• کد خبر: ۷۳۶۸۷
  • ۱۴۰۲-۰۵-۲۱ - : ۱۱:۴۵
بروز فسادِ جدید در مرتبطین با شرکت ذوب آهن اصفهان:

۶۰ میلیارد طلبِ اداره مالیات، صرفِ خرید خودروی BMW شد / پولِ اداره مالیات به حسابِ شخصی ۱ نفر رفت

جدیدترین اطلاعات رسیده حاکی از آن ست که ۶۰ میلیارد ریال چِکی که زیرمجموعه ی شرکت مرتبط با ذوب آهن اصفهان در وجهِ سازمان امور مالیاتی صادر کرده است؛ به حسابِ اداره مالیات واریز نشده و تحت یک مبایعه نامه و با عنوانِ خرید یک دستگاه خودروی لوکس BMW؛ به حسابِ یک شخصِ حقیقی واریز شده است!

در ادامه ی شفاف سازی و اطلاع رسانی “اقتصاد سالم” از وضعیتِ شرکت ذوب آهن اصفهان و صنعت فولاد کشور؛ نیروهای دلسوز و وطن پرست اسناد جدیدی را در اختیار این پایگاه خبری قرار داده اند.

در همین رابطه ابتدا مدارک و مستنداتِ زیر را ملاحظه بفرمایید:

همان طور که در اسنادِ بالا مشاهده می کنید، شرکت “تامین مواد اولیه فولاد خاورمیانه” شرکت زیرمجموعه ی شرکت “پویش بازرگان” ست که خود از شرکتهای وابسته و مرتبط با شرکت “ذوب آهن اصفهان” است…

این شرکت در تاریخ اول اسفند ۱۴۰۱ چکی به مبلغ ۶۰ میلیارد ریال را تحت عنوانِ “پرداخت جرائم مالیاتی ۱۶۹ مربوط به سال ۱۴۰۰” در وجه “شرکت تامین مواد اولیه فولاد خاورمیانه” صادر می کند… (خودِ این شرکت، مبلغ را در وجهِ خودش، تحت عنوان پرداختِ جرائم مالیاتی، صادر می کند)

اما همان طور که در توضیحاتِ مستندات بالا آمده است؛ وجهِ ۶۰ میلیارد ریالی به حسابِ اداره امور مالیاتی واریز نشده، بلکه در همان تاریخِ صدورِ چک (اول اسفند ۱۴۰۱) تحتِ یک مبایعه نامه ی خرید خودروی BMW، به حساب یک شخص حقیقی واریز شده است!

نکته قابل توجه دیگر این است که طبق توضیحات داده شده، خرید خودروی BMW یاد شده، در دفاتر شرکت “تامین مواد اولیه فولاد خاورمیانه” ثبت نشده و این خودرو، جزوِ اموال این شرکت نیست؛ درحالیکه با پولِ برداشته شده از حسابِ این شرکت خریداری شده است!

طبق این اسناد، چکِ صادره از سوی شرکت “تامین مواد اولیه فولاد خاورمیانه”، مربوط به حسابی ست که به نامِ شخصِ “محسن زیوه” است که علاوه بر سِمَت های “عضو هیات مدیره شرکت ذوب آهن اصفهان و مدیرعامل شرکت پویش بازرگان”؛ “ریاست هیات مدیره شرکت تامین مواد اولیه فولاد خاورمیانه” را نیز برعهده داشته است…

همچنین چک ۶۰ میلیارد ریالی صادره از سوی شرکت “تامین مواد اولیه فولاد خاورمیانه”، توسطِ همین فرد “محسن زیوه” امضا شده است.

فرایندِ ذکر شده، مستنداتِ ارائه شده و توضیحاتِ ذکر شده؛ خود گویای همه چیز بوده و نیازی به شرح و تفسیر بیشتر درباره این پرونده نیست…

در رابطه با این پرونده، با توجه به اینکه مجموعه ذوب آهن اصفهان، شرکتی دولتی و متعلق به مردم و بیت المال و زیرمجموعه شرکت صدر تامین (در شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی) است؛ منتظر شفاف سازی و پاسخِ مدیریتِ شرکت ذوب آهن اصفهان در این رابطه هستیم…

یادآور می شود که این اولین تخلفِ رُخ داده در مجموعه ی ذوب آهن اصفهان و مرتبطان با این شرکت نیست و پیش از این نیز گزارش هایی در این رابطه منتشر کرده ایم.

