• کد خبر: ۷۱۱۴۳
  • ۱۴۰۲-۰۴-۱۴ - : ۱۲:۴۷
خبرنگارِ افشاگر از سوی عواملِ مدیر ارشد دولتی به ضرب و شتم تهدید شد:

آیا “امیرحسین نادری” مدیرِ ارشد صنعت فولاد، نیروی امنیتی و قضایی بوده است؟!

عواملِ “امیرحسین نادری” (مدیر ارشدِ دولتی در صنعت فولاد) برای تهدیدِ “مجید معتمدی، خبرنگار افشاگر” و وادار کردن وی به تن دادن به خواسته های شان مبنی بر افشای منبعِ اطلاعاتِ ضدِّفساد؛ در تماس با وی مدعی شدند که نامبرده از “نیروهای امنیتی و قضایی کشور” بوده است…

پایگاه خبری “اقتصاد سالم” پیش از این ۲ گزارش در رابطه با برخی از تخلفاتِ یکی از مدیرانِ ارشد دولتی باقیمانده از دولت حسن روحانی منتشر کرد.

عناوینِ اخبار یاد شده به شرح زیر است که با کلیک بر روی تیتر، می توانید آنها را بخوانید:

هشدار به وزارت صمت و رفاه؛

مردِ ۵۰۰ میلیون تومانی به دنبالِ تصاحب ذوب آهن اصفهان است

 

“امیرحسین نادری” ۷۳ میلیارد به بیت المال خسارت زد

 

به دنبال انتشار خبر اول، مدیر دولتی مربوطه با نامِ “امیرحسین نادری” که در آن زمان مدیریتِ شرکت دولتی “توسعه معادن و فلزات” را در اختیار داشت؛ به اتهاماتی همچون “نشر اکاذیب و افترا” از خبرنگارِ افشاگر شکایت کرد.

پس از انتشار خبر دوم نیز “امیرحسین نادری” که می دانست از شکایت از خبر به دلیل مستند و موثق بودنِ آن به جایی نمی رسد؛ این بار اقدام به ثبتِ شکایتی در دادگاه کیفری تحت عنوان “تهدید” با استناد به استشهادیه ی ۲ نفر از عواملِ خود به نام های “مهدی قیومی محمدی و رضا شریفی” کرد…

اما این تمام ماجرا نبود و ۲ فردِ نامبرده در بالا (مهدی قیومی محمدی و رضا شریفی)؛ این بار با خبرنگارِ افشاگرِ تخلفاتِ امیرحسین نادری (مجید معتمدی) تماس گرفته و اقدام به ارعاب و تهدید وی کردند…

 “مهدی قیومی محمدی”، می گوید امیرحسین نادری فردی امنیتی و قضایی بوده و خودش نیز به اطلاعاتِ طبقه بندی شده (محرمانه، خیلی محرمانه، سری، بکلی سری) صنعت فولاد در ایران دسترسی دارد!

در مورد اول “مهدی قیومی محمدی” فردی ساکن در استانِ اصفهان با ۲ شماره موبایلِ مختلف با خبرنگارِ افشاگر تماس برقرار کرده و خواستار افشای نامِ منبعِ ارائه دهنده اطلاعات درباره ی این مدیر دولتی می شود… (گفتنی ست که امیرحسین نادری سالهای مدیدی نیز در فولاد مبارکه اصفهان مدیر ارشد بوده و در این استان ساکن بوده است)

بعد از امتناع خبرنگار از پذیرش این درخواستِ غیراخلاقی، غیرشرعی و غیرقانونی؛ فرد نامبرده پیام های متعددی در “پیام رسان واتساپ” به خبرنگار ارسال کرده که بعضی از آنها به شرح زیر است:

۱_ وی برای ارعاب و تهدیدِ خبرنگار افشاگر؛ “امیرحسین نادری” را فردی امنیتی و قضایی معرفی کرده است…

“مهدی قیومی محمدی” در یکی از پیام های متعددش نوشته است:” طرفت (امیرحسین نادری) را دست کم نگیر، اون خودش امنیتی بوده…، ضابط قضایی بوده است”.

وی همچنین ادعا کرده که به هر نوع اطلاعاتی با هر نوع طبقه بندی ای در صنعت فولادِ ایران دسترسی دارد…

یادآوری می شود که طبقه بندی اطلاعات شاملِ اطلاعات محرمانه، خیلی محرمانه، سری و بکلی سری است.

۲_ عاملِ “امیرحسین نادری” در این زمینه به خبرنگار پیام داده است:” من دسترسی به تمام اطلاعات در صنعت فولاد دارم، با هر نوع طبقه بندی ای”.

“مهدی قیومی محمدی” ادامه داده است:” فولاد منبع … در جهان است… هر چیزی می دهند دستت چاپ نکن!.. یک وکیل معرفی کن بروند (با امیرحسین نادری) مذاکره کنند”.

(به دلایل امنیتی برخی اظهاراتِ نامبرده حذف شده و به جای آن … گذاشته شده است)

۳_ وی همچنین در یک اسکرین شات که برای خبرنگارِ ضدِّفساد فرستاده است، اسم او را در گوشی اش به عنوانِ “مجید معتمدی کیسِ نادری” سیو کرده است!

گفتنی است که مستندات تمامِ مواردِ یاد شده در بالا نزد این پایگاه خبری موجود است.

در چُنین شرایطی از نیروهای امنیتی و نظارتیِ کشور درخواست می شود که به موضوع ورود کرده و

الف: بررسی کنند “امیرحسین نادری” مدیر ارشد دولتیِ به جای مانده از دولتِ حسن روحانی که در دولت مردمی آیت الله رئیسی نیز همچنان حضور دارد؛
اگر نامبرده ارتباطی با نیروهای امنیتی کشور و سربازان و پاسداران گمنام آقا امام زمان ندارد، پس عواملِ وی برچه اساسی مبادرت به جعلِ عنوانِ مقاماتِ امنیتی آن هم برای تهدید و ارعابِ یک خبرنگارِ وطن پرست و ضدِّفساد کرده اند!؟

ب_ آیا رَواست که فرزندانِ مردمِ ایران در وزارت اطلاعات و اطلاعات سپاه؛ هر روزه در مبارزه با دشمنانِ ملت ایران مظلومانه به شهادت برسند و حتی به دلیل ضرورت های حفاظتی، امکانِ بیانِ رشادت ها و جان فشانی های آنها وجود نداشته و در گمنامی و غربت به شهادت برسند، اما عواملِ این مدیر ارشد دولتی (امیرحسین نادری) اینگونه از نام و جایگاه آنها برای اهدافِ نامشروع شان سوءاستفاده کنند!؟

ج_ حتی اگر نامبرده (امیرحسین نادری) سابقه امنیتی و قضایی داشته است، براساس کدام مجوزِ قانونی؛ از این سابقه برای ارعاب و تهدیدِ خبرنگاری که تخلفات و فساد مالی وی را افشا کرده، استفاده شده است!؟

در همین رابطه از دستگاه قضایی درخواست می شود که به این پرونده ورود کرده و به موضوع رسیدگی کند.

شروطِ “امیرحسین نادری” برای کم کردنِ مزاحمتها: کسی که مرا لو داده، لو بده!

این موارد اما تمامِ تهدیدها و مزاحمتهای “مهدی قیومی محمدی” (عاملِ امیرحسین نادری) برای خبرنگار افشاگر نبوده و وی چندی پیش نیز با ارسال پیامِ دیگری در واتساپ، از خبرنگار افشاگر خواسته اگر می خواهد “امیرحسین نادری” از شکایتی که علیه او مطرح کرده صرف نظر کند؛ باید اقداماتِ زیر را انجام دهد:

الف: باید منبع ارائه کننده اطلاعات درباره ی امیرحسین نادری را معرفی کند. (یعنی کسانی که اطلاعاتِ تخلفاتِ امیرحسین نادری را در اختیارِ خبرنگار گذاشته اند، به خودِ وی “امیرحسین نادری” معرفی کند!)

ب: باید یک تکذیبیه درباره ی اخباره منتشره درباره ی آقای امیرحسین نادری، بر روی سایت منتشر و آن اخبار را تکذیب کند.

ج: باید هزینه های وکلا و دادسرا را به آقای نادری پرداخت کند. (نامبرده ۲ وکیل آن هم از وکلای شمال شهر! و حتما با دستمزدهای آنچنانی، در پرونده های شکایت علیه خبرنگار افشاگر، استخدام کرده است)

د: باید یک “توبه نامه” به صورت مکتوب نوشته و به آقای نادری ارائه کند. (درواقع باید کتبا خطاب به آقای نادری بنویسد که غلط کردم که تخلفاتِ شما را افشا کردم و از این به بعد هم، از این غلط ها نمی کنم!)

