• کد خبر: ۹۹۶۸
  • ۱۳۹۹-۱۰-۰۵ - : ۲۳:۴۵
هواتو داریم!

پویش جمع آوری لباس گرم برای نیازمندان شهر

بی خانمانی و کارتن‌خوابی یکی از جدی‌ترین آسیب‌های اجتماعی است که در صورت عدم مواجهه مناسب از جانب مردم و مسئولین، می‌تواند زمینه‌ساز دیگر معضلات و آسیب‌های اجتماعی باشد.

به گزارش پایگاه خبری “اقتصاد سالم”، برخلاف آنچه تصور می‌شود، بی‌خانمانی و کارتن‌خوابی به افراد معتاد و ته‌خطی محدود نیست و طیفی از زنان خشونت دیده، پسران و دختران فراری، قربانیان سالمند آزاری و گروهی از معلولین را نیز در برمی‌گیرد.

فصل زمستان چالشی سخت برای کارتن‌خواب‌ها و بی‌خانمان‌هاست. فقدان لباس مناسب، غذای‌ گرم و جایی برای خوابیدن از جمله دشواری‌هایی است که می تواند به قیمت مرگ این افراد تمام شود.

موسسه یا سامان‌سرای «نور سپید هدایت» با مدیریت سپیده علیزاده که در زمینه کاهش آسیب زنان و کودکان فعال است، در نظر دارد در قالب اجرای پویش مردمی«هواتو داریم» در شهر تهران، با جمع آوری لباس‌گرم و پتو (نو و کمتر استفاده شده) و توزیع آن در بین بی‌خانمان ها و کارتن‌خواب‌ها، گامی در جهت کاهش آسیب این گروه اجتماعی برداشته و بکوشد با جلب مشارکت‌های مردمی، سختی زمستان برای بی‌خانمان‌ها را تسهیل کند.

علاقمندان به مشارکت در این پویش می توانند برای تحویل کمک های خود، آدرس و شماره تماس خود را به واتساپ موسسه با شماره ۰۹۱۲۵۵۷۲۲۶۳ ارسال کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر nooresepid@ را در شبکه های مجازی دنبال کنید.

لینک کوتاه : https://eghtesadsalem.com/?p=9968
نظرات کاربران :

مطالب مندرج در بخش "کامنت"، نظراتِ مخاطبانِ سایت بوده و پایگاه خبری اقتصاد سالم قادر به تائید یا ردِّ صحت یا درستی آنها نیست و مسئولیتی در قبال این نظرات ندارد.

دیدگاه شما