• کد خبر: ۳۴۱۸۷
  • ۱۴۰۰-۱۱-۰۹ - : ۴:۲۰
توصیه خبرنگار ضدِّفساد نتیجه داد

مدیرعامل ذوب آهن اصفهان استعفا کرد

مدیرعامل شرکت ذوب آهن اصفهان به توصیه خبرنگار ضدِّفساد عمل کرده و از سِمت خود استعفا کرد.

سردبیر پایگاه خبری”اقتصاد سالم” هفته گذشته از “منصور یزدی زاده” خواسته بود به منافع ایران زمین فکر کرده و از مدیرعاملی ذوب آهن استعفا دهد.

به گزارش پایگاه خبری “اقتصاد سالم”، پنجشنبه ۳۰ ام دی ماه ۱۴۰۰ در خبری با عنوان “با پیگیری های رسانه ی فسادستیز؛ مدیرعامل متخلف ذوب آهن اصفهان برکنار شد” اعلام کردیم که پس از حدود ۴ ماه پیگیری رسانه ی فسادستیز و افشای تخلفات منصور یزدی زاده _ مدیرعامل شرکت ذوب آهن اصفهان _ وی از سِمَت خود برکنار شد.

با این حال چند ساعت بعد روابط عمومی این شرکت با صدور بیانیه ای این موضوع را تکذیب کرد.

به دنبال این اتفاق در تاریخ دوشنبه ۴ ام بهمن ماه خبرنگار افشاگر و ضدِّفساد با نگارش نامه ای سرگشاده به مدیرعامل شرکت دولتی ذوب آهن اصفهان؛ از او خواست که به منافع ایران زمین و مردمش فکر کرده و از پُستِ خود استعفا دهد.

“مجید معتمدی” در این نامه نوشت:” در حالیکه به دلایل متعدد از جمله مدیریتی و عملکردی عمرِ مدیریت شما در این کارخانه ی بزرگ دولتی به پایان رسیده اما مقاومتِ حضرتعالی در برابرِ برکناری و برخی پشت پرده ها و حمایت ها از شما؛ مانعِ پایانِ حضورتان در این شرکتِ دولتی که امانتِ مردم در دستان شماست، شده است. در این شرایط خواهشِ برادر کوچک تان از جنابعالی این است که منافعِ این کُهن سرزمین و مردم بزرگ و عزیز ایران را در نظر بگیرید و خودتان از سِمَت تان استعفا بدهید…”.

حال طبق جدیدترین اطلاعات رسیده به این پایگاه خبری مدیرعامل شرکت ذوب آهن اصفهان با ارائه استعفانامه به سلیمانی _ مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری صدرتامین زیرمجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی _ از سِمت خود استعفا داده است.

پایگاه خبری “اقتصاد سالم” در واکنش به استعفای “منصور یزدی” فارغ از عملکردِ وی در ذوب آهن اصفهان؛ این استعفا را ارج نهاده و به عنوان یک اقدامِ “مدنی” و “عاقلانه” از ایشان تشکر می کند و امیدوار است دیگر مدیرانِ دولتیِ متخلف و ناکارآمدِ باقی مانده از دولتِ حسن روحانی به ویژه در حوزه ی معدن و صنایع معدنی نیز چنین رویه ای را در پیش گیرند…

… 

اما خبر اولیه ی برکناریِ منصور یزدی زاده _ مدیرعامل شرکت ذوب آهن اصفهان _ به شرح زیر بود:

با پیگیری های رسانه ی فسادستیز

مدیرعامل متخلف ذوب آهن اصفهان برکنار شد + توضیحات تکمیلی

پس از حدود ۴ ماه پیگیری رسانه ی فسادستیز و افشای تخلفاتِ منصور یزدی زاده _ مدیرعامل شرکت ذوب آهن اصفهان _ وی از سِمَت خود برکنار شد.

پایگاه خبری “اقتصاد سالم” اولین بار در تاریخ ۱۱ مهر ماه ۱۴۰۰ با انتشار گزارشی با تیتر “ذوب آهن اصفهان، عابربانکِ نیروهای ضدِّ نظام شده است“؛ پرونده ی تخلفاتِ این مدیرِ ارشدِ دولتی باقی مانده از دولت تدبیر و امید را باز کرد.