گفتنی ست که مستنداتِ پیام نامبرده نزد پایگاه خبری اقتصاد سالم موجود است.

“رضا شریفی” وارد صحنه شد / از تهدید به ضرب و شتمِ خبرنگار تا جعل عنوانِ مقام عالی رتبه حراستی در کشور!

اما “مهدی قیومی محمدی” تنها فرد تهدیدکننده از سوی “امیرحسین نادری” نبود و فرد دیگری به نامِ “رضا شریفی” نیز خبرنگار ضدِّفساد را تهدید به ضرب و شتم کرده است…

بخشی از تهدیداتِ این فرد که در زمانِ تماس گرفتن با خبرنگار، خود را “قائم مقام حراست سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران، ایمیدرو” معرفی کرده بود؛ عینا و کلمه به کلمه از روی فایل صوتیِ سخنان وی پیاده شده و به شرح زیر است:

_ تو تا حالا جای سفت نَشا… گُنده تَر از تو رو من زدم دَهَنش رو سرویس کردم… تو که اصلا مالِ این حرفها نیستی…

_ من ۲۰ سال است که امنیتی هستم… تو که عددی نیستی…

_ از آنهایی که آنها را زده ام و در بیمارستان هستند، بِپُرس با تو چه خواهم کرد…

“رضا شریفی” در ادامه ی این گفت وگوی تلفنی در پاسخ به پرسش های مکررِ خبرنگار مبنی بر اینکه “چرا با چنین اقداماتی به عنوانِ یک مقامِ حراستی، یک خبرنگار را در حینِ انجام وظیفه تهدید می کنی؟”

پاسخ می دهد:” زِر نزن. به تو هیچ ربطی ندارد… به خاطرِ اینکه رفیقم است…”.

وی درنهایت در پاسخ به پرسش های مکرر خبرنگار می گوید “خفه شو” و تلفن را قطع می کند.

“امیرحسین نادری”
وی پس از انتشارِ خبر، عواملش را که در این گزارش هویتِ آنها اعلام شده، به سراغِ خبرنگارِ افشاگر فرستاد

جعلِ عنوانِ مقام عالی رتبه حراستی توسطِ عاملِ “امیرحسین نادری”

نکته ی بسیار مهم و قابل توجهِ نهادهای امنیتی درباره ی موارد ذکر شده در بالا این است که تحقیقاتِ بعدی صورت گرفته؛ مشخص کرد که “رضا شریفی” برخلافِ ادعایِ خود هیچگاه قائم مقام حراستِ سازمان ایمیدرو نبوده و وی در گفت وگو با خبرنگار، اقدام به جعلِ عنوانِ یک مقام ارشد حراستی در یک سازمان بزرگ دولتی (معاون معدنی وزارت صمت) کرده است!

در همین رابطه از سازمان حراست کل کشور درخواست می شود به این پرونده ی جعلِ عنوان از سوی عاملِ امیرحسین نادری، ورود کرده و با جاعلان و متخلفان برخورد کنند.

هر ۲ فردِ تهدیدکننده ی خبرنگارِ ضدِّفساد، از سوی مدیر ارشدِ دولتی (امیرحسین نادری) به پُست های مهم دولتی در صنعت فولاد منصوب شدند!

اما نکته جالب تر در این پرونده این است که “مهدی قیومی محمدی” (از عواملِ امیرحسین نادری که خبرنگار افشاکننده ی تخلفات امیرحسین نادری را تهدید کرد)؛ مدتی پس از تهدیدِ خبرنگار که شرح آن در بالا رفت، از سوی همین مدیر ارشد دولتی (امیرحسین نادری) به عنوانِ عضو هیات مدیره “شرکت ذوب آهن اصفهان” منصوب شد.

 

“مهدی قیومی محمدی” فردِ تهدیدکننده ی خبرنگارِ افشاگر، از سوی “امیرحسین نادری” عضو هیات مدیره ی ذوب آهن اصفهان شد!
چگونه فردی که یک خبرنگار را رسما تهدید می کند، از سوی فردی که تخلفاتش توسطِ همین خبرنگار افشا شد، به چنین پستی با این سطح از اهمیت منصوب می شود!؟
این فرد مدعی شده است که حتی به اسناد طبقه بندی شده هم، در صنعت فولاد دسترسی دارد…
اسناد طبقه بندی شده شاملِ اسناد “محرمانه، خیلی محرمانه، سری و بکلی سری” است.

همچنین “رضا شریفی” عاملِ دیگر امیرحسین نادری که خبرنگار را تهدید و جعلِ عنوان مقام عالی رتبه حراستی کرده است نیز؛ از سوی “امیرحسین نادری” به مدیرعاملی پروژه ی “فولاد اقلید” منصوب شده و همچنان در این سمت قرار دارد…

چرا جاعلانِ عنوان مقامِ ارشد حراستی در کشور و تهدیدکنندگانِ خبرنگار ضدِّفساد و افشاگر؛ از سوی مدیر متخلفِ دولتی پُست دولتی گرفتند!؟

در این شرایط پرسش این است که ۲ فردِ تهدیدکننده ی خبرنگارِ افشاکننده ی تخلفاتِ امیرحسین نادری (مهدی قیومی محمدی / رضا شریفی) چرا باید مدتی بعد توسطِ همین فرد به ۲ پُست مهم دولتی در صنعت فولاد منصوب شوند!؟

“رضا شریفی” جعل کننده ی عنوانِ مقام ارشد حراستی در کشور، در دفاع از “امیرحسین نادری” مدیر ارشد دولتیِ متخلف وارد عمل شد.
.
نامبرده خبرنگارِ افشاگر و ضدِّفساد را تهدید به حمله فیزیکی و ضرب و شتم کرده است.
.
فایل صوتی صحبت های نامبرده که خبرنگار را تهدید به ضرب و شتم کرده و با جعلِ عنوان، خود را مامورِ بلندپایه ی حراستی و امنیتی معرفی می کند، نزد این پایگاه خبری موجود است.

آیا “امیرحسین نادری” با این سوابق، صلاحیتِ فعالیت در سمت های ارشد دولتی را دارد؟

در چُنین شرایطی از دستگاه قضایی و نیروهای امنیتی می خواهیم به تخلفات رُخ داده رسیدگی کنند.

پرسش مهم این است که آیا این مدیر ارشد باقیمانده از دولتِ حسن روحانی، با شرحی که رفت؛ صلاحیتِ ادامه فعالیت آن هم در یک پست ارشد دولتی در دولت آیت الله ابراهیم رئیسی را دارد!؟

(وی در حال حاضر به مدیرعاملی شرکت سرمایه گذاری “صدر تامین” در شرکت شستا، منصوب شده و به نوعی اختیار بسیاری از شرکتهای معدنی و صنعتی تامین اجتماعی را در اختیار دارد)

فرمانده شهید!
آرام بخواب که ما بیداریم و این مردم و فرزندانت را تنها نمی گذاریم و برعهدِ مقدسِ دفاع از بیت المال و حقوقِ این مردم؛ تا پایان استواریم…

پایگاه خبری “اقتصاد سالم” در پایان یادآوری می کند که اصلِ مستندات، تصاویر و فایل های صوتی تمام تخلفاتِ یاد شده در بالا، نزدِ این پایگاه خبری و همچنین در اختیارِ برخی از “نیروهای مبارزه کننده با فساد” قرار دارد و در صورت لزوم، منتشر خواهد شد.

 

لینک کوتاه : https://eghtesadsalem.com/?p=71143
نظرات کاربران :

مطالب مندرج در بخش "کامنت"، نظراتِ مخاطبانِ سایت بوده و پایگاه خبری اقتصاد سالم قادر به تائید یا ردِّ صحت یا درستی آنها نیست و مسئولیتی در قبال این نظرات ندارد.

  1. فرزند شهید گفت:

    سلام درود بر فساد ستیزان میدان
    برادران و خواهران همانگونه که اقتصاد سالم عنوان کرده در تمام ادارات هم چنین برخوردی صورت گرفته و از طریق مدیریت تحت کنترل نادری، فرزندان واقعی انقلاب تحت فشار و اذیت و آزار قرار گرفته اند
    خدا خودش تقاص این همه جنایت را از امیر حسین نادری بگیره

  2. تقیان گفت:

    ,سلام بله متاسفانه نادری خودش را خدا می‌داند
    : نَعوذُ بِاللّه ِ مِن سُباتِ العَقلِ ، و قُبحِ الزَّلَلِ .

    امام على علیه السلام : پناه مى بریم به خدا از خفتن عقل و زشتى لغزش.

