• کد خبر: ۷۵۴۶۱
  • ۱۴۰۲-۰۶-۱۸ - : ۱۱:۳۱

پرونده قضایی برای منصور یزدی زاده، مدیرعامل اسبق شرکت ذوب آهن اصفهان تشکیل شد / نامبرده با قرارِ تامین و وثیقه ملکی، آزاد است

برای منصور یزدی زاده مدیرعامل اسبق شرکت ذوب آهن اصفهان پرونده ی قضایی تشکیل شده است؛ تا جایی که اخیرا نامبرده به مرجع قضایی احضار شده و نهایتا با صدور قرارِ تامین از سوی قاضی و پس از وثیقه گذاریِ سند ملکی، آزاد شده است.

 به گزارش ۱۴۰۰خبری(اقتصاد سالم)؛ منابعی که خود را سربازانِ گمنام مکتب حاج قاسم سلیمانی، معرفی کرده اند اطلاعات و مستنداتی در اختیار پایگاه خبری ۱۴۰۰ خبری (اقتصاد سالم)؛ قرار داده اند که نشان می دهد نامبرده به دنبالِ احضاریه مرجع قضایی، به شعبه ی مربوطه احضار شده و دفاعیاتِ خود را ارائه کرده است با این حال قاضی، “قرارِ تامین” برای نامبرده (منصور یزدی زاده) صادر کرده است…

درنهایت با حکمِ قاضی و با وثیقه گذاشتن سند ملکی، مدیرعامل اسبق ذوب آهن با قرار تامینِ مناسب، آزاد شده است.

طبق اطلاعات رسیده، علی رغم اصرار و درخواست برای عدم اخذ وثیقه از منصورِ یزدی زاده مدیرعامل اسبق شرکت ذوب آهن اصفهان؛ قاضی پرونده نسبت به صدور قرار تامین برای نامبرده اقدام کرده به گونه ای که در صورت عدم ارائه تامین، منصور یزدی زاده بازداشت و زندانی می شده است.

منصور یزدی زاده

نامبرده هم اکنون با قرارِ تامین و پس از ارائه ی سند ملکی به عنوان وثیقه به مرجع قضایی، آزاد است.

این پایگاه خبری پیش از این اخباری درباره منصور یزدی زاده _ مدیرعامل وقت ذوب آهن اصفهان _ منتشر کرده بود.

لینک کوتاه : https://eghtesadsalem.com/?p=75461
نظرات کاربران :

مطالب مندرج در بخش "کامنت"، نظراتِ مخاطبانِ سایت بوده و پایگاه خبری اقتصاد سالم قادر به تائید یا ردِّ صحت یا درستی آنها نیست و مسئولیتی در قبال این نظرات ندارد.

  1. نجفی گفت:

    سلام
    خیلی‌های دیگه هستند که باید دستگیر بشن.
    در راس اونها آجدانی

  2. حسین خاکی گفت:

    باسلام
    جا داره یادی کنیم از مراسم جنجالی و توهین به بانوان پرستار در بیمارستان شهید مطهری در روز پرستار با حمایت جناب یزدیزاده که توسط همین اقتصاد سالم افشا شد.🤣🤣🤣

  3. امیر حسین گفت:

    میشه بگید وثیقه از کجا اورده!؟؟
    بله بله
    امور حقوقی ذوب آهن وثیقه گذاشته
    زیبانیست!؟؟

  4. حسن گفت:

    ای خدا ای خدا …
    …تا جایی که می توانید انکار کنید اون دنیا جلوی خداوند لام از لام تان در نمی اید و در اتش اعمال تان جزغاله می شوید …

  5. ذاکری گفت:

    گرداننده اصلی آقای امیر حسین نادری که به زودی به دلیل مرگ شش کارگر معدن (طزره)، توسط وزیر رفاه خلع خواهد شد.

  6. زارعی گفت:

    حلقه مفقوده، حراست ذوب آهن هست که مشخص نیست از چه کسانی حراست میکند!!!!

  7. تپه ای گفت:

    وثیقه بدون اطلاع مهندس تپه ای و از املاک شرکت دوآرت ( ارث پدری) وثیقه گذاشته شده.