در این خبر گزارش شد که اطلاعات و اسناد رسیده به این پایگاه خبری نشان می دهد “یزدی زاده” مدیرعامل کارخانه ذوب آهن اصفهان این شرکت بزرگ دولتی را به اسپانسر و عابر بانکِ احزابِ تندروی شِبهِ برانداز و رسانه های آنها تبدیل کرده است که جایگزین احزابِ منحله و غیرقانونی ای همچون جبهه ی مشارکت پس از فتنه ی ۸۸ شده اند.

همچنین اشاره شد که مدیرعامل شرکت ذوب آهن اصفهان به همین اقدامات بسنده نکرده و علاوه بر آن پرسنل و کارمندانِ ایثارگر، رزمنده، جانباز و بازماندگان دوران دفاعِ مقدس در شرکت ذوب آهن اصفهان که منتقد وی و مخالفِ اقداماتش بوده اند را در طول این سالها به طرز ظریف و موذیانه ای تصفیه، بایکوت و منزوی کرده است.

این گزارش به مذاقِ مدیرعامل شرکت ذوب آهن اصفهان خوش نیامد به گونه ای که دستورِ شکایت از رسانه ی افشاگر را صادر کرد.

اما اتفاق عجیب و تاسف برانگیز و خیانت آمیزِ صورت گرفته از سوی مدیریت شرکت ذوب آهن اصفهان در این شکایت؛ سوءاستفاده و استفاده ابزاری از جایگاهِ رفیع و والای مقام معظم رهبری و مصالح و منافع ملی، برای تبرئه ی خود و پرونده سازی برای این پایگاه خبری در دادگاه بود.

شرکت ذوب آهن اصفهان در متن شکایتنامه اش خطاب به دادستان دادسرای انقلاب شهرستان لنجان در استان اصفهان، نوشته بود:” به استحضار می رساند اخیرا پایگاه خبری اقتصاد سالم اقدام به نشر اکاذیب و افترا علیه این شرکت و مدیران آن نموده که در این برهه زمانی چنین اقداماتی خلافِ منویات مقام معظم رهبری و برخلاف مصالح کشور و موجب بی انگیزه شدن مدیران در جهت خدمت می گردد… لذا ضمن اعلام شکایت؛ تعقیب، رسیدگی و مجازات مسئولین و عاملان انتشار این خبر مورد استدعا می باشد”.

این موضوع مجددا در گزارش دیگری اطلاع رسانی شد.

افشاگری های “اقتصاد سالم” واکنشِ خشمگینانه ی “منصور یزدی زاده” را به دنبال داشت به گونه ای که این بار عواملِ شرکت ذوب آهن اصفهان با برقراریِ تماس با وزارتِ فرهنگ و ارشاد اسلامی، تلاش کردند اقتصاد سالم را “فیلتر” و از دسترس خارج کنند! که خوشبختانه تمام این توطئه ها، با لطف خدا و درایت و ذکاوت مسئولان در دستگاه ها و سازمان های ذی ربط؛ خنثی شد.

درنهایت پایگاه خبری “اقتصاد سالم” خبرهای دیگری از تخلفات مدیرعامل شرکت ذوب آهن اصفهان منتشر کرد که ماحصل آن ۲ شکایت قضاییِ منصور یزدی زاده از این پایگاه خبری ست که هم اکنون در دستگاه قضایی در دستِ رسیدگی است.

در این شرایط جدیدترین اطلاعات رسیده به این پایگاه خبری نشان می دهد که در جلسه ی برگزار شده با حضور مسئولان مرتبط، منصور یزدی زاده مدیرعامل شرکت ذوب آهن اصفهان از سِمَت خود برکنار شده است.

به زودی نامِ مدیرعامل جدید این شرکت اعلام می شود.

مراسم تودیع و معارفه مدیران عامل قدیم و جدید شرکت ذوب آهن اصفهان به زودی در محل این شرکت برگزار می شود.