    لذا دل خانواده شهدا و ایثارگران از وجود چنین موجودی خون است

  3. همسر شهید گفت:

    سلام درخصوص ذوب آهن باید عرض کنم نزدیک به مجمع هستیم و شخصی که نادری آورده غلام حلقه به گوش ایشان هست بجای برخورد و پیگیر پرونده قضایی سازمان بازرسی به دنبال یار گیری و فساد و رانت جدید است
    از زمانی که آقای مهدی کوهی به ذوب آهن تحمیل گردیده تخلفات وی شفاف است
    ۱. یک اتوبوس نیرو از تهران با خود آورده و هزینه های ایتها از اسکان و پذیرایی و …. یک مدیریت در ذوب آهن درست شده با نام پذیرایی مهمانان کوهی که میلیاردها تومان پول سهامدار خرج رفیق بازی آقایان شده
    ۲. آقای کوهی در بازدید معدن ققنوس لباس بسیج برتن می‌کند و با این لباس مقدس چه ها که نمی کند از منزل میلیاردی ش در اصفهان که تجهیز شد علی رغم اینکه مدیرعامل سابق آقای صادقی منزلی در سپاهان شهر داشتند و کلیه وسایل موجود هست با این وجود ایشان حق سهامدار را خرج تفریح و رفاه خودش نموده که تناقضات زیادی با پوشیدن لباس مقدس بسیج دارد
    ۳. در حالی که ذوب آهن بیش ار ۱۴ هزار میلیارد زیان دارد طبق جدول کدال ریخت و پاش ها به طور فاحشی در زمان کوهی به حد خود رسیده
    ۴. سرمربی فوتبال ذوب آهن قرارداد ۲۵ میلیاردی می بندد در صورتی که فرزند فوتبال کشور در این باشگاه هست و ازآن استفاده تمی شود و رانت و فساد در باشگاه توسط علی احسانی روز به روز بیشتر می شود
    ۵. از بهره برداری کارخانه بگیرید تا خرید و فروش همه قسمت ها مدیران آنان آرزو می کنند که هرچه زودتر از دوش بار مسئولیت خلاص شوند چون آقای کوهی ذوب آهن را با پادگان اشتباه گرفته
    ۶. آقای کوهی در مدیرعامل قبلی ش مسئولیت کاشت درخت در مکران را داشته که سود مالی این شرکت حدود ۱۷۰ میلیون تومان بوده با ۲۵ پرسنل چگونه در دولت مردمی این شخص را انتصاب می کنند برای صنعت مادر ایران ؟؟؟؟
    بترسید از حق و عدل و عدالت که تاوان خواهید داد بترسید از روزی که بقول حضرت امام خمینی ره همین مستضعفین با شما برخورد عدالت علی سر دهند .

  4. جانباز و فرزند شهید گفت:

    سلام مرحبا به شیر مرد میدان مجید معتمدی
    رحمت بر پدر و مادرت اگر در کشور ۱۰ نفر مثل شما پیدا شود فساد در این کشور برچیده خواهد شد .
    فساد نادری برای همگان آشکار است .

    از اسب میلیاردی ش تاااااا خودروهای لوکس و خانه های پنتهاس ش که در بین تجار زبان زد خاص و عام است برج دوقلوی کیش و…..

  5. مرصاد گفت:

    باسلام،
    رهبر فرزانه انقلاب فرمودند : با دستمال کثیف نمی شود شیشه کثیف را تمیز کرد. این به اصطلاح اقایان کثیف نیستند بلکه نجس اندر نجس هستند،از خون کارگر و کارمند ارتزاق میکنند و بیت المال را به یغما می برند، نیروهای حرام خوار دوره روحانی خییث کماکان درحال جولان دادن هستند و به خدا و خلق و بیت المال خیانت میکنند، راستی از وضعیت پرونده نورچشمی جناب نادری، رضاکجباف دزد فاسد حوزه فروش ذوب اهن اصفهان وعمله های فسادش چه خبر کارش به کجا کشید؟ از اعتباری و مدنی و مشکات و زیوه و سرآل چه خبر؟

  6. حسینی گفت:

    سلام در خصوص فساد کجباف مدیر فروش ذوب آهن چرا خبر نمی زنید ایشان فساد ش از همه اینها بیشتر بوده

  7. محمد گفت:

    سلام
    بازم میگیم تا برخوردی صورت نگیرد همین آش و همین کاسه

  8. فرزند ایران گفت:

    یُنادُونَهُمْ أَ لَمْ نَکُنْ مَعَکُمْ قالُوا بَلى‏ وَ لکِنَّکُمْ فَتَنْتُمْ أَنْفُسَکُمْ وَ تَرَبَّصْتُمْ وَ ارْتَبْتُمْ وَ غَرَّتْکُمُ الْأَمانِیُّ حَتَّى جاءَ أَمْرُ اللَّهِ وَ غَرَّکُمْ بِاللَّهِ الْغَرُور

    سوره حدید(۵۷) آیه۱۴
    منافقان،] آنان [=مومنان] را ندا می‌دهند که آیا با شما نبودیم؟ گفتند: چرا، ولی شما خود را به فتنه انداختید و منتظر ماندید و در شک و تردید غوطه‌ور شدید و آرزوها شما را فریفت تا امر خدا آمد و آن فریبکار [شیطان/ دنیا] شما را به خدا مغرور کرد [= فریفت].

    اسلام همیشه گرفتار یک همچو جمعیت‌هایی بوده است. در صدر اسلام زیاد جمله هست در زمان حکومت امیرالمومنین(ع) اینها زیاد بودند. در زمان خود پیغمبر اکرم (ص) زیاد بودند و همینطور در طول تاریخ. اسلام گرفتار یک همچون مسائل بوده است و گرفتار این که اشخاص هم از خود مسلمان ها، مردم خوب، مردم اسلامی گول می‌خورند. از اینها، از این اشخاص که با صورت اسلامی می‌آمدند وحی می‌کردند، گول می‌خوردند. (صحیفه نور جلد ۱۲ ، ۴/۴/۵۹ ، صص ۱۹۲ تا ۲۰۲)

  9. ۵۷ گفت:

    تا وقتی مدیر عاملی بصورت دیکتاتوری و عدم اعتماد به مدیران لایق وجود داشته باشد اوضاع از این بهتر نخواهد شد، مدیر عامل یک کارخانه عظیم نشسته تو دفترش و ابلاغیه ها و قراردادهای کارخانه را امضا میکنه، چک ها را امضا میکند هنوز نمیدونه که مدیر عامل ذوووووب آهههههن اصفهان را که اسمش را تریلی نمیکشه چون صنعت مادر فولاد ایرانه نباید وقتش به یه همچین کارهای پیش پا افتاده ای تلف بشود، و باید در این شرایط سخت تولید و فروش به فکر رایزنی با نهادها و سازمانهای گوناگون برای به روز رسانی کارخانه از مکانیزم ها، تجهیزات و…فرسوده تا تولیدات محصولات با حاشیه سود بالا و… و همچنین بازاریابی باشد، همچنین ایشان با آمدنشون نامه زدند و جلوی استخدام پرسنل جدید را گرفتن این کمال خودخواهی است که جوان این مملکت باید بخاطر بی تدبیری مدیرعامل یک مجموعه عظیم بیکار بماند و بهتر بگم در اصل پاک کردن صورت مسئله است در شرایطی که اکثر نیروهای با تجربه در همین چندسال بازنشست خواهند شد و افراد باید استخدام و کنار آنها تجربه خلق کنند، برخلاف این موضوع آوردن مشاور با حقوق نجومی در قسمت معاونت سرمایه های انسانی کارخانه است یک بام و دوهوا کار کردن و سلیقه ای!!! آیا واقعا قحط الرجال است و پشت پرده این هزینه ها منفعت ذوب آهن در میان است؟؟؟؟

  10. سرباز حاج قاسم گفت:

    سربازان مکتب حاج قاسم چندین سال میباشد که با رعایت سلسله مراتب برخی از اسناد فساد گردن کلفتان یقه سفید را در اختیار نهادهای حراستی و امنیتی مختلف قرار داده اند!!!!!!و با صبر و حوصله منتظر نتیجه برخورد قانونی با این گردن کلفتان خواهند ماند!!!!
    ضمن اینکه صبرشان هم حدی دارد، هیچ ترسی هم از عوامل پنهان این گردن کلفتان در بدنه دولت ندارند و اتفاقا بیشتر دنبال رسوا کردن مسئولینی هستند که نقش کر و کور و لال را در برخورد با مفسدین بخوبی بازی کرده اند!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    از همین سایت اقتصاد سالم و همینجا به عوامل پنهان مفسدین هشدار میدهیم که سربازان مکتب حاج قاسم یقه تان را رها نخواهند کرد!!!!!!!!!! از هر مسیری که بخواهید با اعمال نفوذ سنگ اندازی در راه رسیدگی به پرونده مفسدین بکنید از مسیرهای دیگر یقه تان را خواهند گرفت!!!!!!!!!!!!

