• کد خبر: ۵۷۶۸۶
  • ۱۴۰۱-۱۰-۰۴ - : ۱۵:۳۰

سهمیه بندی CNG در صورت کمبود گاز

رئیس انجمن سی ان جی با اشاره به اینکه کاهش و سهمیه بندی گاز به ما ابلاغ شده است گفت: در صورت کمبود گاز پس از صنایع، پتروشیمی و سیمانی ها ، گاز سی ان جی ها هم سهمیه بندی شود.

 به گزارش اقتصاد سالم؛ با کاهش و قطعی گاز برخی از پتروشیمی‌ها و حتی صنایع گمانه زنی‌هایی مبنی بر قطعی گاز پتروشیمی‌ها وجود دارد و حتی شایعاتی مبنی بر قطعی گاز پتروشیمی‌ها شنیده می‌شود، اردشیر دادرس، رئیس انجمن صنفی سی ان جی در این زمینه گفت: خوشبختانه تا کنون کاهش یا قطعی گاز برای جایگاه‌های سوخت وجود نداشته است.

وی ادامه داد: البته باید در نظر داشت که این مساله به ما ابلاغ شده است که در صورت کمبود گاز پس از صنایع، پتروشیمی و سیمان‌ها در صورت کسری گاز، گاز سی ان جی ها هم سهمیه بندی شود.

دادرس در پاسخ به این سوال که سهمیه بندی به چه شکل انجام می‌شود، گفت: با توجه به اینکه هنوز اعمال محدودیت نشده است اطلاعات دقیقی از این مساله در دست نیست و به نظر می‌رسد با توجه به عرضه و تقاضا سهمیه بندی اعمال شود.

منبع:مهر

برچسب‌ها:,

لینک کوتاه : https://eghtesadsalem.com/?p=57686
نظرات کاربران :

مطالب مندرج در بخش "کامنت"، نظراتِ مخاطبانِ سایت بوده و پایگاه خبری اقتصاد سالم قادر به تائید یا ردِّ صحت یا درستی آنها نیست و مسئولیتی در قبال این نظرات ندارد.

دیدگاه شما