تلاش ذوب آهن اصفهان برای تطمیعِ رسانه ی افشاگر

اما تمام این ماجراها در حالی ست که پیش از این شرکت ذوب آهن اصفهان سعی کرده بود با تطمیع؛ پایگاه خبری “اقتصاد سالم” را از رسالت خود بازداشته و با خود همراه کند.

با تطمیع و تهدیدِ رسانه ی افشاگر؛

ذوب آهن اصفهان خواستار حذفِ خبرهای انتقادیِ منتشره از مدیرعاملش شد!

سه نفر از عواملِ شرکت ذوب آهن اصفهان ابتدا با وعده و تطمیع و بعد با تهدید؛ تلاش کردند سردبیر پایگاه خبری “اقتصاد سالم” را مجبور به حذف خبرهای افشاگرانه و انتقادیِ منتشره درباره ی مدیرعامل این شرکت، بکنند.

۲ روز پیش (شنبه ۲۹ آبان) ۲ نفر از عواملِ شرکت ذوب آهن اصفهان طی تماس های تلفنی مکرر با سردبیر پایگاه خبری “اقتصاد سالم”، خواستار برگزاری جلسه ای حضوری و دیدار با وی شدند.

این جلسه ساعت ۱۱:۴۵ روز گذشته (یکشنبه ۳۰ آبان) با حضور سه نفر از عواملِ اعزامی شرکت ذوب آهن اصفهان (با مشخصات آقایان ع ح غ / م ا / ح ع)، به مدت ۱ ساعت و ۴۸ دقیقه در شهر تهران، برگزار شد.

در ابتدای این جلسه افراد یاد شده تلاش کردند با تطمیع و دادنِ وعده ی همکاری و حمایت از پایگاه خبری “اقتصاد سالم”؛ سردبیر این رسانه را راضی به حذفِ خبرهای انتقادیِ و افشاگرانه ی منتشره درباره ی مدیرعامل شرکت ذوب آهن اصفهان، بکنند.

در این رابطه آنها خطاب به سردبیر “اقتصاد سالم” اظهارات و کُدهایی مبنی بر وعده و تطمیع مطرح کردند که برخی از آنها به شرح زیر است:” آقا ما می خواهیم با شما دوست باشیم؛ چه کار باید بکنیم؟… ما برای تعامل و همکاری با سایت اقتصاد سالم آمده ایم… تشریف بیاورید اصفهان، ۲ روز از کارخانه ذوب آهن بازدید کنید… با خانواده تشریف بیاورید اصفهان… چرا دشمنی! چرا دوستی نه!؟… ما از رسانه ها حمایتِ مالی می کنیم…”

آنها حتی در این زمینه یکی از پیشکسوتان و بزرگان رسانه ای و مطبوعاتی استان اصفهان را واسطه کرده و در حین جلسه با وی تماس تلفنی برقرار کرده و از او خواستند ریش سفیدی کرده و واسطه ی آنها با پایگاه خبری “اقتصاد سالم”، برای به قول خودشان دوستی و تعامل! و رسیدن به اهداف شان شود…

در این زمینه آقای (نام نزد رسانه محفوظ است) در صحبتهای خود خطاب به سردبیر “اقتصاد سالم” عنوان کرد “خطا و اشتباهِ مدیریت نباید باعث آسیب دیدنِ کارخانه و تولید شود”، که سردبیر اقتصاد سالم نیز در پاسخ تاکید کرد حفاظت و حمایت از تولید و اشتغال در کشور، جزو چارچوب های کاری این رسانه بوده و یکی از اهدافِ اصلیِ مبارزه با فساد، حمایت از تولید است.

در ادامه سردبیر پایگاه خبری اقتصاد سالم خطاب به عواملِ اعزامیِ شرکت ذوب آهن اصفهان اعلام کرد که افشای فساد و مبارزه با تخلفاتِ مدیرانِ دولتی؛ حسبِ دستوراتِ مقام معظم رهبری در دیدار با اعضای دولت سیزدهم مبنی بر “ضرورت تمرکز این دولت بر مبارزه با فساد و احیای اعتماد مردم به دولت”، صورت می گیرد.