  11. شهدا شرمنده گفت:

    آیا شراکت شخصی مدیر صدر تامین بر پیگیری فساد بزرگ فولاد اثر دارد؟!!!
    امیر حسین نادری مدیر عامل هلدینگ بزرگ فولادی صدر تامین زیر مجموعه تأمین اجتماعی که کنترل ذوب آهن اصفهان را داشته و انتصاب مدیر عامل ذوب آهن را انجام می دهد، طبق مستندات رسمی در سبدگردان خصوصی برلیان بطور شخصی سهامدار ۱۸٪ و عضو هیأت مدیره و شریک و همکار عماد مدنی در آن شرکت خصوصی می باشد.

    امید است که ارتباطات شخصی موجب لاپوشانی و مانع پیگیری پرونده فساد بزرگ ذوب آهن اصفهان و زیر مجموعه های آن و شکایت منتشر شده توسط رسانه ها از غول های فولادی در ذوب آهن اصفهان و شرکت پویش بازرگان نگردد.

    ✍️عبدالرضا داوری
    @khabar_furei

  12. فرهاد گفت:

    آنرا که حساب پاک است از محاسبه چه باک است . خبرنگار معتمدی ۵۰۰ رشوه می خواست صداش را ضبط کردند شکایت کردند محکوم شد ازش خواستند منبع اخبار نادرستش را لو بده.
    دادگاه علنی برگزار کنند مستندات رو بشه .
    نادری خار چشم مافیای فولاد برای ۱۰ سال بود در زمان معاونت مالی . برش داشتند و اختلاس معروف را انجام دادند و هنوز دنبال انتقام هستند .

  13. مقام غیر امنیتی گفت:

    فایل تصویری درخواست ماهانه ۱۰۰ میلیون تومان آقای معتمدی برای همکاری یا بهتر بگم اخاذی اون از آقای نادری در اینترنت موجوده …..

    قضاوت با مردم و شهدا ….

  14. پایداری گفت:

    جالبه که
    اگر مدرکی داشت افشا می کرد
    و این خبرنگار الان در چند پرونده محکوم شده

  15. علوی گفت:

    چه چیزهای جالبی علیه آقای معتمدی در اینترنت موجوده ! خجالت نمی کشی عکس شهید سلیمانی را می زاری ؟ یک بار نماز خوندی که ادعای بچه مسلمونی می کنی ….

  16. عدالت . فرزند شهید گفت:

    بالاخره آدم های نادری زبان باز کردن عجب دنیایی شده خجالت نمی کشید .
    سیرایی ندارید واقعا شماها بی حیا و بی تقوا خون به دل خانواده شهدا و جانبازان می کنید .
    نادری عددی نیست شما پاچ خواران گنده ش کردید بدانید که روز قیامت پدران ماها جلوی تک تک شماها را خواهند گرفت مملکت را نابودکردین بخاطر منافع شخصی تان .

    لعنت بر کسانی که پا روی خون شهدا می‌گذارند و رانت و فساد می‌کنند چرا نادری داره خودش را پاره میکنه زیوه را برداره و یک خانمی که لیدر اغتشاشات بوده را جایگزین کنه دلیل ش چیه جز نفوذ؟؟؟؟؟

  17. جانباز فخاری گفت:

    سلام
    آقایان پاچه خوار همه می‌دانند که امیر حسین نادری یک کارمند حفاظت فیزیکی در فولاد مبارکه بوده و الان سوپر میلیاردر ایران است که بین سرمایه دارها خودش را سلطان مافیا می‌داند
    پس کسی که از کارمندی به سوپرمیلیارد ری ایران رسیده و دوتابعیتی است و در آلمان شرکت دارد و دوستان خوبی همچون مسعود ابکا دارد و برای انتقال اسناد این کشور با ظاهر انقلابی حاضر و کارش را خوب بلد است تابحال ردی از خود بجای نگذاشته و همیشه می گوید من خودم استاد دور زدن قانونم .
    لذا ایشان همیشه از طریق رانت پست گرفته نه بر اساس شایستگی همگان می‌دانند که این شخص همچون بابک زنجانی و … برای خود دایره قدرت درست کرده ولی اینجا بگوییم که کارشناسان انقلابی می‌دانند که نادری فقط بلده با پول معامله کنه و اطرافیان ش هم همه کاسب هستند یه آدم سالم دور نادری پیدا نمی کنید . از دم کاسب. خودتان قضاوت کنید .
    خود امیر حسین نادری می‌داند که چگونه به این ثروت و قدرت رسیده نیاز به پاچه خواری شما منافقین نیست
    بس است دیگر چون آقا فرمودند وقتی می بینید که یک کلونی فساد شکل گرفته، انقلابی عمل کنید و خودتان با فساد مبارزه کنید .
    ثروت نادری . ماشین های لوکس و اسب ۱۲ میلیاردی ش و ….. از کجا اورده؟؟؟؟؟؟

  18. زپانی گفت:

    یک سوالی دارم نادری اگر اهل فساد بود
    چرا نباید خبرنگاری که درخواست پول داده و ادعا می کنه مدارک داره را بخره ؟

    چهار تا از این مدارک ها را جان مادرت بزار …..

    تو که انقدر شجاعی که شکایت کردن و نمی ترسی

    یک مدرک از فساد بزار
    تو را خدا بزار

  19. یار مهدی گفت:

    خیلی جالبه
    که همه می دونند نادری
    کارمند جز فولاد بوده

    پس نتیجه می گیریم از صفر شروع
    کرده و توانمند بوده و آقا زاده نبوده ….
    بعد ۱۵ سال شد مدیر ارشد فولاد
    یک شبه نشد

    انصاف داشته باشیم

    کافیه بری طرف دارهای نادری را ببیتی چه کسانی هستند

    دشمناشم چه کسانی هستند …..

  20. Amir ali گفت:

    تیمی که در زمان روحانی باعث شدن نادری به ظلم از فولاد مبارکه بیرون بره

    چرا یک برگ سند از تخلفات ایشان رو نکردن ؟؟

    بعد از نادری ورداشتن مسئول خدمات فولاد را بدون یک روز سابقه کار مالی کردن مدیر مالی و اقتصادی بزرگترین بنگاه صنعتی ایران ….!!!

    قضاوت با مردم

  21. تلاش گر جهادی گفت:

    سلام درخصوص وضعیت ذوب آهن باید خون گریست چرا که شخصی بنام مهدی کوهی سکان این شرکت عظیم را بعهده گرفته که هیچ برنامه ای ندارد و روز به روز زیان شرکت بیشتر و بیشتر می شود
    همه هم و غم ش رضایت نادری است تا رضایت خداوند…
    ایشان فردی عصبی، قدرت طلب و بخاطر هوای نفسانی خود گوش شنوایی ندارد و این مدت بجز ضرر چیزی عاید ذوب آهن نکرده و متاسفانه در دولت آقای رییسی بجای اصلاح و رونق، ذوب آهن در بدترین حالت خود قرار گرفته چرا که مدیران بالاسری آن، بجای نظارت دنبال زد و بند هستند تا اصلاح.
    از نهادهای نظارتی و بازرسی تقاضا داریم قبل از اینکه مجمع ذوب آهن برگزار گردد فکر اساسی برای این شرکت بکنید.
    فساد تمام بدنه ذوب آهن را دربر گرفته و متاسفانه باب شده هرکی میخواد فساد کنه میگه من باید هر جوری هست مدیر بشم تا بتوانم راحت تر دزدی کنم و اوج فاجعه است. از حراست و بیمارستان تا شرکت تعاونی و حقوق بگیر نجومی احمد اکبری بگیر تا …

  22. Entegham sakht گفت:

    خیلی جالب شده، با یه تشر همه دستمال به دستها و دزدان به خط شدن واسه دفاع از به اصطلاح پدر خوانده…
    خوب همه شون علنی شدن، قشنگ دم خروس زده بیرون.
    به قول شهید همت هر وقت دیدید توپخانه دشمن دارد یک نقطه را می کوبد بدانید همانجا خاکریز خودی است…
    حالا که گویا تیغ سازمان بازرسی داره به گردن امثال نادری و طیب نیا و اعتباری و کجباف و مدنی نزدیک میشه، شدید دارن هرکسی رو که ضد فساده و یا از مفسد بودنشون مطلع هست رو میکوبن!
    این نشون میده که خاکریز خودی کدومه و جیره خورهای فساد کیا هستند.
    دم این سایت وزین گرم که داره خواب رو از چشم خائنین به مملکت و بیت المال و خون شهیدان میگیره.
    این جا یه نکته حیاتی هست و اون هم آبروی دستگاه قضایی و سازمان بازرسی در میان هست؛ ایا برای دنیا و اخرتشون و افکار عمومی آبرو میخرند و یا ملعبه … های اقتصادی و سیاسی باقی مانده از دوران روحانی خبیث میشن؟
    باید صبر کرد و دید سرانجام این عربده کشی راهزنان بیت المال و رجاله های مفسدشان چه خواهد شد…
    این الوات و اراذل زالو صفتی که هرجا مفسدی هست، برای ارتزاق بیشتر از کثافات بیشتر یقه درانی میکنند و چاپلوسی میکنند دستگاه قضا چه برخوردی میکند؟
    ایا خدای نخواسته جای شهید و جلاد عوض خواهد شد، یا اینکه با هوشیاری دستگاه های امنیتی به سزای اعمال ننگین خود خواهند رسید…