  8. سربازان حاج قاسم گفت:

    یادی کنیم از … ذوب آهن:
    حسن محمدی در راس
    محمد جعفر صالحی
    کجباف
    رخصتی
    .
    .
    آسیاب به نوبت

  9. کارگر معدن گفت:

    سلام آقای مهندس کوهی
    حسن محمدی و آقای شناور از معدن ققنوس چه میخواهند؟؟
    حسن محمدی به همراه حامد اعرابی و براتی در معدن طزره بودند، حالا با کمک شما نشسته اند در ققنوس.

  10. یزدخواستی گفت:

    آقای کوهی پاسخ بدید سند باغ نگار از املاک ذوب آهن هست یا شرکت دوآرت؟ و آیا آقای فروزان از شما اجازه داشت چنین کاری انجام دهد؟

  11. سرال فریدنی گفت:

    در ققنوس، گوشت رو دادی دست گربه؟؟!!!

  12. اکبری گفت:

    موضوع پرونده ایکه برای یزدی زاده رسانه ای شده، مثل پرونده زیوه انحرافی یست و هیچکدام تخلفی نکرده اند، در آینده هم این حقیقت روش خواهد شد
    متاسفانه جریانی در ذوب آهن اذهان مردم را از حقایقی مثل سومدیریت در ذوب آهن و البرزشرقی و ققنوس دور میکند تاحقایق را پنهان کنند.
    اقای نادری و کوهی اتوبوس اتوبوس آدم با هزینه های گزاف بلیط و خودرو و هتل آورده اند در ذوب آهن و شرکتهای تابعه و باشگاه ورزشی که هیچ خاصیتی بجز ریخت و پاش ندارند.
    هرکدام از این نفرات یک گروهان پادو برا تهیه بلیط و هتل و خودرو و غذای مخصوص و…میخواهند، اما هیچ دردی از ذوب آهن درمان نمیکنند.
    … مگر ذوب آهن بی نوا تا کی میتواند تاوان چنین هزینه های بی نتیجه ای را بدهد!؟
    ذوب آهن یک شرکت فنی و تخصصی است و باغ ویلای پسرخاله دخترخاله ها و رفیق بازیها نیست

  13. راه روشن گفت:

    تا سر مار زده نشه هیچ فایده‌ای نداره.
    نماینده احزاب اصلاح طلب در ذوب‌آهن، که رئیس این تیم در ذوب‌آهن هست.
    دکتر علیرضا آجدانی.

  14. واعظ گفت:

    مدیر حقوقی پست سازمانی خود را مدیون یزدی زاده است و برای همین سند منزل باغ نگار را وثیقه گذاشته

  15. مریم گفت:

    ممنون از اخبار خوب و اطلاع رسانی تون
    کاش تمام رسانه ها مثل شما آزاده باشن
    پایدار باشید

  16. سرباز گفت:

    یزدی زاده با همدستی احمدپور، رضوانیان و آجدانی…
    یزدی زاده که شده مدیر معادن انرژی اتمی، چگونه به اینجا رسیده؟
    جناب دکتر رییسی تو را به خدا و برای پایمال نشدن خون شهدا، این… باقی مانده از اصلاحات را از سیستمهای… و مدیریتی پاکسازی کنید.

  17. ذوبی گفت:

    سلام و تشکر از قوه قضائیه در محاکمه چپاولگران بیت المال و منافع سهام داران ذوب آهن و یزدیزاده امیدوارم که بیت المال به ذوب آهن برگردد ولیکن شرکت دوارت که ارث یزدی زاده و یوسف زاده نیست آنهم از جیب بیت المال و ذوب آهن و سهام دار است
    چرا به وضعیت شرکت های تابعه ذوب آهن رسیدگی نمی شود

  18. افسوس گفت:

    متاسفانه برای قرار وثیقه این تیم ها؛ شرکتهای وابسته آن را تامین میکنند؛ مگر همین چند سال پیش نبود که درپی احضار و قرار وثیقه معاون وقت خرید ذوب آهن(مهندس صالحی نجف آبادی) مدیرعامل وقت(ابکاء) شرکت تکادو را موظف به تامین وثیقه بمبلغ ۸۰۰میلیون تومان نمود که این مبلغ درآن برهه اززمان معادل ۵۰۰میلیارد تومان امروز بود…
    چرا؟؟؟؟
    چون صالحی تولید را ابکا گذاشت معاون خرید تابتواندهرچه میخاهد به او دیکته کند و میلیاردها تومان هم از … و تامین پرداخت ۵ میلیاردی تبلیغات میرحسین موسوی در انتخابات هم از این راه بود چون قول وزارت گرفته بود…
    متاسفم که هیچ دستگاهی این سوژه را پیگیری نکرد چون آقایان مختاری و وکیلی حراست رفیق گرمابه و گلستان ابکاء بودند و…
    خدایا مارا به خود وا مگذار.