در نهایت با ادامه ی صحبتها و مقاومت سردبیرِ این پایگاه خبری در برابر تمامِ تطمیع ها و وعده های داده شده از سوی ۳ نفر واسطه ی اعزام شده از سوی شرکت ذوب آهن اصفهان به تهران در این جلسه؛ آنها وارد فاز تهدید شده و عنوان کردند که “در صورت حذف نشدنِ خبرهای انتقادیِ منتشره از مدیرعامل ذوب آهن اصفهان از روی خروجی سایت “اقتصاد سالم”؛ آنها شکایت قضایی صورت گرفته از این پایگاه خبری را تا آخر پیگیری خواهند کرد…”.

علاوه بر این آنها مدعی بودند که کامنت های منتشره در پایین اخبار منتشره درباره ی شرکت ذوب آهن اصفهان (که نظراتِ مخاطبان و خوانندگان اخبار است)، ناصحیح و نادرست است و باید کامنت های زیرِ اخبار نیز حذف و حتی امکانِ کامنت گذاری از سوی مخاطبان نیز حذف و بسته شود!

در این رابطه سردبیر “اقتصاد سالم” در پاسخ اعلام کرد که این پایگاه خبری حسبِ وظیفه ی ذاتی خود به عنوان یک رسانه و همچنین برای اجرای فرمانِ آتش به اختیار مقام معظم رهبری؛ وارد عرصه مبارزه با فساد شده و با افتخار، در هر دادگاه و محکمه ی قضایی صالحه حاضر شده و از عملکرد خود در افشای فساد و صیانت از مامِ میهن، دفاع خواهد کرد.

وی همچنین درباره ی کامنت ها اظهار کرد که “کامنت”، نظرِ مردم و مخاطبان و ضامنِ حفظِ آزادی بیان و ایجادِ امکانِ ابرازِ نظر برای مردم و همچنین مجرایی برای افشای فساد و ارسال اطلاعات از سوی مردم بوده و حذف و بستنِ کامنت ها؛ نقضِ اصولِ آزادی بیان و برخلافِ حقوق شهروندیِ مخاطبانِ پایگاه خبری “اقتصاد سالم” است.

لینک کوتاه : https://eghtesadsalem.com/?p=34187
نظرات کاربران :

مطالب مندرج در بخش "کامنت"، نظراتِ مخاطبانِ سایت بوده و پایگاه خبری اقتصاد سالم قادر به تائید یا ردِّ صحت یا درستی آنها نیست و مسئولیتی در قبال این نظرات ندارد.

  1. حسین جنتی گفت:

    فقط میگم تشکر از پیگیری هاتون
    انشاالله با رعایت حدود الهی مطمئن باشید ما هم طرفدار و حامی شما هستیم
    دلخون از خائنا ن به شهدا

  2. محمد گفت:

    از وقتی ذوب آهن افتاد دست تامین اجتماعی و شستا، فاتحه این مجتمع بزرگ صنعتی خونده شد.
    امیدواریم مثل فولاد مبارکه، از این شرکت هم تحقیق و تفحص بشه. معلوم خواهد شد که چه بخور بخوری رخ داده است.

  3. مرادی گفت:

    ممنون ممنون
    آقاجان اول به خدا دوم به شما جوانان پاک دست پاک ریشه اعتماد دارد که اجازه آتش به اختیار گذاشته…
    وقتی زر و زور پرستان تا بالای سرشان به لجن مال پرستی رفته مانند ناخون خوران هیچ سیری هم ندارند. خفه می شوند ولی این مملکت را ها نمی کنند با حیله فریب مانند بادی می ماننده هرآنی درچرخشند داخل رود افتاده هردو طرف را می خورن
    اینها را باید شماها که مجوز دولت اسلامی دریافت کرده اید و جوان هستید سالم هستید دنبال کنید تا این زالوصفتان را کنار بزنید
    این مردم باشرف که باسیلی صورت خود را سرخ می کنند در جنگ یا ماندن اگر آمدن یک قطعه از بدنشان را جا گذاشتن این مملکت را با چنگ و دندان نگاه داشتن به دست شما عزیزان سپردن…
    پس شما مانند جان شیرین تان از آن نگهبانی کنید
    پرده را از روی پنهان کارهایشان براندازید

  4. محمد گفت:

    ایشان منظور یزدی زاده در حال بازی در نقشی که به او واگذار شده است می باشد باید شاخه های او مثل مدیر طرح و برنامه و …. نیز تغییر کنند.