  23. فرزند شهید کارخانه گفت:

    سلام علیکم
    خدمت عزیزان باید بگویم یکی از تخلفات آقای نادری رفیق بازی ایشان است که مدیر امور اداری ذوب آهن را با توجه به اسناد و مدارک و تخلفات آقای علی اکبر موسویان که در کمیته انضباطی محکوم و سه بار عزل شده باز برمی گردانند و طبق قانون آقای موسویان نمی تواند مدیر باشد چرا که وی تخلفات مختلف دارد از جعل مدرک جانبازی ش تا شکایت سهامداران بابت تخلفات عدیده اش. و جالب تر ایشان خودش 📣📣📣ریس کمیته انظباطی است 🤣🤣🤣🤣حال خودتان قضاوت کنید !!!!!
    چنین شخصی در دولت انقلابی مدیر امور اداری است .

  24. حاج قاسم گفت:

    امیرالمومنین می فرمایند: علت اینکه دشمنان در ظاهر موفقند این است که:کفار در کفرشان و منافقان در نفاقشان متحد و مشترکند، اما مومنان در ایمانشان پراکنده‌. متاسفانه قصه الان هم همین شده، دزدان در دزدی و مفسدان در فسادشان متحد و همدستند ولی پاکدستان متفرق! امثال نادری ها و طیب نیا ها و … از هم به هر قیمتی حمایت میکنند،مثلث ها و مربع ها درست میکنند و تقسیم کار میکنند برای منکوب کردن مخالف و یا منتقد ،پ ل پاشی میکنند و رسانه دارند و رسانه میخرند و…، متاسفانه اشباه الرجالی نیز هستند که با معامله کردن شرافتشان با پست و مقام و پول و منصب ،پادویی فساد و ظلم و تبعیض میکنند برای ۲ روزه دنیا،احمق ها آخرت خود را میفروشند برای دنیای دیگران… . به لطف خدا دستگاه‌های امنیتی هوشیارانه با کمک به سازمان بازرسی این سرنخ های فساد را کشف و یکی یکی در حال قلع و قمع مفسدین و نوچه هایشان هستند،این دست و پا زدن ها و ارعاب ها هم از سر ترس و استیصال دزدان دین و دنیا و بیت المال مسلمین است. گیرم که صاحب قدرت و نفوذ هستند ،گیرم که با تکیه بر زر و زور و تزویر به ظاهر از این مهلکه در این لحظه جستند، با این حجم انبوه از مستندات تخلفات و دزدیها که در اختیار سازمان بازرسی است چه می کنند!؟ ایا سرنوشت امثال کجباف دزد در فروش ذوب اهن اصفهان و یا مدنی و مشکات و اعتباری و محسنی و زیوه درس عبرت نشد؟ قریب ۳سال ارعاب و تهدید و تطمیع کردند،هرکسی را تونستند خفه کردند و یا خریدند و یا منکوب، اما اخرش چی شد؟؟؟ اقایان و خانمهای دزد ولی سجاده آبکش، از آه مظلوم،از خون شهیدان،از سرپنجه عدالت گریزی ندارید،قطعا در همین دنیا باید پاسخگوی غارت بیت المال مسلمین و خیانت درامانت ها باشید حتی اگر پینه پیشانی هایتان اندازه کف پای شتر باشد،! دستور قاطع رئس جمهور محترم در برخورد بافساد قطعا برگشت ناپذیر است…، ان ربک لبالمرصاد

  25. شهید گفت:

    نفاق مثل طبل توخالی و پر سر و صداست، منافق هم همینطور، ظاهرالصلاح ولی عملکردش خلاف اصول شریعت و اخلاق و انسانیت…
    ۱ از مسعود ابکا چه خبر؟ ۲ از عظیمیان چه خبر؟ ۳ از یزدی زاده چه خبر؟ ۴ از طیب نیا چه خبر؟ ۵ از منصوری چه خبر؟ ۶ از نادری چه خبر؟ ۷ از اعتباری چه خبر؟ ۸ از کجباف چه خبر؟ مجموع خسارت ها و غارتهای حضرات فوق الذکر به اندازه کل بودجه و عملکرد مالی ۲۰ ساله شرکت ملی فولاد است! (تازه بدون در نظر گرفتن خسارات عملکرد امثال محلوجی ،صادقی،هراتی نیک،سبحانی)
    شاید این بار اراده ای باشد گویا برای برخورد، چرا که هم دفتر بازرسی ویژه رئبس جمهور پیگیر هست و هم سازمان بازرسی کل کشور و هم معاونت اقتصادی ۲ نهاد امنیتی مهم کشور…
    اندکی صبر، سحر نزدیک است.

  26. منبع آگاه گفت:

    مجید معتمدی، خبرنگاری که مدعی مبارزه با فساد است، در اصل یک یهودی زاده و جاسوس وابسته به موساد است که می خواهد چهره ی آقای امیرحسین نادری که از مدیران به شدت مذهبی، انقلابی، حزب اللهی و خدمتگزار کشور است را تخریب کند و از این طریق به اسلام و انقلاب ضربه بزند.
    از سازمان های امنیتی می خواهیم با این خبرنگار نمای وابسته به سازمان جاسوسی اسرائیل، برخورد و از جناب آقای امیرحسین نادری دفاع کنند.

  27. آنتی نفوذ گفت:

    جنگ روانی و تخریب چهره مدیران پاکدست، سلیم النفس، ساده زیست و انقلابی از جمله تاکتیک های سازمان های جاسوسی دشمن برای تضعیف کشور و ضربه زدن به نظام است…
    مشخص است که خبرنگار معتمدی عامل سرویس های جاسوسی بیگانه است
    امنیتی ها تا کی می خواهند تماشا کنند تا مدیران پاک دست، امین، سلیم النفس و امانت داری همچون امیرحسین نادری، قربانی ضربه و جنگ روانی این خبرنگار_جاسوس ها شوند!؟

  28. دکتر حسن باقری🙂 گفت:

    همیشه پای یک امیر حسین در میان است
    امیر حسین ذاکر
    امیر حسین نادری
    و جالب اینکه رفاقت دیرینه و دیدارهای غیر رسمی زیادی هم داشته اند
    یک نفر برود تحقیق کند امیر حسین ذاکر که بوده و الان چکاره است
    از هنر های ایشان امارسازی و ….
    مثلا زیان انباشته ذوب آهن ۱۶۰۰۰۰۰۰۰۰۰میلیارده
    ایشون با فاکتور سازی و دست بردن در اعداد و ارقام زیان را یک چهارم اعلام میکند
    خب شما جای مدیر عامل ، ایشان را حفظ و نگهداری و شارژ نمیکنید!؟؟

  29. ایران دوست گفت:

    پیرو بررسی های صورت گرفته مشخص شده که معتمدی، در یکی از کشورهای همسایه آموزش های سایبری و جنگ روانی دیده و خبرنگار ۲ تابعیتی است.
    ماموریت وی، شناسایی مدیران توانمند در ایران و انجام عملیات روانی برعلیه انها است تا کشور از خدمات مدیرانی همچون امیرحسین نادری محروم شود
    طبق اسناد به دست امده مجید معتمدی تبعه انگلیس است و هر لحظه احتمال فرار وی به این کشور وجود دارد…

  30. امیر علی گفت:

    من اقای معتمدی رو نمیشناسم
    ولی
    میبینم که یه عده دارن نادری رو سفید میکنن
    چیزی که میگم با اطلاع کامل میگم
    یبار یکی از فرزندان شهدا که خیلی اهل فساد ستیزی و مقابله با رانت خواران بود به واسطه ی تعریف و تمجید هایی که از نادری میشنوه میره تهران دیدنش و بهش گزارش تخلف مدیران رو با سند و مدرک و عدد و رقم میده
    فک میکنید برخورد اقای نادری چی بوده !؟؟
    خیلی ریلکس و با استایل یک گادفادر به اون فرزند شهید میگه
    الان خوشحالی که فساد ستیزی کردی و مدیران رانت خوار مفسد رو لو دادی!؟؟
    سخت در اشتباهی بچه جان من اگر جای مدیران ذوب آهن بودم تو رو اول همه از کار بیکار میکردم که یاد بگیری دیگه تو کار بزرگترها دخالت نکنی!!!!! و سناریوی حذف اون شخص رو استارت زد
    اون بنده خدا بعد از جلسه با نادری دچار افسردگی شده و کلا از صحنه خارجش کردن دقیقا عین حرفی که نادری بهش زد بود
    به همین راحتی یک جوان مومن انقلابی تحصیل کرده از صحنه ی مبارزه با فساد و رانت خارج شد