  19. امیرحسین ذاکری گفت:

    وقتی شخص به اموال و دارایی های شرکت خسارت زده، باید از محل دارایی های شرکت برای اون وثیقه گذاشت!؟
    آیا مدیر حقوقی شرکت حامی منافع شرکتت است یا منافع اشخاصی که به شرکت خسارت زده اند ؟!

  20. sarbaz گفت:

    سلام به همه، چند نکته:
    ۱،یزدی زاده چندین پرونده سنگین داره که تا مرحله بازرسی وزارت کار هم رسیدگی شد،اما طبق معمول همون جا مسکوت رها شد و این پرونده درمقابل اون ها حتی پول خرد هم محسوب نمیشه.
    ۲،فشار دولت جناب آقای رئیسی برای اصلاح و اخراج مجرمین کم کم داره اثر و نمود عینی پیدا میکنه.
    ۳،پادوها و عمله فساد با احساس خطری که کردند دارند مواردی رو خودشون گزارش میدن تا حواس ها از ارقام درشت تر پرت بشه.
    ۴،سرانجام پرونده فساد سازمان یافته ذوب اهن اصفهان به ویژه باند فساد حوزه فروش ایا کسی خبر داره که چی شد؟ از توقیف اموال به غارت رفته و عودت حقوق بیت المال خبری شد؟ از بازداشت کجباف و کرمی و نورانیان ایا قرار هست خبری بشه؟
    ۵، عمله فسادی مثل یونس رهنمایی که پرونده… در محل ساختمان رسالت داره و همچنین در زمانی که در محل معاونت توسعه مشغول بوده پرونده … داره،خلاف تمامی ضوابط با فوق دیپلم شده رئیس روابط صنعتی حوزه فروش! حالا هم به پاس خوش خدمتی به بهزاد کرمی و ممداعتباری شده گزینه سرپرستی واسه روابط صنعتی حوزه معاونت بازرگانی!
    ۶، از برخورد با عمله فساد کجباف با تسهیل کنندگان فساد چه خبر؟
    ۷، افرادمسئله دار و ضعیف النفسی رو که از همه جا رونده شده بودند و کجباف جذب چارت فروش کارخانه کرد،تصمیمی برای اونها گرفته میشه؟
    ۸،حیاط خلوت قاچاق ارز و پولشویی یا به عبارت دیگه همون شرکتهای اقماری وابسته به ویژه دوارت،لاتیکو،پویش ساخت و… کسی رصد و پیگیری میکنه ایا؟
    ۹،از ۲۰ هزار پرسنل شریف و خدوم ذوب اهن اصفهان، تنها عده معدودی حدود ۱۵۰ نفر فاسد و غارتگر بیت المال آبروی همه را میبرند،علت اینکه هروقت مدیر عاملی رضوانیان و یا کجباف رو عزل میکنه ،سریع مابقی افراد مفسد با لابی گری دنبال عزل اون مدیرعامل هستند،چیه؟

  21. ذوبی گفت:

    یه چیز جالب اما خنده دار نه،
    تمامی مدیران خائن و یا دزد و یا ناکارآمد (صرف نظر از اینکه بسیاری از مدیران ذوب اهنی سالم و پاکدست هستند) وقتی از ذوب آهن دفع میشوند به دلیل اینکه دیگه امکان لاپوشانی فسادشان نیست (بازنشستگی پیش ازموعد،بازخرید،و…) جذب شرکتهای اقماری میشوند با قراردادهای سنگین و دستمزدهای نجومی! اگه انها به دردی میخوردند پس چرا دفع شدند؟ اگه به درد نمیخوردند و یا مسئله دار بودند، پس چگونه است که دوباره جذب شرکتها میشوند؟ آنهم افراد بازنشسته ،افراد خائن،افراد مسئله دار.
    انجا رو هم کردند محل دلالی و کار چاق کنی واخاذی و…،
    اینهمه بازنشسته در شرکتهایی مثل دورات ،لاتیکو، پویش ها چه کار مفیدی برای ذوب اهن انجام میدهند جز هزینه تراشی برای ذوب اهن؟
    این همه مرد جوان برای فعالیت مفید وتحصیلکرده برای مصاحبه و استخدام مراجعه میکنه ولی ، همیشه خروجیش میشه چندتا دختر خانم تیتیش مامانی وابسته فامیلی همون بازنشسته های شاغل در اون شرکتها، اگه کاری هم بهشون ارجاع کنید بجای انجام کار زیر پای شما رو خالی میکنند که چرا به خواهرزاده و برادرزاده فلانی کاری ارجاع شده، خودتون انجام بدین!
    ایا مگه اونها استخدام نشده اند و حقوق نمیگیرند؟ اگه کسی میخواد فضای تنفس ذوب اهن باز بشه، باید این حجم از مدیران و سرپرستان سابق که در شرکتها دوباره مشغول شده اند و فقط مشغول دلالی و کارچاق کنی هستند رو تسویه کنه اونوقت مشخص میشه این حجم از بار مالی اون شرکتها برای انواع و اقسام قراردادهای من دراوردی(وکالت، مشاوره، خریدخدمت، پروژه ای، ساعتی،و…) چطور سبک میشه

  22. pouyesh گفت:

    ۲ضلع اصلی هرم مافیای دسته دوم فساد ذوب اهن اصفهان یعنی کجباف و رضوانیان اوت شدند، حالا مانده پدر خوانده یا همون ضلع سوم یعنی به اصطلاح دکتر اجدانی.
    تمامی عمله های فساد و پادوهای فساد با تمام توان دارند برای ذوب اهن حاشیه درست میکنند تا موضوعات اصلی پیگیری نشه و حواس ها از هرم اصلی فساد فولاد و اضلاعش پرت بشه.
    اما، اقایان:
    نورانیان،محراب یوسفیان، امین قنبری،سرال فریدنی،فریدونی،بهرامی،فروزان،تولائیان،مهران خانعلی،یوسفیان نورد،و… آسیاب به نوبت. شب دراز است و قلندر بیدار…

  23. mahmood گفت:

    ریشه اصلی فساد مدیرانی چون یزدی زاده، محسنی،طیب نیا،نجاتی وامثالهم نیستند اکثر این افرادفریب خورده و ملعبه دست افرادی مثل مدنی هستند که از طرق مختلف به این مدیران نزدیک و بسیار حساب شده و با برنامه در یک بازه زمانی ،این مدیران را رام و مطیع وحلقه بگوش خودش میکنه و بعد از اون از طریق این مدیران به چپاول بیت المال مشغول میشه، بدون اینکه ردپایی از خودش بذاره.
    این میشه که یه بچه آجان بنام مدنی که تا چند سال قبل برای سیر کردن شکم خودش آویزون دیگران بود بشه عضو هیئت مدیره پویش بازرگان

  24. عقیلی گفت:

    اگرشخصی دریک مجموعه دولتی و یا خصولتی خواسته یا نا خواسته مرتکب جرمی شود قاعدتا خود شخص در محکمه قضائیی باید جوابگو باشد
    چنانچه امور حقوقی که معمولا اشراف خیلی زیادی در این گونه مسائل دارند بخواهند با زیرکی تمام کارخانه را شریک جرم شخص نشان دهند و از کارخانه برای نجات شخص مجرم مایه بگذارند این مساله بسیار قابل تامل میباشد!!!
    تنها توجیهی که شاید بتوان کرد این هست که ایا ممکن هست تیم مفسدین بقدری قوی باشد که امور حقوقی را هم تحت سلطه خود در اورده باشد؟؟!!

