این داروخانه یک داروخانه بیمارستانی است و مجوز آن هم قابل واگذاری نیست. باچه ترفندی این مجوز را به شرکت بهیان سفیر زاگرس داده اند؟ مسئولیت داروهای مخدر و بیمارستانی و کرونایی که بعضا بسیار گران هستند برعهده کیست؟

    چرا برخلاف نامه مدیر امور مجامع ذوب آهن به شماره ۶۲۲۵۸ مورخ دوم شهریورماه سال جاری، که این واگذاری را خلاف قانون و موجب ایجاد فساد و رانت دانسته بازهم داروخانه واگذار شده است؟

    نقش اعضای حزب منحلّه مشارکت در پیگیری این مسئله چیست؟

    چرا با توجه به این واگذاری، مدتی است که تعدادی از دکترهای داروساز بیمارستان رفته اند و بیمارستان مسئول فنی عصروشب ندارد! کسی پاسخگو نیست؟

    چرا درمانگاه واقع در خیابان شریعتی اصفهان محل برگزاری جلسات حزب مشارکت و سایر اصلاحطلبان شده و کسی پاسخگو نیست؟

    چرا یک دستگاه MRI دست دوم و از رده خارج را کرایه کرده و دوسال است کرایه آن را میدهند و در انبار متل خاک میخورد تا در سالهای آتی بهره برداری شود؟ این کرایه به چه کسی پرداخت میشود؟

    علت ساخت وسازهای بدون توجیه اقتصادی و بعد تعطیل کردن آنها (مثل طبقه هفتم ) چیست؟

    اصرار زیاد مدیر عامل ذوب آهن بر حمایت از آجدانی چه توجیهی دارد؟

    وهزاران چرای دیگر ….

    از مسئولین دولت انقلابی آیت الله رییسی خواستار رسیدگی به این مسئله هستیم.

  10. اسماعیل گفت:

    سلام و درود
    با تشکر از پایگاه خبری اقتصاد سالم، به ایرانی بودن خودم افتخار میکنم که انسان های بزرگی چون سردبیر محترم پایگاه خبری اقتصاد سالم دارد

  11. تقی فرزند شهید کارخانه گفت:

    فساد راس حاکمیت در قبل از انقلاب و فساد مدیران میانی بعد از انقلاب، تفاوت کلیدی و ماهوی فساد در این دو بازه زمانی است.
    مکانیزم‌های غیربهینه انتخابات مجلس، وجود برخی قوانین فسادزا و یا خلاء های قانونی، برخورد غیربازدارنده با فساد و نبود رسانه‌های کاملا مستقل، چهار محور اصلی و ریشه ای فساد در ایران است.
    تنها راه مقابله با فساد و رانت در ایران خشکاندن همین ریشه‌هاست.

  12. حاج عباس پیشکسوت جنگ گفت:

    فساد هنگامی رخ می‌دهد که نفع حاصل از فساد از هزینه انتظاری آن بیشتر باشد. این هزینه انتظاری؛ از احتمال کشف فساد ضرب در هزینه حاصل از کشف فساد بدست می‌آید. مطابق گزارش بانک جهانی هرچه در یک کشور فساد بیشتر باشد درآمد سرانه کشور کاهش می‌یابد و منجر به پدید آمدن فقر در آن کشور می‌شود. همانگونه که فقر مرگبار است، فساد به عنوان عامل فقر به عنوان یک قاتل تلقی می‌شود.

  13. همسر جانباز ۴۵ درصد گفت:

    تعریف فساد

    سوء استفاده فرد از قدرتی که در اختیار دارد برای پیگیری منافع شخصی خود اعم از منافع مادی یا سایر منافع در جایی که رانت وجود دارد، تعریفی از فساد است که بیشتر اقتصاددانان بر آن اجماع دارند. برخی معتقدند هدف از ایجاد دولت‌ها توزیع بهینه و غیر خشونت‌زای رانت در جامعه است و عدم حضور آن باعث توزیع خشونت‌زای رانت در جامعه می‌شود. هرچند رانت‌ها و فسادها فقط در دولت‌ها وجود ندارد و در بخش خصوصی هم قابل مشاهده هستند. برخی اقتصاددانان معتقدند برآیند کلی فساد بین بخش خصوصی و دولتی در اقتصاد الزاماً منفی نیست و وجود قوانین پیچیده و امضاهای طلایی بعضاً کسب و کارها را مجبور به پرداخت رشوه برای کاهش هزینه مبادله می‌کند. اما از طرف دیگر برخی می‌گویند پرداخت رشوه از طرف کسب و کارها به سازمان‌های دولتی منجر به سخت تر کردن قوانین از طرف آن سازمان‌ها برای دریافت رشوه بیشتر می‌شود و به طور کلی در بلند مدت افزایش امضاهای طلایی و فساد را در پی دارد.

