• کد خبر: ۶۳۸۸
  • ۱۳۹۹-۰۸-۱۴ - : ۲۳:۵۸

ترامپِ کوچک؛ bye-bye

ترامپِ کوچک، بازی به آخر رسید. به قمارخانه ات بازگرد و به نفرینی بیاندیش که تاریخ نثارت خواهد کرد.

مجید معتمدی _ روزنامه نگار

به گزارش پایگاه خبری “اقتصاد سالم”، زمانی که این گزارش را می خوانید (ساعت ۲۴ روز چهارشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۹ به وقت تهران) انتخابات ریاست جمهوری آمریکا به پایان رسیده اما هنوز شمارش آرای این انتخابات ادامه دارد.

 

 

                                     اگرچه هنوز شمارش آرا به پایان نرسیده؛ اما براساس تحلیلِ اخبار رسیده از جدیدترین نتایج شمارش آرا در ایالت ها و همچنین تعداد آرای الکترال ۲ نامزد؛ بر تیم کارشناسیِ پایگاه خبریِ “اقتصاد سالم” مسلم شده که دونالد جونیور ترامپ، بازنده انتخابات ریاست جمهوری آمریکاست و باید کاخ سفید را به مقصد “هتل ترامپ” trump hotel برای اداره قمارخانه هایش، ترک کند.

ترامپ استثنایی در میان روسای جمهور آمریکا بود، هم از این حیث که چهارمین رییس جمهوری ست که، تنها برای یک دوره ۴ ساله در قدرت حضور داشته و هم اینکه منفورترین رییس جمهور آمریکا هم در طول تاریخِ ۲۳۹ ساله تشکیل این کشور و هم در سطح جهان است.

برای ما ایرانی ها هم اما ترامپ منفورترین رییس جمهور آمریکا بود، اول به این دلیل که شخصا فرمان قتل سردار ملی ایران زمین، حاج قاسم سلیمانی را صادر کرد؛ همو که برای تمام ایرانی ها فارغ از هر اندیشه و دین و مذهب و جهت گیریِ سیاسی؛ نقش بزرگ مدافعان این کُهن سرزمین در طول تاریخ همچون آریو برزن ها و رستم حال حاضر ایران زمین را داشت و دارد. و هم به دلیل تحریم های شدید و غیرانسانی ای که بر ضد اقتصاد و در نتیجه تمام ابعاد زندگی مردم ایران اعمال کرد.

حال این شخص، کسی که سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی به زیبایی و بسیار دقیق، “ترامپ قمارباز” نامیدش، در آستانه ترک قدرت و رفتن به زباله دان تاریخ است.

وی در این ۴ سال بسیار تلاش کرد تا خود را فردی استثنایی، با توانمندی های خاص و بزرگ نشان دهد، اما همان طور که توجه به نامش نشان می دهد و مادرش در کودکی نامگذاری اش کرده،                       (donald junior trump) دقیقا مشابه نامش در زیر آن جثّه بزرگش، یک دونالدِ کوچک وجود دارد، پس به او می گوییم:

دونالدِ کوچک، خداحافظ.

لینک کوتاه : https://eghtesadsalem.com/?p=6388
نظرات کاربران :

مطالب مندرج در بخش "کامنت"، نظراتِ مخاطبانِ سایت بوده و پایگاه خبری اقتصاد سالم قادر به تائید یا ردِّ صحت یا درستی آنها نیست و مسئولیتی در قبال این نظرات ندارد.

دیدگاه شما