  25. ذوب آهن یتیم گفت:

    دوستان عزیز و همکاران گرامی،
    تا زمانی که روابط و رانت به جای ضوابط حاکم باشه و تا زمانی که پخمه سالاری به جای شایسته سالاری در ذوب آهن جاری باشه، افراد مفسد درسایه،با نمک گیر کردن افراد پخمه و رانت دار از اونها سو استفاده میکنند اضلاع پازل فسادشون رو می چینند و هر وقت تاریخ مصرف هرکدوم تمام شد،یه پخمه رانت دار دیگه رو جاش میذارن،اگه کسی باسواد باشه فنی باشه متخصص باشه پاک دست باشه اهل زد و بند پشت پرده نباشه،۳۰ سال باید درجا بزنه و سرکوب و منکوب بشه تا یک وقت مزاحم مفسدین پشت پرده نشه!
    اما اگه نفهم باشه اهل زد و بند باشه منافع ذوب اهن و بیت المال واسش مهم نباشه پاک دست نباشه فنی نباشه، قطعا رشدش میدن تا بهتر بتونن این کارخانه رو بدوشند.
    افرادی مثل امیرحسین نادری ها یا محمدیاسرطیب نیا ها و یا منصوریزدی زاده ها یک شبه ره صدساله رفتند، اما از اول که نبودند، شدند آلت دست سران فولاد (از دوران محلوجی و جهانگیری بگیر تا همین الان) و کم کم دیگه راه برگشتی نداشتند و خودشون شدند و حالا هم هرکدوم باند خودشون رو دارند و عمله های خودشون.
    راه جلوگیری از فساد، بستن روزنه های فساده و گرنه همیشه افراد ضعیف النفسی پیدا میشن که مثل گرگ سیری ناپذیر به چپاول بیت المال مشغول میشن‌.
    ۱) شفاف شدن مراحل جذب و یا استخدام براساس اصل شایسته گزینی و توان علمی
    ۲) برقراری عدالت شغلی در کارخانه با تکیه بر اصل شایسته سالاری و توان خدمتی
    ۳) استفاده از خرد جمعی متخصصین هر رشته و صاحب‌نظران هر فن
    ۴) ارتقا شغلی صرفابراساس سوابق علمی و سابقه خدمتی و براساس معیارهای مشخص و شفاف
    ۵) برخورد با متخلفین بر اساس ضوابط و دستورالعمل‌های مصوب و نه سلیقه ای
    ۶) انجام حسابرسی علمی و استاندارد از شرکتهای تابعه و اقماری
    ۷) حذف لشکر عظیم بازنشستگان سابق از شرکتهای اقماری و تابعه با هر سمت و عنوان.
    ۸)رسیدگی و بررسی مجدد از وضعیت معادن و نحوه هزینه کرد و بازدهی انها توسط تیم ارزیاب مستقل.
    چنانچه این امور محقق گردد خود به خود این مجتمع عظیم از شر این همه زالوی کثیف خلاصی یابد، خود به خود دوباره دوره اوج خود را خواهد دید

  26. پویش ساخت گفت:

    عزیزم که شما باشی، یزدی زاده یعنی توی همه اینا از همه پاکدست تر بود، وضعش اینه، پس وای به حال بقیه….
    تا وقتی اپراتور جرثقیل استخدام ۸۸ با یه تلفن میشه معاون کارخانه با گروه ۲۱، تا وقتی یه ژتون بگیر رستوران توحید استخدام ۸۸میشه مدیر حسابرسی با گروه۱۹، تا وقتی امثال اکبری و توانگر و… دارند ۳۰ سال دوم بازنشستگی رو توی کارخانه طی میکنند با گروه ۲۱، تا وقتی افرادی مثل یونس رهنمایی و اکبر مایلی که چندین پرونده … دارند هنوز سرپرستند و به جای اخراج ازکارخانه درحال مدیر شدن، تاوقتی که امثال کجباف و نورانیان و محراب یوسفیان و آجدانی و امین قنبری ها هر کاری میکنند، باهاشون برخوردی نمیشه، تا زمانی که هر سرپرست فاسد یا مدیر دزدی برکنار میشه، فورا جذب انواع پویش ها و شرکتهای اقماری اونها میشه باحقوق بالاتر و تازه بابت کارچاق کنی هاشون پورسانت میگیرند و قرارداد وکالت و مشاوره باهاشون می بندند، تا وقتی که اگه کسی به روند ناسالم و رویه ای خلاف اعتراض کرد و سعی کرد جلوی فسادی رو بگیره با پرونده سازی خفه اش میکنند، تا زمانی که حرف ۱۵۰ نفر فاسد و۳۵۰ نفر چاپلوس عمله فسادشون بر حرف و سرنوشت ۱۹۵۰۰ مدیر و سرپرست و مهندس و کارگر وکارمند پاکدست غالب باشه، تا وقتی که کمیته انضباطی شرکت درش کسی مثل رضوانیان … حضور داشته باشه و نماینده ای هم از امورحقوقی در اون باشه(اونم امور حقوقی بسیار پرتوانی که تا به حال هیچ سابقه مثبتی در دفاع از حقوق شرکت درهیچ زمینه ای نداشته ،تنها ارای مثبتی که گرفته ،رای علیه پرسنل ذوب اهن و کارگران بیچاره مصدوم ناشی ازکار بوده)، قطعا امیدی به اصلاح وضع موجود نیست.
    جناب مهندس کوهی یا باید تصمیم بگیرند که طرف کارخانه و نیروهای خدوم ان بایستند، ویا طرف ان عده قلیل مفسدی که تازه خودشون عمله دست یک گروه دیگه هستند.
    اولین قدم اضاله و پاکسازی باند گسترده و مخوف ایجاد رانت و دلالی و کارچاق کنی موسوم به بازنشستگان حاضر در شرکتهای اقماری و شرکتهای تابعه اونهاست، وگرنه در اندک زمانی شخص ایشان هم از شعبه ای به شعبه دیگه دادگاه سرگردان خواهد بود، بابت پاسخگویی به شرارت ها و اختلاس های حضرات.
    در خانه اگر کس است یک حرف بس است