    بله دوستان نادری ها اینقدر وقیح و پر رو شدن که مستقیم افراد رو ترور میکنن و از هیچ نهاد نظارتی حساب نمیبرن

  31. علی دوست گفت:

    از مسئولین دلسوز انتظار داریم در راه مبارزه با فساد به هیچ عنوان به بهانه حفظ ابروی افراد تحت تاثیر عده ای کج فهم قرار نگیرند و به فرمان مولایمان علی ( ع) عمل نمایند ،ایشان به مالک اشتر فرموده بود(با فرستادن مأموران مخفی مواظب کارگزاران خود باش!!!!!!!!!!!!!! چنانچه یکی از آنان، دست به خیانتی زد، بدون تأخیر، خیانتکار را کیفر ده!!!!!!!!!!!!!، آنگاه وی را در مقام خواری و مذلت بنشان !!!!!!!!!و داغ خیانت بر پیشانی او بگذار و طوق رسوایی بر گردنش بیفکن!!!!!!!!!!!!!)
    ایا اکنون در صنایع و کارخانجات ماموران مخفی به معنای واقعی طبق فرمایش حضرت علی مواظب کارگزاران هستند؟؟؟؟؟؟!!!!!!! اگر هستند پس به چه دلیل میزان فساد در ایران اسلامی نسبت بسیاری از کشورهای غیر مسلمان بیشتر میباشد !!!!!!! ایا واقعا طبق فرمایش حضرت علی ،خیانت کار بدون تاخیر کیفر داده میشود و طوق رسوایی بر گردنش افکنده میشود ؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!
    بنظر میرسد در راه مبارزه با فساد بسیاری از کشورهای غیر مسلمان بیشتر از ما به فرمان مولایمان علی (ع) عمل کرده اند!!!!!!!

  32. کاراگاه گفت:

    بوی دلار و انگلیس و mi6 میاد…
    پس کی میخوان بساط این خبرنگار وابسته به سرویس های خارجی رو جمع کنن؟
    همه میدونن که از امیرحسین نادری، ساده زیست تر، پاکدست تر و حزب الهی تر تو صنعت فولاد ایران نداریم… صنعت فولادی که رقم های هزار میلیاردی توش جا به جا میشه.
    حالا چرا مجید معتمدی ۲ ساله که زوم کرده روی دکتر نادری و هی علیه ش خبر میزنه!؟
    چون میخواد دکترنادری رو ترور شخصیت کنه و کشور رو از خدماتش محروم کنه…
    این ماموریتی هست که سازمان امنیت انگلستان به معتمدی داده.
    آقایان امنیتی! تا دیر نشده بجنبید و با نفوذی استعمار پیر در سیستم رسانه ای کشور برخورد کنید…

  33. رهام گفت:

    سلام به همه پاکدستان و شرافتمندان و لعنت بر همه مفسدین و بی شرفهایی که جیره خوار فساد و مفسدین هستند.
    ایا اینکه مدنی و نادری شریک هستند (براساس اسناد متقن نهادهای امنیتی) و فساد و اختلاس داشته اند (گزارش سازمان بازرسی) کار سرویس های جاسوسی است؟!
    ایا اینکه نادری و شریفی (قیومی) مشارکت در فساد داشته اند (گزارش نهاد امنیتی) و بعنوان پاداش خیانت به بیت المال و مزد وفاداری به پدرخوانده عضو هیات مدیره ذوب اهن میشود، کار سرویس های جاسوسی است؟!
    اما اینکه یک نفر انتظامات با گروه ۳ ظرف ۱۰ سال میشود معاون مالی بزرگترین شرکت فولادی کشور با گروه ۲۰، این نکته جای تامل دارد و شاید این کار سرویس های جاسوسی باشد که مهره ای فاسد را رشد می دهند جهت نفوذ در بدنه نظام اسلامی!!!
    تعاملات نادری با مفسدین دوم خردادی در مجتمع فولاد و چه ان زمانی که در هیات مدیره ذوب اهن اصفهان عضو بود جای تامل بیشتری دارد!!!
    هرجا که طی این ۳۰ سال فسادی سازمان یافته وجود داشته و یا مفسدی قارچ گونه رشد کرده، قطعا پای تفکر منحوس و پلید ۲ خرداد و عمله های حسن روحانی نمایان می شود، اگر قبول ندارید، نگاه کنید به مقاومت نادری در مقابل عزل یزدی زاده و یا برخوردش در مقابل فساد و دزدی گسترده کجباف در فروش ذوب اهن اصفهان…
    واکنش نادری در مقابل فساد عظیمیان در مجتمع فولاد چه بود؟ ایا از طیب نیا حمایت نکرد؟ انهم طیب نیا که یا رئیس کمیسیون معاملات بود(تخلفات را تصویب کرده بود) ویا معاون خرید بود(پیشنهاد دهنده و ذینفع تخلف و فساد) حالا که راس هرم ایمیدرو به دلایل نزدیکی ایام انتخابات و همچنین گزارش نهادهای امنیتی از حمایت این مفسدین دست برداشته، و همچنین بازرسی ویژه ریاست جمهوری و سازمان بازرسی کشور دارند شستا و تاصیکو را شخم میزنند، امثال نادری هایی که ادعای پدرخوانده بودن داشتند، خود دارند دنبال پدر میگردند تا در سایه انها سنگر بگیرند….
    بیچاره انهایی که انقدر احمقند که دارند خود را برای این پدرخوانده جر وا جر میکنند…

  34. خادم ملت گفت:

    آقایی که به اسم کارگاه آمدی مطلب زدی چقدر تابلو یعنی نادری اینقدر رقم ت را پایین دیده که ساده زیست حزب الهی خطاب ش میکنی!

    واقعا خجالت داره، کسی که پورش سواره و ماشین های لوکس داره و اسب ۱۲ میلیاردی سوار میشه ساده زیسته؟؟؟؟؟

    از خدا و خون شهدا بترسید که چنین این فرد را گنده می کنید…
    تا حالا این شخص جایی با فساد مبارزه کرده، جز اینکه هرچی افراد دلال و مافیا است دور برادر نادری تان حلقه زده اند.
    واقعا شرم نمی کنید؟

  35. نیروهای انقلابی گفت:

    سلام
    از نهادهای امنیتی و بازرسی تقاضا داریم یک مناظره ترتیب بدهند که شخص امیر حسین نادری باشد تا به شما ثابت کنیم که این خون ها و این انقلاب، بازیچه و ملعبه امثال نادری ها نیست.
    اگر پیگیر شناسایی افراد مفسد هستیم فقط برای رضای خدا و راه شهدا است و همه میدانند که نادری سوپر میلیاردر و …

    تقاضای مناظره و پرسش و پاسخ. یاعلی
    منتظر اعلام حضور نادری هستیم در گلستان شهدای اصفهان.

  36. شهید گفت:

    یک بررسی ساده از اوضاع و سندهای حسابداری شرکتهای
    فلز تدارک
    تامین مواد فولاد خاورمیانه
    پویش بازرگان
    سبدگردانی سهام برلیان
    توکا تدارک
    توکا حمل
    و همچنین جستجو در اوضاع حسابهای
    امیرحسین نادری
    عمادمدنی
    محسن زیوه
    نعمت اله محسنی
    رضا کجباف
    محمداعتباری
    مشکات
    مهدی محمدی
    رضا شریفی
    خود گویای همه چیز خواهد بود…
    وای که وقتی چوب را بر میداری؛ گربه دزده چه ها که نمیکنه!!!
    اندکی صبر

  37. رستمی گفت:

    شنیده شده از وقتی که پرونده باند فساد در دفتر فروش ذوب اهن به دادستانی اصفهان ارجاع شده ، عده ای از خوشحالی دارند با دمشان گردو میشکنند!!!!!

    از دادستان محترم اصفهان تقاضا داریم نگذارند عده ای جهت حفظ ابروی خودشان، با ابروی ذوب اهن و یا ابروی شهر شهید پرور اصفهان بازی نمایند…

    دلیل خوشحالی مفسدین بخاطر ارجاع پرونده شان به اصفهان جای تامل بسیار زیادی دارد!!!!!!!