  5. دکتر نصر گفت:

    سلام
    مهره اصلی آجدانیه. تا اون عوض نشه تغییری رخ نداده. عامل اتصال و رابط ذوب آهن با مسببین وضع موجود این آقاست. عاملین فساد و اصلاحطلبان موجود در بدنه ذوب آهن همه بواسطه آجدانی سرکار هستند. این آقا متخصص کانال زدن هست. ریشه را بزنید تا کارها بیفته روی دور.

  6. مریم گفت:

    آفرین بر خبرنگار فسادستیز

  7. رسولی گفت:

    بله دقیقا.
    اصل کار ، دکتر آجدانیه.
    ایشون با سهیم کردن خیلی افراد مشارکتی و افسادطلب خارج از شرکت، در بدنه ذوب آهن جاپای خودش و اذنابش را محکم کرده.
    خود یزدیزاده هم جیره خوار آجدانی بود.
    یزدیزاده بواسطه آجدانی حمایت میشد و سرکار بود.

  8. حاجی گفت:

    حالا اینا که هیچ همه جا کثافت کاری زیاد شده ولی متاسفانه شما که این چیزا رو پیگیری میکنید بیاین مجتمع فولاد اردکان یزد رو هم ببینید که چه مافیایی تو این شرکت هست و هیچکس حریفشون نمیشه. کار به جایی کشیده دو هفته پیش نیروی خودشون رو انداختند زیر تریلی بعد تریلی از روش رد شده له شده بنده خدا زدن کشتن همش به خاطر کثافت کاری های مدیریت حراست اونحا. در صاحب کارخانه و ظلمی که در حق نیروهایشان می‌کنند…

  9. پزشک دلسوز گفت:

    تا آجودانی هست کاری صورت نگرفته
    سر مار را بزنید تا اوضاع آرام شود.
    فساد بیمارستان را به قهقرا برده است.

  10. رسولی گفت:

    جناب آقای پزشک دلسوز فرمایش متینی دارید. ولی بدانید که آجدانی بیمارستان را به قهقرا نبرده. کل ذوب آهن را به قهقرا برده. شمااز خیلی مطالب اطلاع ندارید.ایشون یک نفوذیه و کارش همینه که در صنایع مختلف کشور نفوذ کنه و نیروهای اصلاحطلب اسراییلی در پستهای مختلف جایگذاری کنه‌. خود یزدیزاده نوچه آجدانی بود

  11. پرستار گفت:

    آقای رسولی توجه داشته باشید این شخص _ آجدانی _ نه اصلاح‌طلب‌ و نه اصولگراست بلکه فقط منافع خودش رو دنبال میکنه وبه هیچ اصولی اعتقاد ندارد. فقط منافع خودش.

  12. پرسنل اداری گفت:

    جناب آقای یزدیزاده شما ضربه را از اون روزی خوردید که تصمیم گرفتید پشتیبان آجدانی باشید و آجدانی هم پشتیبان شما.
    از اون روزی که به اسفندمند و احمدپورقول دادید پشتیبان هم باشید.
    شما رفتید. اونها هم میرن. مخصوصا آجدانی که تحت تعقیبه.

    عدم اجرای حکم حراست شستا و حکم شورای تامین استان در معرفی آجدانی به مراجع قضایی مهمترین عامل سقوط شما بود.