  27. شریعتی گفت:

    گاندی میگوید
    هیچ کس از فساد حمایت نمیکند جز فاسد !!!
    و هیچ کس از ظلم حمایت نمیکند جز ظالم!!!!
    و هرکسی خودش میداند کجای این میدان قرار دارد !!!!!

  28. mahmood گفت:

    در خصوص افراد … همچون مدنی، چند موضوع را باید مدنظر داشت
    ۱) با ریاکاری و نفاق، برگزاری مراسم عزاداری، دعوت از … و ظاهر الصلاحی…، وجهه موجهی برای خودشون بین مردم درست میکنند و از این وجهه، بعنوان سپر در اقدامات غیرقانونی استفاده میکنند به همین دلیل هم از خرج کردن در این موارد ابایی ندارند.
    ۲)چون تازه بدوران رسیده هستند و گذشته سخت و تاریکی داشتند، در راه چپاول بیت المال از انجام هرنوع عمل کثیفی ابایی نداشته و با توجیهاتشون کارشون را برای خودشون توجیه میکنند
    ۳)هم زمان با ایجاد ارتباطات … با مدیران مثل طیب نیا، محسنی، نجاتی ، کجباف و… به ایجاد ارتباط با افراد و… نیز اقدام می نمایند.

  29. ذوبی مفلوک گفت:

    خدا می‌دونه پویش چه دزدی گرگیهایی توی ذوب آهن کرده و میکنه

  30. حقشناس گفت:

    آقای از خود راضی، در بند قاضی

  31. گامبو گفت:

    وقتی حق کارگر رو با زد و بند کارفرما و اکبری بخوری و میلیاردها تومان دیرکرد و معوقه اجرای طرح طبقه بندی مشاغل (از سال۹۲) رو از دهان کارگر ببری باید الان پاسخگو بشی،
    آقای کوهی تو هم نیامدی که کار رو درست کنی تو اومدی که سهم قبیله ی سیاست رو از ذوب آهن بکنی و ببری، مثل مهندس صادقی و زنش که هم حق خودشون رو کندن و بردن و هم حق جناح سیاسیشون رو (۱۷ درصد ذوب رو مفت و مجانی هدیه دادند به اصلاح طلبها)،
    آقای کوهی
    چرا یه کارشناس شیمی ۱۱ سال کارکرد رو گذاشتی معاونت سازماندهی و روشها، آقای کوهی چرا یه دکتری حسابداری رو بر می داری و یه لیسانس بازنشسته بانک رو می گذاری معاونت مالی، چرا یه لیسانس علوم قرآنی باید یک جای حساس کارخونه جولان بده، تو نیومدی چیزی رو بسازی اومدی حق خودت و قبیله ات رو بکنی و ببری…
    در این چند ماهی که تو اومدی فقط شو و نمایش دادی، فقط… و ملت رو مچل خودت کردی،
    کجا هستند ناظران و بازرسان، چرا حق کارگر رو نمی دید…

  32. صادقی گفت:

    همین یزدی زاده … یه زمانی می گفت حواسش به بیت المال هست.

