• کد خبر: ۶۴۵۵
  • ۱۳۹۹-۰۸-۱۶ - : ۱۳:۳۰

پیش بینی “اقتصاد سالم” محقق شد/ بایدن رییس جمهور است

تا چند ساعت آینده پیروزی جو بایدن در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا اعلام می شود.

به گزارش اقتصاد سالم، در حالی که تیم تحلیلی پایگاه خبری “اقتصاد سالم” ساعت ۲۴ چهارشنبه ۱۴ آبان ماه با تحلیلِ تعداد آرای الکترال ۲ نامزد و وضعیت آرای در حال شمارش در ایالت های باقیمانده؛ پیروزی جو بایدن در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا را پیش بینی کرده بود؛ براساس جدیدترین گزارش ها از وضعیت شمارش آرا در ۴ ایالت کلیدی باقیمانده (جورجیا، نوادا، پنسیلوانیا، آریزونا) می توان از هم اکنون (ساعت ۱۳:۳۰ جمعه ۱۶ آبان ماه) با اطمینان بایدن را رییس جمهور آمریکا نامید.

دیگر مسلم است که دونالد جونیور ترامپ باید چمدان هایش را به مقصد هتل ترامپ (trump hotel) ببندد.

نکته مهم و قابل توجه این است که به گفته کارشناسان، تمام اظهارات ترامپ و تیم انتخاباتی وی مبنی بر تقلب در این انتخابات و مراجعه به دیوان عالی برای ابطال آرا و غیره، لفاظی بوده و قابلیت اجرایی ندارد و تاثیری بر نتیجه این انتخابات نخواهد شد.

تیم تحلیلی “اقتصاد سالم” پیش بینی می کند تا چند ساعت آینده پیروزی جو بایدن در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا اعلام شود.

اما دونالد جونیور ترامپ استثنایی در میان روسای جمهور آمریکا بود، هم از این حیث که چهارمین رییس جمهوری ست که، تنها برای یک دوره ۴ ساله در قدرت حضور داشته و هم اینکه منفورترین رییس جمهور آمریکا هم در طول تاریخِ ۲۳۹ ساله تشکیل این کشور و هم در سطح جهان است.

برای ما ایرانی ها هم اما ترامپ منفورترین رییس جمهور آمریکا بود، اول به این دلیل که شخصا فرمان قتل سردار ملی ایران زمین، حاج قاسم سلیمانی را صادر کرد؛ همو که برای تمام ایرانی ها فارغ از هر اندیشه و دین و مذهب و جهت گیریِ سیاسی؛ نقش بزرگ مدافعان این کُهن سرزمین در طول تاریخ همچون آریو برزن ها و رستم حال حاضر ایران زمین را داشت و دارد. و هم به دلیل تحریم های شدید و غیرانسانی ای که بر ضد اقتصاد و در نتیجه تمام ابعاد زندگی مردم ایران اعمال کرد.

لینک کوتاه : https://eghtesadsalem.com/?p=6455
نظرات کاربران :

مطالب مندرج در بخش "کامنت"، نظراتِ مخاطبانِ سایت بوده و پایگاه خبری اقتصاد سالم قادر به تائید یا ردِّ صحت یا درستی آنها نیست و مسئولیتی در قبال این نظرات ندارد.

دیدگاه شما