     نمونه دیگری از فساد و رانت نیز بین شرکت‌ها و نهاد‌های خصوصی وجود دارد. هرچند به دیدگاه برخی اقتصاددانان مانند ملسه، ممکن است الزاماً سرریز منفی برای حاکمیت نداشته باشد اما باید با راه اندازی نهادهای صادق و شفاف مبتنی بر بازار تلاش در از بین بردن این رانت ها و فسادها داشته باشیم. این در حالی است که فساد دولتی از ساز و کار خود تصحیح کننده بازار بی بهره است. و مقامات دولتی از قدرت و اختیار خود برای اعطای امتیازهای مختلف به شکل یارانه، قرارداد، معافیت مالیاتی، صدور مجوز و… سوء استفاده می‌کنند.

  14. فاطمه گفت:

    سلام
    اگر قرار باشه عوامل فساد زا مرتب جاشون و صندلی شون عوض بشه، و به سزای اعمالشون نرسند و مجازات نشوند، چه فایده!؟
    الان سه ماهه که از دولت آقای رییسی میگذره اما هیچ برخوردی با عوامل فساد در ذوب آهن نشده…
    مخصوصا در بیمارستان شهید مطهری ذوب آهن که من دارم کار میکنم مسائلی رخ میده که آدم شرمش میشه جایی بگه…
    اگر قرار باشه آقای دکتر آجدانی و دکتر قدیری مجازات نشن، دیگه سنگ روی سنگ بند نمیشه. یه حراست هم داریم که حامی آقایونه. خودش منشا فساده. اگر یک وقتی موقعیتی پیش بیاد من مسائلی راجع به این دوتا شازده دارم که اگر بگم خودشون آب میشن میرن توی زمین. مدیر دوتابعیتی برای چی باید توی بیمارستان ذوب آهن باشه؟ به هرجا هم شکایت میکنیم میگن اینجا خصوصی شده… اگه یه مدیر کار و خدمت کنه هرچی هم اختلاس کنه قابل اغماضه، اما خیانت بعلاوه اختلاس، قابل تحمل نیست.

  15. ایمان گفت:

    سلام
    آیا مدیر ذوب آهن در حق فرزندان شهدا کوتاهی کرده است؟ اگر اینگونه است بایستی سریعا به اشد مجازات برسد.

  16. رضا گفت:

    سلام
    آفرین بر شما اقتصاد سالم.
    شما رو نتونستن بخرن، ولی ظاهرا … نیوز رو تونستن بخرن!
    کمپین کارخانه به ۱۰ هزار رسید ولی صدایی از … نیوز بلند نشد و حاضر به پیگیری کمپین نشد…
    حالا مشخص شد قضیه از کجا آب میخوره…

  17. بختیار گفت:

    با سلام
    تنها مدیری که ذوب آهن را از زیان انباشته درآورد و تولید را افزایش داد و تا حدودی به پرسنل اعم ازشرکتی و قراردادمستقیم و ذوب آهنی رسیدگی کرد،مهندس یزدی زاده عزیز میباشد،ما از او حمایت میکنیم و برای ایشان آرزوی سلامتی و توفیق داریم.
    بختیار یکم آذرماه۱۴۰۰

  18. خفقان گفت:

    سلام
    وقت بخیر
    روی صحبتم با نماینده شهرستان و استان و ائمه جمعه شهرستان و استان است
    این بزرگواران چرا در مورد این همه فساد در ذوب آهن اقدامی نمی کنند
    یا از فساد در ذوب آهن اطلاع ندارند که اگر اینگونه باشد وای بر احوال ما
    و یا اطلاع دارند که اگر اطلاع دارند چرا اقدامی نمی کنند
    ما فقط به زبون می گیم ما نباید شرمنده خون شهیدان باشیم(مسئولین روی صحبتم با شماست) چرا این مدیر ذوب آهن و دار و دستش رو عوض نمی کنید، حالا که دیگه هم مجلس و هم دولت انقلابی هستند

  19. abrahimalirezaediziche@gmail.com گفت:

    مدیرعامل هیچ اقدامی برای از زیان در آمدن ذوب آهن نکرد… چقدر ساده ایم ما. بدهی ذوب آهن در چند سال گذشته را حساب کنید و قیمت نجومی فروش محصولات ذوب آهن را هم حساب کنید! پس بدهی چهار سال پیش نسبت به تورم الان هیچی نیست.