  33. ناشناس گفت:

    دم حراست ذوب آهن و شخص احمدپور گرم…

  34. امیر گفت:

    به نظر من وقتی در مدیریت اموال و انبار کا خانه بدون اطلاع حراست و بازرسی کالاهای نو دپو شده بعد از مدتی تبدیل تبدیل به کالای اسقاط شده و آقای عبداللهی و دوستانشان آنها را در مزایده ها با ارقام ناچیز بفروش می رسانند و از بالا پورسانت هم دریافت می کنند یعنی فاجعه…

  35. MAHMOOD گفت:

    با توجه به موارد مستند ذیل که همگی به آسانی از طریق سایت رسمی روزنامه رسمی کشور قابل راستی آزمایی می باشد:
    ۱)- مناصب وعناوین جناب آقای دکترنعمت الله محسنی از معاونین ومدیران ارشد کارخانه ذوب آهن اصفهان ،عضو هیئت مدیره بورس کالای ایران( بعنوان نماینده ذوب آهن)،عضو هیئت مدیره پویش بازرگان ذوب آهن و……..در سالهای۹۸ و۹۹
    ۲) تاسیس شرکت بازار دیجیتالی فلز ایرانیان سهامی خاص درتاریخ ۱۲/۰۸/۱۳۹۸ به شماره ثبت ۵۴۹۵۳۱ به شناسه ملی ۱۴۰۰۸۷۳۵۹۶۲ با موضوع فعالیت:ارائه کلیه فعالیت های تجاری و خدمات بازرگانی در زمینه خرید و فروش و خدمات پس از فروش کلیه کالاهای بازرگانی ، خرید و فروش و صادرات و واردات کلیه کالاهای بازرگانی ، گشایش اعتبارات و L/C …………..
    ۳)- اعضا هیئت مدیره شرکت بازار دیجیتالی فلز ایرانیان عبارتند از:
    – بازرگانی هیراد فولاد سپاهان به شناسه ملی ۱۰۲۶۰۷۰۳۱۶۲ و به نمایندگی محمدرضا حسینی مرادآبادی به شماره ملی ۰۰۶۸۸۰۱۶۵۳و به سمت عضو هیئت مدیره به مدت ۲ سال
    -حامی فولاد ایرانیان به شناسه ملی ۱۰۳۲۰۸۴۱۹۵۰ و به نمایندگی به شماره ملی ۰۰۷۱۱۶۱۴۴۹و به سمت رئیس هیئت مدیره به مدت ۲ سال
    – الوند تجارت مبین به شناسه ملی ۱۴۰۰۸۱۷۱۳۸۴ و به نمایندگی نعمت اله محسنی به شماره ملی ۱۱۱۱۷۲۲۰۱۳و به سمت نایب رئیس هیئت مدیره به مدت ۲ سال و به سمت مدیرعامل به مدت ۲ سال
    ۴)- اعضا هیئت مدیره شرکت بازرگانی هیراد فولاد سپاهان
    آقای محمد مهدی غلامی (کارمند عماد مدنی…) کدملی ۱۱۹۹۰۹۵۶۵۶ به سمت رئیس هیئت مدیره ـ خانم عالیه طرم (مادر عماد مدنی)کدملی ۰۰۴۴۹۰۱۱۹۴ به سمت نایب رئیس هیئت مدیره ـ آقای سید محمد صالح اخوت ( کارمند عماد مدنی از اقوام ورابط با آقای بطحایی از مدیران ارشد سابق بانک ملی قسمت ارز و خارجه)کدملی ۱۲۹۰۷۲۴۹۹۷به سمت مدیرعامل
    ۵)- اعضا هیئت مدیره شرکت حامی فولاد ایرانیان
    سیدعماد مدنی به شماره ملی ۰۰۷۱۱۶۱۴۴۹ به عنوان رئیس هیئت مدیره و سیده زهرا مدنی(دخترعموی عماد مدنیِ) به شماره ملی ۱۲۱۹۳۸۵۹۴۸ به عنوان عضو هیئت مدیره ومدیرعامل و محبوبه حسن پور( همسرعماد مدنی)به شماره ملی ۱۲۸۹۱۷۳۰۰۱ به عنوان نایب رئیس هیئت مدیره
    ۶) – اعضا هیئت مدیره شرکت الوند تجارت مبین
    آقای سیدعماد مدنی به شماره ملی ۰۰۷۱۱۶۱۴۴۹و به سمت مدیرعامل به مدت ۲ سال و به سمت رئیس هیئت مدیره به مدت ۲ سال خانم سیده زهرا مدنی(دخترعموی عماد مدنیِ) به شماره ملی ۱۲۱۹۳۸۵۹۴۸و به سمت نایب رئیس هیئت مدیره به مدت ۲ سال و به سمت عضو هیئت مدیره به مدت ۲ سال خانم محبوبه حسن پور ( همسرعماد مدنی)به شماره ملی ۱۲۸۹۱۷۳۰۰۱و به سمت عضو هیئت مدیره به مدت ۲ سال
    علی ایحال…

