• کد خبر: ۲۷۰۵۱
  • ۱۴۰۰-۰۷-۰۸ - : ۱۶:۱۰

علی اکبر کاظمی مدیرکل روابط عمومی وزارت نیرو شد

علی اکبر کاظمی از فعالان و اساتید پیشکسوت حوزه رسانه و روابط عمومی به‌عنوان مشاور وزیر و مدیرکل دفتر روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت نیرو منصوب شد.

به گزارش پایگاه خبری اقتصاد سالم، “علی‌اکبر محرابیان” صبح امروز طی احکامی “رضا انجم شعاع” را به‌عنوان معاون تحقیقات و منابع انسانی، “احمد حیدری” را به عنوان معاون حقوقی، پشتیبانی و مجلس، “سید اعتضاد مقیمی” را به‌عنوان مدیرکل دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل، “مجید ربیعی” را به‌عنوان رئیس مرکز حراست، “میثم جعفرزاده” را به‌عنوان مشاور وزیر و رئیس مرکز جهاد آبرسانی، “مریم کارگر نجفی” را به‌عنوان مشاور وزیر و مدیرکل دفتر بازرسی و مدیریت عملکرد، “علی‌اکبر کاظمی” را به‌عنوان مشاور وزیر و مدیرکل دفتر روابط عمومی و اطلاع‌رسانی و همچنین “افشین روغنی” را به‌عنوان مشاور وزیر و مدیرکل دفتر وزارتی منصوب کرد.

 

وزیر نیرو در این احکام انتصاب تاکید کرده است: انتظار می‌رود در سایه تعامل و همکاری با وزارتخانه‌ها، نهادها، سازمان‌ها و کلیه واحدها و شرکت‌های تابعه و وابسته وزارت نیرو با رعایت اصول “عدالت محوری”، “روحیه انقلابی و جهادی”، “مردم‌داری” و “فساد ستیزی” در انجام وظایف محوله در راستای تحقق شعار «دولت مردمی و ایران قوی» اهتمام ویژه به‌عمل آورید.

 

علی اکبر کاظمی پیش از این قائم مقام شبکه تلویزیونی “نسیم” از شبکه های پربیننده صداوسیما بود

لینک کوتاه : https://eghtesadsalem.com/?p=27051
نظرات کاربران :

مطالب مندرج در بخش "کامنت"، نظراتِ مخاطبانِ سایت بوده و پایگاه خبری اقتصاد سالم قادر به تائید یا ردِّ صحت یا درستی آنها نیست و مسئولیتی در قبال این نظرات ندارد.

  1. مجید اکبرپور گفت:

    سلام. یه پیشنهاد داشتم در راستای مدیریت مصرف برق در ایام تابستان.
    در صورت امکان با شبکه های پربیننده تلویزیون مانند شبکه ۳،شبکه نمایش، شبکه ورزش و … هماهنگ شود در هنگام شروع ساعت پیک مصرف برق با کلیپ یا اعلام ساعت و یا به هر طریق ساعت شروع پیک مصرف برق اعلام شود.فکر کنم این یادآوری تاثیر خوبی بر آگاهی مردم در این رابطه داشته باشد.

  2. خلبان زرین وفا گفت:

    سلام
    من از خلبانانی هستم که تقریبا هر روز به ترمینال سلام فرودگاه امام تردد میکنم
    تعداد زیادی تیرهای برق از نوع جدید نصب شده ولی بعلت نزدیکی به جاده از همان نوع در فاصله دورتر نصب شده
    ولی اینها رو باز نکردن
    ثروت ملی در حال از بین رفتن و بدون استفاده مونده
    لطفا پیگیری کنید

دیدگاه شما