  20. محمدی گفت:

    با سلام و خسته نباشید خدمت عوامل رسانه جهادی و مردمی اقتصاد سالم.
    واقعا که این کار شما عالی و بی نظیر بود و دل هزاران کارگر مظلوم و رنج کشیده را شاد کردید

  21. دکتر گفت:

    شما را به همه مقدسات و هر آنچه میپرستید قسم می‌دهیم یکی پیدا بشه این بیمارستان رو از فساد و بی‌کفایتی نجات بده.داره نابود میشه.

  22. دکتر گفت:

    بیمارستان را دریابید تا دیر نشده.

  23. اسماعیل گفت:

    بختیار عزیز متاسفم که همکاری مثل شما دارم که با تملق گویی معلوم نیست چه پست و سمتی به ناحق در دوران مدیر عاملی آقای یزدی زاده گرفته ای در توضیح رسیدگی به کارگران معلوم نیست چه رسیدگی به شما شده که به ما پرسنل نشده در مدیریت آقای یزدی زاده در این چند سال فقط دعا به جان تورم کشور کند که قیمت فولاد ده برابر شده اگر نه مطمئن باش مدیر عاملی با این همه ریخت و پاش برای ابقا در پست مدیر عاملی معلوم نبود الان ذوب آهن چه وضعیتی داشت

  24. احمدی گفت:

    درود بر رسانه افشاگر اقتصاد سالم،
    درود بر شما که در برابر اینگونه فسادها سکوت نکرده و خود را مانند برخی از رسانه ها نفروختید…
    امیدواریم اینگونه افشاگری ها را تا پای محاکمه افراد فاسد ادامه دهید.

  25. اسماعیل گفت:

    چه قدر حافظه ما ضعیف شده، دوران سعدمحمدی اعلام شد کارخانه از زیان انباشته در اومده… امروزم همان ادعا تکرار می شه… مسلم بدونید فردا هم تکرار خواهد شد…

  26. اسماعیل گفت:

    ببینید این چند سال اخیر چه رویدادهایی اتفاق افتاده
    – طرح های توسعه تزریق پودر ذغال با هدف کاهش هزینه کک ( وضعیت شکست پروژه )
    – طرح احداث کارگاه اکسیژن جدید ( در حال احداث که مشخص نیست این مقدار اکسیژن کجا استفاده شود ، طرح توازن )
    – گوگرد زدایی با هدف افزایش کیفیت فولاد سازی ( وضعیت شکست طرح )
    – طرح اکسیژن زدایی فولاد ریل (منجر به پرت زیاد فولاد و دارای راندمان پایین )
    – طرح تولید ریل با ظرفیت ۴۰۰ هزارتن در سال از ۶سال قبل تا کنون(وضعیت در این ۶ سال با وجود درخواست وزیر وقت راه مهندس اسلامی، مبنی بر ارسال ریل های بیشتر از ذوب اهن تا کنون ۱۰۰ هزار تن بیشتر تولید نشده )
    – امار تولید محصولات نوردی نسبت به قبل نصف شده
    – قیمت محصولات فولادی سه و نیم تا چهار برابر نسبت به قبل افزایش یافته
    – قیمت دلار جهت محاسبه صادرات شمش فولادی هفت برابر
    – تولید محصولات جدید در حد شوی تبلیغاتی
    و ……

    با این رویدادها باید به خبر خارج شدن از زیان انباشته هم مثل باقیه شوهای تبلیغاتی شک کرد .

  27. راستگو گفت:

    دقیقا. بیمارستان از نظر اینکه با جان مردم سروکار داره خیلی مهمه. منطقه لنجان و مخصوصا فولادشهر اگر یه چیز از ذوب آهن طلبکار باشن مسئله درمانه.
    خداوکیلی این درمان فولادشهر را اصلاح کنید. برای ذوب آهنیها رایگان کنید. پس چه فرقی میکنه یه ذوب آهنی اینجا بیاد یا میلاد؟
    میلاد که همه امکاناتی داره با اون دکترهای خوب و فضای عالی و ساختمون بی نظیر ارزونتر از این خراب شده درمیاد. خیانتی که دکتر آجدانی به مردم منطقه کرد مغول نکرد

  28. حسینی گفت:

    در استقبال سفر قریب الوقوع رئیس جمهور انقلابی و مردمی جناب آقای دکتر سید ابراهیم رئیسی به اصفهان #پویش مردمی _ انقلابی محاکمه مدیران بنفش در شرکت سهامی ذوب آهن اصفهان انجام شود که ظاهرا از مدیر حقوقی تا معاونت بهره برداری و مدیر خرید خارجی ووووووو ….. همگی پا به فرار گذاشتند .راستی چرا ترکان حراست جایگزین مدیر خرید خارجی شد !!!!!!!مگر این شخص همانی نیست که باشگاه ورزشی را خانه خلوت خود کرده بود که مجبور شدند تخلفات سعید آذری را ماست مالی کنند و صداقت نیایی بیچاره را گیر بیندازند و برایش پاپوش درست کنند سعید آذری را از اصفهان دور کردند از شرکت تعاونی امین قنبری بگیر که شرکت ورشکسته خودش را به مبلغ….. واگذار کرد و الان دارد نان و کاسبی ….و دکتر اجدانی ….. که هزار سر و سودا دارد صالحی و ح محمدی . صادقی پویش معدن که خوردن و بردن ووووووو همه آگاه باشید و بدانید پروژه ریل با هدف تخریب صنعت مادر کلید خورده که جا دارد نهادهای امنیتی برادران سپاه در هفته بسیج بسیجی وار عمل کنند و
    توجه ویژه داشته باشند .
    شایان ذکر است سهامداران و خانواده معظم شهدا، ایثارگران، جانبازان و نخبگان انقلابی و حامی دولت مردمی شرکت سهامی ذوب آهن اصفهان تقاضا دارند که مدیران متخلف بنفش در این شرکت شناسایی و هرچه زودتر محاکمه و خسارات جبران ناپذیر در طی این ۸ سال، شفاف سازی شود.# یاعلی سهم ما از این حرکت انقلابی اطلاع رسانی و حمایت از خبرگزاری اقتصاد سالم تا به دست‌ رئیس جمهور محترم برسد و جهت تصمیم مناسب و فوری اقدام شود

  29. منصور گفت:

    این رفتار خوب باعث امیدواری مردم به کشور و انقلاب هست دمتون گرم

  30. شهید گمنام و بسیجی امروز گفت:

    سلام علیکم
    سه ماه از دولت گذشته و این حرکت لاک پشتی دولت ضرر های بزرگی به دولت خودش زده احمدیان ریس هئیت مدیره و یار غار شریعتمداری سه ماه است در دولت مردمی حقوق نجومی دریافت می کند یزدخواستی که دنبال مدیرعاملی است سکوت اختیار کرده و لابی می کند . تولائیان همینجور همه روزه سکوت گرفته اند واقعا چه اتفاقی می خواهد بیفتند دشتیانه دنبال مدیر عاملی است از طریق حامد فروزان . و بعید می دانم اتفاقی بیفتد آقای دکتر رستمی مدیر عامل شستا سکوت کرده همه دنبال لابی کردن هستند ما از این وزیر و دولت نا امید شده ایم جواب خون شهدا را چگونه می خواهید بدهید

  31. سهامدار بسیجی کارخانه و جانباز و آزاده گفت:

    سلام
    جناب آقای کورش اسفندمند برادر اگر به حرام و حلال اعتقاد داری که نداری باید از زمانی که بازنشسته شده ای پول های بیت المال را پس بدهی مابالتفاوت ها که پست مدیریت گرفتی پاداش نقدی ها و همه این ها را حساب کن پس بده چون بعد از رفتن یزدی زاده شخصا از شما بعنوان سهامدار شرکت شکایت می کنم و پس می گیرم کار شما خلاف قانون بوده مگر می توانید بعد بازنشستگی برای خود مدیریت درست کنید این احمد اکبری معاون نیرو انسانی که تخلف ش از حد گذشته چطور به خودش اجازه میده امضا کنه

  32. مبارزه با فساد گفت:

    سلام
    واقعا متاسفم که مییبینم ذوب آهن به این روزهای خودش رسیده, یکی از بزرگترین و موفق ترین کارخانجات خاورمیانه باید با چنین مشکلات و با افراد فاسد و باند باز سر و کله بزنه. آرزوی تفکر دارم برای بعضیها…هشت سال کشور به عقب رانده شد و دزدی هاشون چند برابر شد, این افراد واقعا مستحق یک اقدام قضایی و پیگیری جدی هستند. دشمنان اصلی کشور جلوی چشم شما و تیتر یک روزنامه های شما هستند. التماس تفکر

  33. بسیجی واقعی گفت:

    سلام علیکم
    درود بر اقتصاد سالم بسیجی واقعی در دوران لابی گری ها
    این *حرامیان و فاسدان قافله‌ی اختلاس* از ما نیستند…
    *این گرگانی که صد پیراهن یوسف را دریده‌اند* از ما نیستند .
    این *خرافات خوارج ‌‌‌پسند* وصله ی مرام ما نیست.

