• کد خبر: ۵۷۷۳۳
  • ۱۴۰۱-۱۰-۰۵ - : ۱۰:۰۹

رئیس جمهور از وزارت صمت بازدید کرد

رئیس جمهور در ادامه فرآیند نظارت ستادی بر دستگاه‌های اجرایی و در نهمین گام، صبح روز دوشنبه در وزارت صنعت، معدن و تجارت (صمت) حضور یافت تا در جمع وزیر و مسئولان این وزارت‌خانه ضمن استماع گزارش عملکرد این مجموعه، رهنمودهایی برای ارتقای کیفی و کمی عملکرد این وزارتخانه ارایه کند.

 به گزارش اقتصاد سالم؛آیت الله رئیسی صبح امروز (دوشنبه) با حضور در وزارت صمت ضمن بازدید از بخش های مختلف این وزارت‌خانه از نزدیک در جریان عملکرد این بخش از دستگاه اجرایی قرار گرفت.

در این نظارت ستادی، سیدرضا فاطمی امین وزیر صنعت ، معدن و تجارت ضمن همراهی با رئیس جمهور، گزارشی از عملکرد این وزارتخانه در دولت سیزدهم ارایه کرد.

پیش از این، آیت الله رئیسی در راستای اجرای طرح نظارت ستادی از وزارت‌خانه‌های راه و شهرسازی، جهاد کشاورزی، میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، آموزش و پرورش، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، علوم، ‌تحقیقات و فناوری و همچنین بانک مرکزی، سازمان امور اداری و استخدامی و سازمان برنامه و بودجه بازدید کرده بود.

آخرین بازدید رئیس جمهور در ادامه نظارت ستادی بر دستگاه های اجرایی هفتم آذرماه از وزارت علوم بود که اکنون با پایان نشست فوق العاده بررسی لایحه بودجه ۱۴۰۲ در سه شیفت، از امروز بازدیدها از سر گرفته شد.

لینک کوتاه : https://eghtesadsalem.com/?p=57733
نظرات کاربران :

مطالب مندرج در بخش "کامنت"، نظراتِ مخاطبانِ سایت بوده و پایگاه خبری اقتصاد سالم قادر به تائید یا ردِّ صحت یا درستی آنها نیست و مسئولیتی در قبال این نظرات ندارد.

دیدگاه شما