  36. MAHMOOD گفت:

    علیرغم موارد فراوون درخصوص شرکت بازار دیجیتالی فلز ایرانیان ،ذکر یه مورد دیگه خالی از لطف نیست
    شماره روزنامه: ۲۲۳۳۴ تهران
    شماره صفحه روزنامه: ۵۵
    تاریخ روزنامه: ۱۴۰۰/۸/۳۰
    شماره نامه اداره ثبت: ۱۴۰۰۳۰۴۰۰۹۰۱۰۸۷۹۵۶
    تاریخ نامه اداره ثبت: ۱۴۰۰/۸/۲۴
    آگهی تغییرات شرکت بازار دیجیتالی فلز ایرانیان شرکت سهامی خاص به شماره ثبت ۵۴۹۵۳۱ و شناسه ملی ۱۴۰۰۸۷۳۵۹۶۲
    به استناد صورتجلسه مجمع عمومی عادی بطور فوق العاده مورخ ۱۷/۰۳/۱۴۰۰ تصمیمات ذیل اتخاذ شد :
    خانم شهره زمین پرداز به شماره ملی ۱۲۸۹۴۴۴۹۹۴ به سمت مدیرعامل و نائب رئیس هیئت مدیره به نمایندگی از طرف شرکت الوند تجارت مبین به شناسه ملی۱۴۰۰۸۱۷۱۳۸۴ برای مدت مدت باقیمانده تصدی هیئت مدیره انتخاب گردید ء هیئت مدیره کلیه اختیارات منرج در ماده ۴۱ اسناسنامه بشرح مندرج در ماده مذکور مدیرعامل تفویض نمودند . آقای نعمت اله محسنی به شماره ملی۱۱۱۱۷۲۲۰۱۳ ا بعنوان قائم مقام مدیرعامل برای بقیه مدت تصدی مدیران انتخاب گردیدند.
    با توجه به روزنامه رسمی فوق
    آقای دکتر نعمت الله محسنی، خانم شهره زمین پرداز با شما چه نسبتی دارند؟؟
    آقای دکتر نعمت الله محسنی آقای زمین پرداز کارمند عماد مدنی در سالهای ۸۶ الی ۹۰ چه نسبتی با خانم شهره زمین پرداز و شما دارند؟؟و با سفارش چه کسی کارمند عماد مدنی شد؟؟
    آقای دکتر نعمت الله محسنی میشه در خصوص ماشین مگان همسرگرامیتون در زمانیکه معاون آقای یزدی زاده دردفتر فروش شرکت ذوب آهن بودید توضیح بدید؟؟

  37. MAHMOOD گفت:

    دل گفت مرا علم لدنی هوس است
    تعلیم کن مرا اگر دسترس است
    گفتم که الف گفت دگر گفتم هیچ
    در خانه اگر کس است یک حرف بس است

  38. ناشناس گفت:

    این ها را از پیکر اجتماع جدا و پاک کنید مردم دیگر صبرشان لبریز شده . حیوانات وحشی فقط یک خوی درندگی دارند وقتی سیر شدند دیگه با جایی کاری ندارند اما این ها هم ظاهر مذهبی به خود میگیرند وپشت سپر و ظاهر فریبنده همه کاری میکنند و سیر هم نمیشوند . هر چه زودتر اینها را به سزای اعمال ننگینشان برسانید

دیدگاه شما