• کد خبر: ۷۱۸۴۸
  • ۱۴۰۲-۰۴-۲۴ - : ۱۳:۵۳

بورس همچنان بی جان است

بازار سهام اولین روز کاری هفته را اگرچه مثبت آغاز کرد اما رفته رفته با فشار عرضه ها نهایتا شاخص کل منفی به کار خود پایان داد.

 به گزارش اقتصاد سالم؛ بازار سهام اولین روز کاری هفته را همانند اگرچه در ابتدای بازار با ۱۰ هزار واحد مثبت آغاز کرد اما رفته رفته بر فشار فروش و عرضه های بازار افزوده شد به طوری که در ساعات انتهایی بازار اکثر سهام در محدوده ی منفی معامله  می شدند.

بنابراین در پایان معاملات امروز شاخص کل بورس اوراق بهادار با ریزشی۱۷ هزار و ۸۰۰ واحدی  به ۲ میلیون و ۱۵۸ هزار واحد رسید و به میانه های کانال ۲ میلیون و۱۰۰ هزار واحد نزدیک شد.  همچنین شاخص کل هم‌وزن نیز با ریزشی۹۹۰۰  واحدی به ارتفاع ۷۶۰ هزار واحدی رسید.

گفتنی است سه نماد «فارس»، «فولاد» و «کگل» بیشترین تأثیر در شاخص کل بورس و سه نماد «ارفع»، «زاگرس» و «وسپهر» بیشترین تأثیر را در شاخص فرابورس داشته‌اند، همچنین سه نماد «شهر»، «خودرو» و «وبملت» سه نماد پرتراکنش بازار بورس و سه نماد «کتوسعه»، «دی» و «عالیس» سه نماد پرتراکنش در بازار فرابورس در روز جاری بودند.

لازم به ذکر است که ارزش معاملات خُرد در بازار امروز مورخ ۲۴ تیر ماه ۱۴۰۲، مبلغ ۴ هزار میلیارد  ۹۰۰ میلیون تومان بود. گفتنی است حقیقی‌ها در روز جاری حدود ۳۰۰  میلیارد تومان از بازار سهام خارج کردند.

در بازار امروز ۱۵۰ نماد در محدوده مثبت و ۲۲۹ نماد در محدوده منفی و در بازار فرابورس ۱۵۱ نماد در محدوده مثبت و ۱۳۹ نماد در محدوده منفی معامله شدند.

برچسب‌ها:,

لینک کوتاه : https://eghtesadsalem.com/?p=71848
نظرات کاربران :

مطالب مندرج در بخش "کامنت"، نظراتِ مخاطبانِ سایت بوده و پایگاه خبری اقتصاد سالم قادر به تائید یا ردِّ صحت یا درستی آنها نیست و مسئولیتی در قبال این نظرات ندارد.

دیدگاه شما