    ما *استخوان در ‌گلو* و *خار در چشم*، از *وضعیت امروز مردم خوبمان* شرمنده‌ایم,,
    شرمنده ایم، با صورتی سرخ.

    شرمنده ایم، با دستانی که در فکه و شلمچه و مجنون و هور و ارتفاعات غرب جا مانده است

    ای همه ی آنانی که *احساس پاک* را می شناسید!

    *ما*، اگر به جبهه نمی‌رفتیم، با دشمنی که به تلافی قادسیه، برای هلاک مردم و میهن مان ایران، آمده بود، چه می کردید؟

    🌷شما را به آن خون شهیدان، ما را *بهتر قضاوت* کنید.

    حساب اندکی از ما که *آلوده* شدند و *شرافت* خود را فروختند، را به پای ما ننویسید.

    *بگذارم و بگذرم*
    سربازم و هرگز نکنم پشت به میدان
    گر سر برود من نروم از سر پیمان
    ای خاک مقدس که بود نام تو ایران
    فاسد بود آن خون که به پای تو نریزد!؟

    ⚫تقدیم به خانواده های محترم شهدا و جانبازان و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس که مرد و مردانه از وجب به وجب این خاک حراست نمودند. بسیجی ذوب آهن ✒ ح.ر
    🇮🇷هفته بسیج گرامیباد🇮🇷

  34. کارگر کوره بلند گفت:

    🛑 مبارزه با فساد …

    👤رهبر انقلاب:

    🔺مبارزه با فساد دشمن تراش است، هرکس بخواهد با فساد مبارزه کند یک صف طولانی جلویش به وجود می آید.
    این دشمنان چه کسانی هستند؟
    فاسد ها و لشکرهای شان.
    چون فاسد های دانه درشت، لشکرهایی هم دارند، این ها در مقابل می ایستند و انواع کارشکنی می کنند،
    کارشکنی هم، همه اش این نیست که کسی چاقو بکشد و به کسی حمله کند،
    امروز از چاقو کشیدن خطرناک تر هم هست؛
    تهمت می زنند، شایعه درست می کنند، کار فرهنگی می کنند و به کسانی که از این حرف ها بزنند و بخواهند این اقدامات را بکنند، برچسب های نادرست و ناحق می زنند، باید با این ها مقابله کرد و صریح و صادق وارد میدان شد.

    🔺اگر امنیت را میخواهیم، بایستی دست مفسد و سوءاستفاده‌چی و دورزننده‌ی قانون و شکننده‌ی قانون بسته بشود؛ مبارزه‌ی با فساد این است.

    🔳 کارگر کوره بلند

  35. نورد ۳۵۰ گفت:

    🛑 مدیر کوتوله و مدیریت کوتوله پروری

    🔺اکثر شرکتها ، سازمانها و نهادهایی که دچار بحران شده اند با این نوع مدیریت به چالش کشیده شدند و دچار بحران گردیدند.

    🔺مدیر کوتوله به مدیری اطلاق می شود که دارای دانش و علم و تجربه ای کم می باشد و پست مدیریت در اختیار وی گذاشته می شود !

    🔺این نوع مدیر و مدیریت علاقه زیادی به زندگی جلبکی دارد و برای این نوع مدیریت محیطی باتلاقی رو دوست دارد و سعی می کند که محیطی این چنینی برای خود به وجود بیاورد.

    🔺مدیر کوتوله ، کوته بین و فاقد علم مدیریت ، افرادی رو انتخاب می کند که از خود کوتاه تر باشد و توان تحمل کسی را که کمی از وی بلند تر باشد را ندارد، پس مدیر کوتوله مدیران میانی کوتاه تر از خود انتخاب می کند و این مدیران که فاقد علم و توانایی هستند در رده میانی شرکت افراد کوتاه تری از خود را بر می گزینند و بعد از مدتی سازمان دچار بحران می شود.

    🔺عمر این نوع مدیر کوتاه هست اما اثرات مخرب این نوع مدیریت می تواند سالهای سال در سازمان باقی بماند.در این نوع سازمانها افراد توانمند سرخورده می شوند و به انزا و کشیده می شوند و یا از سازمان شما جدا خواهند شد.

