• کد خبر: ۳۷۲۹۲
  • ۱۴۰۰-۱۲-۲۴ - : ۱۳:۴۷
مدیرِ مرتبط با "رسول دانیال زاده" در حالِ انتصاب به مدیریتِ "صدر تامین"!

مدیرِ فاسد اختیاردارِ اموالِ کارگران می شود!؟

در حالیکه مقام معظم رهبری در نخستین دیدار خود با اعضای هیات دولت سیزدهم اولویت آنها را “مبارزه با فساد و جلب اعتماد مردم به دولت” اعلام فرمودند؛ اخبار رسیده نشان می دهد ۱ مدیرِ فاسدِ باقیمانده از دولتِ حسن روحانی در حال انتصاب به مدیرعاملی هلدینگ “صدر تامین”؛ غول اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است.

یکی از نقاط سیاه در پرونده ی گزینه ی مدیریت شرکت “صدر تامین”، ارتباط با “رسول دانیال زاده” اَبَرمفسد اقتصادی ست که توسط سربازان گمنام آقا امام زمان دستگیر و به داخل کشور منتقل شد…

به گزارش پایگاه خبری “اقتصاد سالم”، منابع موثق به این پایگاه خبری اطلاع داده اند که به زودی حکم انتصاب این مدیر فاسد به مدیرعاملی “صدر تامین” امضا و مراسم معارفه ی وی برگزار خواهد شد.

این پایگاه خبری امروز (سه شنبه ۲۴ اسفندماه ۱۴۰۰) به محض اطلاع این موضوع را از ۲ تن از مدیران ارشد وزارت رفاه پیگیری کرد که “فعلا” به پاسخ آنها اشاره نمی شود…

سمت راست رسول دانیال زاده / سمت چپ حسین فریدون
طبق شنیده ها پرونده ی رسول دانیال زاده ارتباطاتی نیز با حسین فریدون داشته است…
در این شرایط در دولت مردمی ابراهیم رئیسی، گزینه ی مدیریت “صدر تامین” به عنوان امانت دارِ اموال کارگران، ارتباطاتی با رسول دانیال زاده داشته است!

در این شرایط “اقتصاد سالم” به مسئولان وزارت کار هشدار می دهد که در صورت این انتصاب و سپردنِ کلیدِ مدیرعاملی هلدینگ و غول اقتصادی “صدر تامین” به مدیر فاسد که بازمانده ی دولت اشرافیِ حسن روحانی و مرتبط با اَبَرمفسدانی همچون “رسول دانیال زاده” است؛ حسب فرمان آتش به اختیار مولا و مقتدای مان امام خامنه ای، اسناد فساد در این زمینه را منتشر خواهد کرد تا در آن زمان پاسخگوی رهبری، ریاست محترم جمهور، نهادهای امنیتی و نظارتی و مردمِ بزرگ ایران باشند.

لینک کوتاه : https://eghtesadsalem.com/?p=37292
نظرات کاربران :

مطالب مندرج در بخش "کامنت"، نظراتِ مخاطبانِ سایت بوده و پایگاه خبری اقتصاد سالم قادر به تائید یا ردِّ صحت یا درستی آنها نیست و مسئولیتی در قبال این نظرات ندارد.

  1. حقیقت گفت:

    دشت آخر سال رو زدی با این خبر
    عیدی یادت نره بگیری از ارباب هات

  2. ظهور گفت:

    مرگ بر فاسدان اقتصادی و تاسف بر وزیر که هنوز زال صفتان رانت خوار و مفسد را دستشان را از بیت‌المال کوتاه نکردند .و هنوز جریان فاسد آن ها در تار و پود مملکت تنیده .
    مملکت را۸ سال به غارت بردند و هنوز ول کن نیستن .

دیدگاه شما