  38. شهدا شرمنده گفت:

    فقط آقای نادری توضیح بده که اموال خودش و پولشویی های سنگینی که از طریق شرکت ترکیه ای انجام داده، با کدوم حقوق شرعی طی این چند سال بدست اورده؟
    حمایت های بی‌وقفه از یه خانم ضد انقلاب بنام بصیرانی چه علتی داره؟
    کاملا شفاف هست….

  39. رستمی گفت:

    شنیده شده از وقتی که پرونده باند فساد در دفتر فروش ذوب اهن به دادستانی اصفهان ارجاع شده ، عده ای از خوشحالی دارند با دمشان گردو میشکنند!!!!!از دادستان محترم اصفهان تقاضا داریم نگذارند عده ای جهت حفظ ابروی خودشان با ابروی ذوب اهن ویاابروی شهر شهید پرور اصفهان بازی نمایند
    دلیل خوشحالی مفسدین بخاطر ارجاع پرونده شان به اصفهان جای تامل بسیار زیادی دارد!!!!!!!

  40. سرباز حاج قاسم گفت:

    به تمام دلسوزان واقعی کشور خصوصا سربازان مکتب حاج قاسم پیشنهاد میگردد که با ستاد مبارزه با فسادی که رئیس جمهور محترم تشکیل داده اند نهایت همکاری را به عمل آورند ،انها ابزار قانونی ( بخوانید شمشیر برخورد با فساد) را دردست دارند فقط کافیست ادرس ریشه های فسادبه انها نشان داده شود.
    برادران عزیز مبارزه با فساد کار یک نفر یا دونفر نیست !!! شناسایی مهره های فساد مثل یک پازلی میباشد که با یک هماهنگی تیمی مهرهای پازل باید به درستی کنار هم چیده شوند !!!!
    مبارزه با فساد اراده و همت ملی میخواهد، مطمئن باشید که جنگ با مفسدین ازجنگیدن با داعشیان سخت تر میباشد چونکه مفسدین عوامل پنهان و قدرتمندی در بدنه دولت دارند !!!!
    از نظر شرعی – عرفی – انسانی – همه ما مسئولیم که در حد توانایی خودمان در راه ریشه کنی فساد قدم برداریم و عوامل پنهان و قدرتمند مفسدین( بخوانید یقه سفیدان ریش دار بی ریشه) که در بدنه دولت ریشه دوانده اند را با همکاری ستاد مبارزه با فساد رئیس جمهوری رسوا نمایم
    از همه شما عزیزان تقاضا میکنم با در نظر گرفت وجدان خود به عنوان بهترین قاضی در برابر محکمه عدل الهی فقط با تماس با شماره ۰۲۱۲۷۷۷ در قطع کردن ریشه های فساد، رئیس جمهور محترم را یاری نمایید
    دعای خانواده شهدا بدرقه راهتان باد

  41. شاطر عباس گفت:

    🔷خطاهای خیلی تکراری !

    🔹 خاوری (متهم فساد مالی چند هزار میلیاردی) با وجود اتهام و ممنوع الخروجی ، به صورت قانونی از کشور خارج و از کانادا سر درآورد.( چند سال پیش!)

    🔹 حمید فرخ نژاد با وجود ممنوع الخروجی به شکل قانونی از فرودگاه امام به مقصد لندن پرواز کرد و در آغوش رضا پهلوی فرود آمد.( چند ماه پیش!)

    🔹 شارمین میمندی نژاد ( نفوذی طلایی سرویس های بیگانه) باوجود اتهام امنیتی به شکل قانونی از زندان آزاد و علیرغم ممنوع الخروجی، براحتی از طریق فرودگاه امام از کشور خارج و الان به فحاشی علیه نظام مشغول است.( چند هفته پیش !)

    🔹اکبر طبری با قرار وثیقه از زندان آزاد شده و مشغول دعاگویی به بانی خیر است. نامبرده هیچ قصدی برای خروج قانونی از طریق فرودگاه امام و زندگی در خارج از کشور ندارد!!

    ▪️سوال ١ : مقصر یا مسئول این همه خطاهای تکراری کیست؟!!!!!!!!
    ▪️سوال ٢ : آیا این خطاهای تکراری تمام خواهد شد؟!!!!!!!!
    ▪️ سوال ٣: نکند مقصرین این خطاها هم به شکل قانونی از کشور خارج شده اند؟!!!!!!!!
    ▪️سوال ۴: آقایان رئیسی و اژه ای نمی خواهند این عرصه تاریک را برای مردم شفاف کنند؟!!!!!!!!
    راستی از برخورد با مفسدین یقه سفید ریش دار بی ریشه ذوب اهن اصفهان چه خبر؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!

  42. Sima گفت:

    سردار سلیمانی به کمرت بزنه که فقط خبر دروغ میزنی

    انشالله خیر از عمرت نبینی

    تو یکبار منم می خواستی تیغ بزنی نشد

  43. مرد باش نظر را بذار گفت:

    اگر واقعا مدرک داشتی و دادی دادگاه چرا محکوم شدی ؟

    نادری که انقدر خفنه از لحاظ شما
    پس چرا هنوز زنده ای ؟

    باز بی پول شدی
    با آبروی مردم بازی می کنی ؟

    ۱۰۰ میلیون ماهانه را عمه من می خواسته ؟

    عالم می دونه شما درآمد ات از کجاست

    شما هیچ درآمدی از طریق خبر نگاری نداری

    هیچ تبلیغاتی در سایت شما نیست

    پول می گیری تمجید می کنی
    پول می گیری تخریب می کنی
    شما کاملا مشخصه بهت پول ندادن

  44. Sima گفت:

    سردار سلیمانی به کمرت بزنه که فقط خبر دروغ میزنی

    انشالله خیر از عمرت نبینی

    تو یکبار منم می خواستی تیغ بزنی نشد

  45. مدافع حرم گفت:

    فکر کنم آقای معتمدی می خواهد مستندات رابطه غیر شرعی با دخترانی که داشتی پخش شود ……

    مرتیکه زنباز

  46. Hoshiar گفت:

    این خاله زنک بازی ها رو ولش، از بازداشت یا برخورد قضایی و یا محاکمه نورچشمی امیرخان نادری، محمدرضاکجباف مدیر دزد و کلللاش فروش ذوب اهن اصفهان و محاکمه عمله فسادش و عزل تیم مافیای فساد فروش ذوب اهن خبری نیست آیا؟
    پس این همه بگیر و ببند و بیا و برو تیم سازمان بازرسی واسه چی بود واقعا!!؟ فقط حق ماموریت گرفتند و کشف کردند که کجباف و تیمش فاسد و دزدند!!!
    این رو که همه از اهن فروش تا راننده تریلی و کارگزار بورس و همه پرسنل ذوب اهن میدونستند که این یارو مفسد و دزده…
    ۱ قرار بود پشت پرده ها و حامی ها مشخص بشوند و
    ۲پول بیت المال برگردونده بشه
    ۳ خسارات ذوب اهن جبران بشه
    ۴ اموالی که حاصل دزدی هاست (باغ ها و ماشین ها و ویلاهای تریبلکس )مصادره بشه
    ۵ دستمال به دستها و عمله فساد کجباف عزل و اخراج بشوند
    ۶ حامی ها، منتفع ها و شرکای فسادشون (امثال نادری، رضوانیان، آجدانی، سرآل) رسوا شوند…
    اما این حضرات کماکان مشغولند و به ریش همه میخندند، پس چی شد عزل و اخراج و محاکمه و زندان مفسدین؟؟؟؟
    گویا اقایون پشت پرده خیلی هوای نوچه هاشون رو دارند، میگید نه، از محمداعتباری،
    از مدنی،
    از مشکات،
    از زیوه،
    از محسنی،
    از محمدی،
    از شریفی،
    از منصوری بپرسید…
    اقا شما ولو فرمایشی و نمایشی محاکمه کنید، حداقل واسه یک بار هم شده ما ها ببینیم اصلا گذر پوست به دباغ خونه میفته یا نه؟ راسته یا دروغ، نتیجه دادگاه هم مهم نیست… اصلا بهشون مدال بدید واسه این همه وقاحت و رذالت و خباثت، اگه کسی چیزی گفت!!!!