    ♦️کوتوله ها را بهتر بشناسیم:

    ➖مدیر کوتوله اجازه رشد و ارتقا به دیگران (زیر مجموعه و پرسنل سازمان ) را نمی دهد.
    ➖در این سبک از مدیریت مدیر مربوطه فقط به آدمهای ناتوان تر از خودش پست و موقعیت می دهد.
    ➖هر کس در مجموعه سازمانی اش را به منزله تهدید می بیند.(همواره به دنبال کسانی است که عنوان دشمن و رقیب خود می پندارد)
    ➖فاقد دانش و توانائی و کفایت لازم برای مدیریت است.
    ➖به جای آنکه قابلیت سود آوری برای مجموعه خود را داشته باشد در صدد حذف منابع مالی برای دیگران و زیر مجموعه اش است.(اسمش را می گذارد صرفه جوئی)
    ➖فقط به فکر منافع شخصی اش است.
    ➖از قربانی کردن نزدیک ترین افراد در مجموعه اش نیز اگر در موقعیت تهدید قرار گیرد ابائی ندارد.
    ➖آنچنان بلوائی سر کوچکترین مسائل راه می اندازد که گوئی جنگ جهانی راه افتاده است.
    ➖اگربه کسی در مجموعه بخواهد ارتقاء مقام دهد فقط میزان نزدیکی به او، وفاداری به او و حتما و الزاما سطح دانش کمتر از او شرایط احراز برای ارتقاء را فراهم می سازد.
    ➖همیشه به دنبال فراهم کردن رضایت مافوق است تا اهداف مربوط به پیشرفت سازمان.

  36. حمزه سلیمانی گفت:

    اینجور مدیران فاسد باید دستشان را از مچ قطع کنید تا اطرافیان آنها درس عبرت بگیرن
    این مدیران را عزل کنید ولی میدانم آنها را می‌برند جای بهتر استخدام می شوند و باز هم دوباره دزدی

  37. خانه سازی گفت:

    سلام دوستان
    نگذارید قرارداد نگین محله ب۹ مبادله شود
    از واگذاری محله به رانت خواران جبهه مشارکت غافل نشوید
    دیگر مدافع پرسنل آنجا نیست( مهندس شیرالی )
    هدف حذف ایشان فقط مخالفت با واگذاری محله به شرکت دوارات بوده و بس
    نگذارید این اتفاق بیافتد

  38. رابط گفت:

    باقیمانده های دولت بنفش و مشارکتیهای زالوصفت باید از بدنه دولت و مخصوصا ذوب آهن ازاله شوند. دفتر حزب مشارکت در درمانگاه خیابان شریعتی که تحت نظر دکتر آجدانی است باید تعطیل شود. کمکهای میلیاردی ذوب آهن به روزنامه های حزبی و اصلاحطلب و خانم…..باید قطع شود. افرادی که این پولها را داده و گرفته اند باید تحت تعقیب قرار گیرند . سهم خواهی اصلاحطلبان و مخصوصا حزب مشارکت باید متوقف شود. اموال حرام ناشی از اختلاس در خرید کک باید به بیت المال برگردد. پایه حقوق پرسنل باید با مجتمع فولاد یکسان شود. پرداختها باید شفاف شود

  39. فرزند ایثارگرترین گفت:

    واقعن اینها با هواپیما رفتن پیش مجید جون تا گولش بزنن . واقعن چه آدمای بدی هستن . پول هواپیما رو از بین المال دادن . تو راه هم حتمن نوشابه انرژی زا زدن به بدن نامردا . مجید تو چی کشیدی . این زالو صفت های معلوم الحال چه خرجهای پشت دست ذوب آهن گذاشتن . خدایی باید یکی رسیدگی کنه به این همه دزدی و نگاه بدشون به رسانه چی ما .

  40. جوادی گفت:

    آفرین بر شما افشاگرای نترس .با این همه مطلوب خوب تا حالا کجا بودید .گزارش های حرفه ای را از کجاتون میارید . احسنت بر شما . ننگ بر زالوصفتان . شما الگویی هستید برای همه جهان .

  41. مرد شب گفت:

    شما از همه افشاگر تر هستید. انقدر که آدم دلش میخواد افشاتون کنه. افشاگرهای خوش افشا. بیاید که یه چیزی دارم واسه افشا

  42. فرزند شهید گفت:

    بر اساس اطلاعات موثق آقای یزدی زاده بهمراه آقای موسوی لارگانی نماینده فلاورجان و آقای مقتدایی امروز دوم آذر ماه به تهران سفر کرده تا با رایزنی بر تخت مدیریت ذوب آهن همچنان نشسته و ادامه کارهایی را که میدانید و گقته شد بدهد.
    یا مامورین روابط عمومی به محل اقتصاد سالم میروند تا اقتصاد سالم را با پول بخرن، حتی برای ده روز. یا اقای یزدی زاده با نمایندگان بیقرار میروند برای ادامه ماندن در ذوب آهن.
    اقای دکتر حسین رجایی نماینده لنجان هم چنان خوابی رفته که هیچکس و هیچ چیز نمیتواند ایشان را بیدار کند. خیلی برای ایشان هم نگرانیم.
    برای آقای عبدالمالکی وزیر رفاه و آقای رستمی مدیرعامل شستا آرزو مینماییم که در صورت داشتن انرژی زحمت بکشن به ذوب آهن و مسایل فساد انگیزش و برخی از مدیران بی لیاقت مثل اسفندمند و اکبری رسیدگی جدی کنند.
    قطعا ادامه تعلل در تصمیم گیری برای ذوب آهن برای مدیر فعلی بسیار خوشایند و وقت خریدن است..
    اقایان تصمیم گیر: تو را حضرت عباس اگر به جمع بندی هم نرسیدید یک معاون یا هیات مدیره را به عنوان سرپرست مدیر عامل منصوب کنید تا به یک جمع بندی کامل برسید تو را حضرت عباس

  43. محمد گفت:

    با سلام و تقدیر و تشکر از سایت خوب شما
    بیمارستان شهید مطهری ذوب آهن که پنج سال تحت عنوان پویش درمان ذوب آهن با مدیریت علیرضا آجدانی اداره شده است تخلفات بسیار فراوان مالی و اقتصادی و رانت های بسیار زیاد فامیلی در آن وجود دارد که کاملا ضروری است در قالب یک پرونده جداگانه به مسائل فساد برانگیز اداره این بیمارستان ورود شده موارد بررسی گردد.لذا از سردبیر محترم سایت درخواست بررسی موضوع را داریم.

  44. محمد گفت:

    این اراجیف هات خیلی جالب و خنده داره، ایول
    تو که اینقد پاک و منزهی آقای اقتصاد سالم، چرا هیچگونه رد پایی از خودت تو سایتت نگذاشتی، نه ادرسی نه تلفنی نه نامی نه نویسندگانی
    دیگه اگه مدعی رسانه معتبر خبری هستی یه مجوز نماد که ساده ترین و راحترین مجوز الکترونیکی هستش، میگرفتی! چرا نگرفتی؟ چون هیچگونه اعتبار و اساسی نداری
    موفق باشی😄

  45. عمو جانی گفت:

    تو این شرایط بد اقتصادی، هیچی مثل سایت شما خنده دار نیست. خدا قوت بهتون بده. مجید خدایی بگو این عوامل ذوب چه پیشنهاد بی شرمانه ای بهت دادن. خدایی راست بگو.
    ای کلک، نکنه پیشنهادشون رو قبول کردی…

  46. آگاه گفت:

    حالا که نهضت انتشار فیش های حقوق مدیران از جانب رییس جمهور مطرح شده بد نیست مدیران ذوب آهن امثال آقای اکبری و صالحی معاونین مدیرعامل فیش های حقوق خود را منتشر کنند که معلوم شه با ۱۲۰ ساعت اضافه کار دایمی و هفته ها حق ماموریت چند برابر متوسط حقوق ذوب آهن دریافت میکنن
    ذوب آهن مکانی ست برای جولان و اوج گیری بی مایه ترین و بی سوادترین افراد دارای رانت

  47. احمد گفت:

    عوامل دولت بنفش : محسن بیدی ، علی راعی ، علیرضا امیری و یزدی زاده

  48. ari@gmail.com گفت:

    باسلام
    این شرکتهای پویش
    پویش معادن پویش بازرگان. پویش ….
    قضیه چیه
    راهی برای غارت اموال ملی ورسیدن به چپاول بیت المال
    شرکت تارابگین قبلاً تولید پشم شیشه و.. بوده حالا شده واسطه گر مناقصات را با ۶۰درصد سود برنده میشه تازه خودش می‌ره دنبال مناقصه گران میگرده و مناقصه می‌زاره برای پروژه های مبلغ بالا. کجاست پس این حسابرسان و بازرسان کشور تا ۶۰درصد سود نکند راضی نیستند

  49. جانباز و آزاده گفت:

    باسلام
    از اطلاع رسانی اقتصاد سالم تقدیر و تشکر میکنم
    اگر امکان داره از سمینار کیش که دوهفته قبل صوری و با هزینه ذوب آهن برگذار شد مطلب بنویسید

  50. جانباز و آزاده گفت:

    دلیل برکناری یکی از پیشکسوتان رسانه که خود ایثارگر و اهل قلم بود بنام مرادیان را از یزدی زاده بخواهید مشگل ایشان چیست

