• کد خبر: ۶۴۷۱
  • ۱۳۹۹-۰۸-۱۷ - : ۲۱:۲۰

“اقتصاد سالم”؛ اولین رسانه در جهان که پیروزی بایدن را پیش بینی کرد

پایگاه خبری “اقتصاد سالم” اولین رسانه در جهان بود که با انتشار خبری در ساعت ۲۴ چهارشنبه ۱۴ آبان (حدود ۷۰ ساعت پیش)؛ رسما پیروزی جو بایدن در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا را پیش بینی کرد.

در یک ساعت اخیر بالاخره تکلیف انتخابات ریاست جمهوری آمریکا مشخص شده و با اعلام رسمیِ خبرگزاری های مطرح آمریکا، از جمله شبکه فاکس نیوز متعلق به رابرت مرداک، دوست نزدیک دونالد ترامپ؛ جو بایدن رسما و قانونا، رییس جمهور جدید آمریکا است.

شمارش آرا در ۴ ایالت کلیدی باقیمانده (نوادا، جورجیا، پنسیلوانیا و آریزونا) پیروزی بایدن در انتخابات را قطعی کرد.

اما نکته مهم و قابل توجه برای ایرانی ها به ویژه رسانه ها و تحلیلگرانِ ایرانی در انتخابات اخیر آمریکا این است که تیم تحلیلیِ پایگاه خبری “اقتصاد سالم”، حدود ۷۰ ساعت پیش در ساعت ۲۴ چهارشنبه ۱۴ آبان با انتشار خبری با تیتر “ترامپِ کوچک؛ bye-bye“؛   اولین و تنها رسانه در جهان بود که با تحلیل اخبار رسیده از آرای الکترال وقت ۲ نامزد و همچنین وضعیت شمارش آرا در ایالتهای باقیمانده؛ توانست پیروزی جو بایدن در این انتخابات را پیش بینی و خبر آنرا اعلام کند.

این موضوع اتفاق مبارکی برای جامعه رسانه ای ایران است که این بار در یک سوژه جهانی، به رسانه پیشرو و جریان ساز در سطح جهان تبدیل شده و توانسته گوی سبقت را حتی از خبرگزاری های بزرگی همچون cnn، nbc، cbc و غیره که در داخل خاک آمریکا حضور دارند، برباید.

امیدواریم این موضوع نقطه عطفی در روند ارتقا و افزایش سطح کیفی و تاثیرگذاری نظام رسانه ای ایران در داخل و خارج از کشور باشد.

لینک کوتاه : https://eghtesadsalem.com/?p=6471
نظرات کاربران :

مطالب مندرج در بخش "کامنت"، نظراتِ مخاطبانِ سایت بوده و پایگاه خبری اقتصاد سالم قادر به تائید یا ردِّ صحت یا درستی آنها نیست و مسئولیتی در قبال این نظرات ندارد.

دیدگاه شما