  47. فرهادی گفت:

    باتوجه به فرمان مولایمان علی ( ع) به مالک اشتر که فرموده بود(با فرستادن مأموران مخفی مواظب کارگزاران خود باش، چنانچه یکی از آنان، دست به خیانتی زد، بدون تأخیر، خیانتکار را کیفر ده!!!، آنگاه وی را در مقام خواری و مذلت بنشان !!!!و داغ خیانت بر پیشانی او بگذار و طوق رسوایی بر گردنش بیفکن!!!!!!)
    از مسئولین محترم در نهادهای امنیتی انتظار داریم مطابق با روش حضرت علی(ع)و تاکید مقام محترم ریاست جمهوری ، حامیان پشت پرده مفسدین را ۱- شناسایی کرده ۲- بدون تاخیر کیفر دهند۳- در مقام خواری و مذلت بنشانند۴- داغ خیانت بر پیشانیشان بگذارند۵- طوق رسوایی بر گردنشان بیفکنند۶- اموال غارت شده بیت المال را عودت دهند

  48. مرد میدان گفت:

    شواهد نشان میدهد رئیس اسبق فراری بانک ملی اقای محمودرضا خاوری و جناب اقای طبری!!!!!! باید بیایند پیش مفسدین جدید( بخوانید غارت گران ذوب اهن) درس یاد بگیرند !!!!
    برای طبری حداقل دادگاهی تشکیل شد!!! اما ایا پشت غارتگران ذوب اهن به میخ قدرت کسی گرم میباشد که تا بحال با انها هیچ گونه برخوردی نشده است؟؟؟؟؟!!!!!
    خاوری فرار کرد رفت کانادا !!!اما ایا پشت غارتگران ذوب اهن به میخ قدرت کسی گرم میباشد که در کمال تعجب با وقاحت و پررویی تمام همچنان دارند ازادانه جولان میدهند؟؟؟؟؟!!!!
    ایا ممکن هست قدرت غارتگران این مجتمع عظیم صنعتی از قدرت خاوری و طبری بیشتر باشد!!!!! ؟؟؟؟
    ایا ممکن هست بتوانند جای متهم و شاکی را عوض کنند؟؟؟!!!!!
    ایا ممکن هست بتوانند با اعمال نفوذ بجای تشکلیل دادگاه و عودت اموال به غارت رفته بیت المال سر و ته قضیه را با دادن یک تذکر ساده ختم نمایند ؟؟؟؟؟!!!!!
    فرزندان وطن دوست ایران عزیز به حق مولایمان علی (ع) یقه شما ریش داران بی ریشه ( بخوانید ورژن جدید خوارج) را که ابروی اسلام را به سخره گرفته اید رها نخواهند کرد !!!!!
    فعلا تا میتوانید جولان دهید!!!!! و خوشحال باشید که اسناد غارتگریتان هنوز رسانه ای نشده است
    !!!!!!! اما فراموش نکنید فرزندان وطن دوست ایران عزیز در زمان مناسب و مکان مناسب با ارائه اسناد دقیق و متقن هم مفسدین و هم حامیان ریز و درشت پشت پرده را کیش و مات خواهند نمود !!!!

  49. هلالی گفت:

    خواهش میکنم این مسخره بازیها را کنار بگذارید
    مفسدین را که اکثرا میشناسند اگر واقعا اراده ای در راستای ریشه کنی فساد به صورت جدی وجود دارد انتظار افکار عمومی این هست که با حامیان نامرئی و پشت پرده مفسدین برخورد صورت بگیرد

  50. رضا کچویی گفت:

    ای کاش سری هم به عملکرد نادری در سال۹۲ نسبت به شرکت فلزتدارک و اعمال نفوذ در صورتهای مالی و پولشویی و برخورد با مدیرعامل وقت این شرکت وپرسنل آن که اکثرا از خانواده های شاهد بودند نیز بزنید.
    کلیه مدارک و شکایت از ایشان در حراست (ایمیدرو) موجود میباشد.

  51. ناشناس گفت:

    باید خون گریست که خاتم پیامبران و چهارده معصوم برای زنده ماندن اسلام و قرآن چه مصیبتها و رنجها کشیدند، ولی یه عده مفسد مزدور خائن به اسلام و قرآن و مملکت چه میکنند.
    ای ننگ ابدی بر شما و جیره خوارانتان

  52. جهان گفت:

    افزایش سرمایه از روش سلب حق تقدم

    ذوب آهن اصفهان

    اظهار نظر یکی از مدیران تاصیکو مبنی بر انتقال این شرکت از تامین اجتماعی به این مجموعه از طریق سلب حق تقدم ، اگر کاهش قیمت سهم در این راستا باشد که این انتقال با قیمت پایین انجام شود ، و اگر این اتفاق قبل از تجدید ارزیابی دارایی های فراوان این شرکت رخ دهد و سبب انتقال منافع از سهامداران خرد گردد صد درصد مورد شکایت در مراجع ذی صلاح قانونی از مدیران تامین اجتماعی و شرکت منتفع خواهد شد . و دیگر دوران انتقال منافع و سکوت سهامداران خرد به پایان رسیده است .
    این اظهار نظر در نمایشگاه بورس و اوراق بهادار و همچنین در جلسات خصوصی از مصادیق بارز دستکاری قیمت ، رانت اطلاعاتی است و عواقب آن با آن مدیران است .

    روش افزایش سرمایه از محل سلب حق تقدم اگر با کارشناسی هیات کارشناسان همراه نباشد محل جولان کسانی خواهد شد که جز منفعت جیب خود به چیز دیگری فکر نخواهند کرد .
    مدیران سازمان بورس در این زمینه آگاه باشند که خدایی نکرده مشکلی پیش نیاید .

  53. جهان گفت:

    باند امیر حسین نادری و کوهی در فکر بلعیدن ذوب آهن اصفهان هستند، هوشیار باشید

  54. نزدیک صبح گفت:

    سلام به همه، اینکه به یک باره طی ۱ سال اخیر ذوب اهن اصفهان از شرایط رو به رشد خارج شده و با کمال تعجب زیانی عجیب رو تجربه کرده جای مداقه بیشتری داره! گویا دستهایی پشت پرده قصد دارند ذوب اهن رو به ثمن بخس به یغما ببرند!!! نکته بعدی، روشن شدن موتور چمن زنی مدیرعامل جناب اقای کوهی و قلع و قمع بانیان این وضع موجود و عزل افراد نابکار رو به فال نیک میگیریم. نکته بعد، انشاالله اراده ای برای سر و سامان دادن به وضع شرکتهای تابعه (بخوانید حیاط خلوت مدیران
    از هفت دولت آزاد )وجود داشته باشه. نکته آخر، از باند فساد حوزه فروش چه خبر؟ آیا دادگاهی شدند؟ آیا اموال به تاراج رفته عودت شد؟ آیا اموال حاصل از ارتشا و اخاذی ها مصادره شد؟ آیا عمله فساد کجباف دزد از ذوب آهن اخراج شدند و یا اینکه قرار شده جایگزین وی شوند و دزدانی تازه نفس تر سکان دار حوزه فروش بشوند؟؟؟؟

  55. نیما گفت:

    https://iusnews.ir/fa/news-details/475874/سفر-تفریحی-با-پول-بیت%E2%80%8Cالمال%۷C-در-هلدینگ%E2%80%8Cهای-زیرمجموعه-شستا-چه-خبر-است؟/

    ببینید در هلدینگ صدر تامین با مدیریت نادری چه خبره بریز و بپاش پول بیمه شده ها

  56. ناشناس گفت:

    هیچکس فکر برخورد و ریشه کنی گرگهای گرسنه را ندارد
    همه شون یک هدف دارن و آن نابودی اموال و به غارت و تاراج بردن ثروت مملکت است…

  57. من گفت:

    درود
    جناب آقای ن، با همین اتهامات واهی به کارگران شرکت پشم شیشه ایران زیر مجموعه هلدینگ صدر تامین ۳ نفر را اخراج کرده و گفته شما مشکل نهاد بیرونی دارید اما پس از تحقیق از نهاد های بیرونی هیچ پرونده ای وجود نداشت.
    در ضمن غلامرضا شرفی به عنوان مشاور مدیرعامل در پشم شیشه پرسه می زند و جالب این است در سفر ایتالیا با آقایان جهانگیر باقری (مدیر عامل پشم شیشه) و آقای ن بدون هیچ کار آمدی شرکت داشت…
    آخ از این همه هزینه از جیب بیت‌المال بینوا.

  58. من مشاور حقوقی گفت:

    من مشاور حقوقی یکی از شرکتهای تابع صدر تامین بودم که به دلیل مبارزه با فساد توسط عوامل اینها… از کار برکنار شدم و متاسفانه در دولت جناب ریسی فرصت برای آقایان ایجاد شده و عوامل ایشان از ترس به هر کاری دست می‌زنند و افرادی که با رفتار آقایان همخوانی نداشته باشد را از سر راه بر میدارند…
    واقعاً کسی نیست بررسی کنه و دست این افراد رو از بیت المال کوتاه کنه
    این افراد غافلند که یدالله فوق ایدیهم
    اشکال نداره ما که از گرسنگی نمیمیریم ولی افراد فاسد گرفتار خواهند شد

دیدگاه شما