  51. ظهور گفت:

    یزدی زاده جولان می زند و خبری از محاکمه ی این چرچیل نیست…
    نمی‌دانیم اگر به این فرد فریبکار بخواهند اعتماد کنند چه بر سر این ذوب آهن خواهد آمد.
    … ننگ بر خائنان به ایران…
    تا عوامل دولت بنفش بر سر کار باشن و با لابی گری بمانند همین وضع خراب باقی خواهد ماند.
    خواهشا به داد مردم برسید و ایران را نجات دهید.
    اللهم عجل لولیک الفرج

  52. فولادی گفت:

    با سلام
    من از این سایت تشکر میکنم بخاطر روشنگری
    و تشکر میکنم از مهندس علی عمرانی مدیر بازرسی ذوب آهن که تخلفات شرکت مدیران را بررسی می کند او بزرگ مرد ذوب آهن هست درود بر شرفت مرد همچنان قاطع و پایدار مقابل اینها بمان

  53. فرزند جانباز گفت:

    اکثر پیامها توسط عوامل اسفندمند در سایت درج میشه و پاداش دریافت میکنند.حراست هم همچنان خواب به زودی با لگد سربازان امام زمان بیدار خواهید شد.

  54. فعال رسانه گفت:

    پروژه انتقال پساب روستاهای فلاورجان با ۱۶۰ کیلومتر لوله کشی و ۲۰۰ میلیارد تومان هزینه چیست؟؟
    آقای رضوانیان هنوز بر کرسی معاونت ننشسته برای کلنگ پروژه خیانت عجله کردی.
    آقای موسوی لارگانی …

  55. د نصر گفت:

    خداوکیلی به داد فولادشهر برسید. یعنی این فولادشهر نباید بیمارستان داشته باشه؟
    بیمارستان مطهری را که آجدانی تعطیل کرده . پس مردم چکار کنند کجا برند؟

  56. بختیاری غیرتمند گفت:

    شما چه اقتصاد سالمی هستین که خودتون دائم دارین جناح بندی میکنین،مهندس یزدی زاده یا هرکس دیگه که الان سرکار هست،قطعا شایستگی داشته اند،یعنی باید چون روحانی رفت باید مدیران لایق خانه نشین بشن،این تأتر و بازی را تمام کنید،چون خود شما بهتر از هرکسی میدانید دنبال چه هستید،انشالله آقایانی هم که ما به اشتباه ایشان را بولد کردیم و شدن به اصطلاح نماینده کارگران یروز به آرزوی معاون مدیرعاملی میرسن،ولی زودس هنوز،کسانی که سعی در تشویش اذهان عمومی دارن،باید مجازات بشن،حتی اگر برادر بنده باشن،بابا بذارید ذوب آهن و ذوب آهنی یه نفسی بکشه

  57. محمد حسین گفت:

    خدا از تمامی مدیران فاسد نگذرد
    من به عنوان سهام دار خرد شرکت نابود شدم.
    خیلی ضرر کردم.

  58. علیرضا گفت:

    سلام چرا کسی به اختلاس شرکت پویش معادن رسیدگی نمی کند

  59. علیرضا گفت:

    خریداری ماشین آلات به قیمت بسیار ناچیز و دریافت ۲۸ میلیارد در ماه و قراردادی ۱۵ سال این فساد نیست و حقوق کمی که به نیروهای قدیمی شرکت می‌دهد

  60. علیرضا گفت:

    چرا معاون قسمت پایگاه ماشین آلات صنعتی آقای مهندس افشین ربیعی هم از ذوب‌آهن حقوق می گیرد وهمه از شرکت پویش معادن

  61. فرزند جانباز۶۰درصد حادثه دیده منجر ب فوت گفت:

    آقای اسفندمند برای شما که بد نشد هم خودت هم خواهرت پست گرفتین و تبدیل وضعیت شدید ولی من فرزند جانبازی ک ۶۰درصد جونش را روی نظام و انقلاب گذاشت و۱۰۰درصد زندگی عمر و جوانیش را رو اقتصاد کشور گذاشت باید به صورت شرکتی مشغول باشم این مفاد ماده۴۸ کی باید اجرا کند این روا نیست دولتمردان من پدرم حادثه دیده فوتی کارخونس مصوبه جهت استخدام از هیت مدیره داشتم ولی استخدامم نکردن وبه صورت شرکتی شاغلم به داد خانواده شهدا برسید شهدا سهم عظیمی در انقلاب داشتن

دیدگاه شما