    شمااز شخصی دفاع کردید که متهم به قتل هست.
    عنقریب پرده ها میفته و خیلی مسائل روشن میشه

  13. صالحی گفت:

    چیزی که مشخصه اینه مدیریت ضعیف آجودانی حال چه به صورت عمدی یا از عدم کفایتش منجر به بالا رفتن میزان نارضایتی در میان اقشار مختلف ذوب آهن شده، اینکه این فرد نفوذی هس یا خیر با مقامات امنیتی وقضایی است ولی چیزی که کاملا آشکار است منفعت طلبی این شخصیت است به صورتی که خیلی آشکارا قوانین را زیر پا می‌گذارد از قراردادهای غیر شفاف و مسئله دار در بیمارستان گرفته تا برخوردهای شخصی وسلیقه ای با پرسنل صرفا جهت منفعتهای شخصی خودش

  14. سعید گفت:

    واقعا من نمی‌دونم چرا انصاف را زیر پا گذاشتید آقایون توجه داشته باشید قبل از این آقای یزدی زاده دوتا مدیر عامل قبلی چه بلاهای سر ما پرسنل آوردند.پا رو حق نگذارید

  15. رهسپار گفت:

    سلام
    اینقدر مسئله را شخصی نکنید
    مسئله آجدانی یه مسئله مربوط به بیمارستان نیست یه مسئله کلی و مربوط به ذوب آهنه
    حتی میتونم بگم یه مسئله منطقه ای و استانیه.
    کار این آقا نفوذ در دولتهای مختلف و اضمحلال اونهاست. فکر میکنید برای چی در انتخابات مجلس بشدت رد صلاحیت شد؟

    آقای آجدانی اگر جرات داری دلایل رد صلاحیت خودت را که شورای نگهبان بهت ابلاغ کرده منتشر کن.

    پرونده قتل چند بیمار کرونایی توسط شما هنوز در دادگاه در حال رسیدگی است و بزودی به دست عدالت سپرده خواهید شد

  16. پرسنل گفت:

    من کاری به این حرفها ندارم فقط چیزی که مشخص هست وقتی مدیر عامل دستور برچیده شدن هسته گزینش با مدیریت آقای سیدحسن موسویان گرفتند اون هم به دلایل زیاد از جمله فساد و… که همه پرسنل اطلاع کامل دارندشخص موسویان عامل بودند و هیچ کجای کارخانه بهش اجازه ورود به اون قسمت را نمی‌دادند چطور دکتر آجودانی این آقا را مدیر داخلی وپستیبانی بیمارستان کرده بودند!؟
    البته به محض اینکه مهندس یزدی زاده متوجه شدند دستور برکناری این آقا (موسویان) را دادند

  17. محمد گفت:

    اقای پرسنل عزیز
    آیا با برچیده شدن هسته گزینش، اونایی که توی تست روانشناسی استخدامی شرکت رد شدند به حق خود میرسند؟؟؟ تنها قسمتی که میتونستند بدون هیچ توضیح و شفاف سازی بچه ها رو رد کنند، همین تست روانشناسی بود. آدمای خودشون رو وارد مجموعه کردند و امثال ما باید در به در یه لقمه نون باشیم. بنده فوق لیسانس متالورژی از دانشگاه درجه یک مملکت، دوتا تابستون کارآموزی رو توی ذوب بودم. مقاله علمی دارم، پدرم بازنشسته ذوب هستند و … . به همین موسویان نامحترم که مراجعه کردم، گفت ما به نماینده مجلس هم پاسخگو نیستیم چه برسه به تو!!!! تکلیف آینده ای که توسط این آدم معلوم الحال خراب شد، چی میشه؟؟

  18. زادهوش گفت:

    هیچ تغییری رخ نخواهد داد. الان یزدیزاده رییس هیات مدیره شده. این یعنی چه؟ خب مگه میگذاره مهندس رخصتی این نیروی انقلابی کار کنه؟ تا یزدیزاده و آجدانی و اسفندمند و احمدپور هستند یعنی هیچ تغییری رخ نداده. مخصوصا آجدانی که زنجیر اتصال همه اینهاست و همه جااز جمله بیمارستان و طب کار را به گند کشیده

  19. کارگرخط تولید گفت:

    باسلام
    آقا پرسنل شما دارید راست میگید این آقای موسویان چه ضربه ای به پرسنل کارخانه از نظر روحی و روانی زدن وقتی که به عنوان مدیر هسته گزینش کارخانه بودند
    اخراج هایی که این آقا انجام دادند من خودم سراغ دارم کسی که به دلیل اینکه ازطرف گزینش اخراج شده بود زندگیش پاشید زن و بچه رفتند و خودش به نابودی کشیدی شد
    یا مورد خودکشی یکی از پرسنل که نامه داخل جیبش مشخص شد به خاطر فشار زندگی که بهش تحمیل شده بود به علت اخراج توسط گزینش و مورد خیلی خیلی خیلی زیاد که همش زیر سر این آقای سید حسن موسویان که به حق جدش خدا تاوان این کارگران بی گناه که توسط این آقا اخراج شدند را بگیره

  20. دلسوز کارخانه گفت:

    با تشکر از افشاگری های انجام شده اجدانی یک ادم اشتباهی در بیمارستانه که گند کاراش همه جا پیچیده مخصوصا طب کارش که کلی پول بی زبون از کارگران زحمت کش پیمانکاران تو جیب ایشون و اقای تنهایی تو شرکت ارنا رهسپاره بی هیچ حساب و کتابی
    اصلا این شرکت در حاشیه امن با بیشترین قیمت داره به زور پیمانکارا رو میبره سمت خودش
    اصلا سلامت پرسنل مهم نیست برای اینها
    مخصوصا تو کرونا که ادما رو سر هم سوارند.
    ای وای بر بیمارستان که بوی گندشو اون بالاها کسی نفهمیده

  21. پرسنل گفت:

    اولا در اینکه جناب مهندس یزدی زاده کارخانه رو از خاک بلند کردن حرفی نیست واقعا خسته نباشن و چه خوب که در اوج خودشون خداحافظی کردن قبل از اینکه برشون دارن ولی متاسفانه در بعضی موارد مخصوصا رئیس بیمارستان مسامحه و اهمال کردن
    امیدوارم که با آمدن مدیرعامل جدید تغییرات اساسی مخصوصا در رده ی مدیران شرکت انجام بشه مخصوصا بیمارستان
    چرا که علیرغم تمام شکایات و گزارشاتی که به مدیرعامل، بازرسی و حراست داده شد مثل این بود که شکایت دزد رو به دزد ببرید. هیچ اقدامی هیچکدام انجام ندادن
    فقط آجدانی رو میخواستن ایشون هم که خدای دروغ و دغل کاری
    یکبار نشد این همه پرسنلی که نامه و شکایت نوشتن رو بخوان و بپرسن دردتون چیه چه مدارکی دارین
    فقط خدا کنه جناب مهندس رخصتی کمی شنونده و پیگیر شکایات از رئیس بیمارستان باشن.
    و من الله توفیق

  22. دکتر نصر گفت:

    ضمن عرض سلام و خیرمقدم خدمت جناب مهندس رخصتی ..میخواستم خدمت شما عرض کنم عامل سقوط یزدی زاده ، دوروبری های بیکفایت علی الخصوص آجدانی بی وجدان بود. خواهشا در تغییر این عنصر بیکفایت و مختلس تعجیل فرمایید.

  23. انگاری فساد تو این کشور اپی دمی شده … که اگر پیگیری نشه شک نکنیم که روزگارمون روز ب روز فاجعه بار تر خواهد بود
    خدا نکنه نفوذی و خیانت کار میدان پیدا کنه که هست ونیست کشور را ب باد خواهد داد
    همه ما هموطنان باید هوشیار باشیم و از کسی یا چیزی هراسی نداشته باشیم چرا که دشمنان این کشور از تمام داشته های خود استفاده کردند تا کشور را تسخیر و نابود کنند ولی شکست خوردند و تنها و تنها امیدشان ب نفوذی ها و وطن فروشان و خاعنین ب وطن هست
    اینکه میگم از پیگیری مکرر هراسی نداشته باشید از تهدیدات نترسید برا اینکه اگر دشمن موفق بشه روزگار مارا از سوریه سیاه تر خواهد کرد و انوقت دیگه هیچی برامون باقی نخواهند گذاشت ،

دیدگاه شما