 

آیا “امیرحسین نادری” مدیرِ ارشد صنعت فولاد، نیروی امنیتی و قضایی بوده است؟!

 

در پایان یادآور می شود که جغرافیایی به نامِ “ایران زمین”، حاصلِ رشادت ها و جان فشانی های فرزندانِ این مردم در طولِ تاریخ چند هزار ساله ی این سرزمین است که هم اکنون تحتِ گوهره ی تمدنیِ “ایران_شیعه”؛ سربلند کرده است و “متخلفان و مُفسدان اقتصادی”، پیاده نظامِ دشمنانِ تمامیتِ ارضی و امنیت این آب و خاک در شرایط تحریم های غیرقانونیِ آمریکا علیهِ این مردمِ پُرافتخار، محسوب می شوند…

بنابراین حسبِ وظایف حرفه ای و اخلاقی و براساس دستوراتِ مقام معظم رهبری مبنی بر مبارزه ی آتش به اختیار با فساد و ضرورتِ دفاع از این مردمِ بزرگ و حرم شیعه، همین جا اعلام می شود که علی رغم تمام فشارهای وارده از سوی برخی “اَبَرمفسدانِ اقتصادی در صنعت فولاد” به این پایگاه خبری؛ مبارزه با فساد در این حوزه متوقف نخواهد شد و این پایگاه خبری آماده ی دریافت اطلاعات و مستنداتِ فساد در بخش خصوصی و دولتی از طریق آدرس پست الکترونیکی eghtesadsalem.ir@gmail.com است.

مُفسدان و مُفسدات! مردان و زنانِ خیانت کار!
شمایی که از پشت به ملتِ ایران خَنجر زدید و به وطن، خیانت و فتنه کردید و حال بر اموالِ این مردم چَنبَره زده اید…
.
هشدار می دهیم که فرمانده ی شهید یک عمر بی خوابی نکشید که حال شما با اموالِ این مردم؛ این گونه، رفتار کنید.
.
بدانید که اگر فرمانده در خاکِ پاکِ وطن آرام گرفته، اما سربازان اَش بیدارند و تا لحظه ی شهادت، آرام نمی گیرند…

 

گزارش های زیر درباره صنعت فولاد را هم با کلیک کردن بر روی تیتر آن بخوانید:

 

“امیرحسین نادری” ۷۳ میلیارد به بیت المال خسارت زد!

 

مردِ ۵۰۰ میلیون تومانی به دنبال تصاحبِ ذوب آهن اصفهان است

 

.

لینک کوتاه : https://eghtesadsalem.com/?p=73687
نظرات کاربران :

مطالب مندرج در بخش "کامنت"، نظراتِ مخاطبانِ سایت بوده و پایگاه خبری اقتصاد سالم قادر به تائید یا ردِّ صحت یا درستی آنها نیست و مسئولیتی در قبال این نظرات ندارد.

  1. ناشناس گفت:

    خدا لعنت کنه مدیران دزد و غارتگر را . قوه قضاییه کجاست ؟؟؟؟؟

  2. رضا گفت:

    پول سهامدار دزدیدن

  3. راهگشا گفت:

    تا آجدانی برکنار نشه ، همین آشه و همین کاسه.
    آجدانی رابط تمام فسادهای ذوب آهن

  4. یادگاری گفت:

    سلام
    تا زمانیکه به وضعیت شرکت های تابعه ذوب آهن مانند پویش ، دوارت و تاربگین رسیدگی نشود شده محل رانت و فساد و ماموریت های عمان و داخل برای عده ایی که هزینه آن از جیب سهامداران ذوب آهن تامین می شود برای همین استکه مدیرعامل این شرکت ها آنقدر باج می دهند که برکنار نشوند

  5. فرهاد سبکتکین گفت:

    سلام
    مدیران شرکت‌های تابعه توسط چه کسی به مدیران بالاتر معرفی و منصوب میشوند؟
    آجدانی.
    برای همینه که میگیم تمام فساد ذوب‌آهن زیرسر آجدانیه. مسئله مافیا در میان هست.
    مافیایی که آجدانی پادوی اونه

  6. حسن گفت:

    علی نقیان ها و سید قلعه ها چکاره اند در ذوب اهن و فولاد خوب استفاده کردند …

  7. سرباز حاج قاسم گفت:

    سربازان مکتب حاج قاسم نخواهند گذاشت که عده ای با ظاهر انقلابی و حزب اللهی که برای خودشان درست کرده اند اموال بیت المال مسلمین را غارت نمایند و فحشهای حاصل از این غارت گری را عده ای به سپاه بدهند، مبارزه با این گردن کلفتان تازه شروع شده است هرچند صبر سربازان مکتب حاج قاسم بسیار زیاد میباشد اما چنانچه عده ای ساده دل به بهانه حفظ ابروی افراد بخواهندبا ابروی نظام و مسلمین بازی کنند قطعا سربازان مکتب حاج قاسم اتش به اختیار عمل خواهند نمود

  8. پویش گفت:

    سلام به همه، عجیب این جاست که کسی که دلال و لابی من لاپوشانی فساد حوزه معاونت فروش بود و جعبه های سیاه فساد کجباف و تیم مافیایی فساد کجباف دزد رو با لطایف الحیل نجات داد ،این جا هم دوباره سر و کلش پیدا شده و دوباره توی یه فساد دیگه درگیره!!! آقای مهران خانعلی سرپرست تامین مواد حوزه خرید که با استفاده از قرابت قومی و منطقه ای ارتشا و اختلاس مفسدین پرونده حوزه فروش را به قرض تنزل داده بود؛ حالا خودش توی این پرونده بعنوان متهم ارتشا حضور داره…. ، راستی بعد از این همه بگیر و ببند : از نتیجه کار تیم بازرسی چه خبر؟ از سرنوشت کجباف و اموال به غارت رفته چه خبر؟ از عوامل فسادش و نوچه های حروم خورش چه خبر؟ از آقای خانعلی نوچه آقای… چه خبر؟

  9. کارگر گفت:

    مگر این کارخانه نهاد نظارتی مثل حراست ندارد؟؟ اول از همه از باید مدیر حراست را بازداشت کرد.

  10. کوروش گفت:

    ذوب آهن ورشکسته شده ولی هنوز آقای کوهی به دنبال رزومه سازی برای دوستان دون پایه تهرانی خودش هست.

  11. مرندی گفت:

    مراقب حسن محمدی و دارو دسته محمد جعفر صالحی و علیرضا صادقی باشید.

  12. مهدی نصیری گفت:

    هر چه خواستیم کردیم و خوردیم و بردیم ولی زنو بچمون پس میدهند نگران نباشید.

  13. منصوری گفت:

    آقای نادری از اسب هفت میلیاردیتان چه خبر ، البته هفت میلیارد سه سال پیش بود الان تورم هم بهش خورده.

  14. معاون مالی گفت:

    آقای کوهی، نصیری یک مدیریت هم به زور اداره می‌کنه ، دو‌معاونت دادی بهش؟ تازه حق امضا هم ندارد؟!
    کارخانه ورشکسته ذوب آهن تحمل بازی های شما را ندارد.مخبر این چه آشی بود!!

  15. کارگر کوره گفت:

    مهران خانعلی عضو هیات مدیره فولاد خاورمیانه هست.
    خیالی نیست دو کلمه میمه ای صحبت می‌کنه این پرونده هم هیچ میشه!!!
    یک بار جستی ملخک دو بار جستی …..
    پیگیرتیم عزیزم….

  16. سلطانیان گفت:

    خانعلی را گندش نکنید plz

  17. فعال اجتماعی گفت:

    از تیم اقتصاد سالم تشکر میکنم.

  18. همسر شهید کارخانه گفت:

    با سلام
    واقعا آقای امیر حسین نادری چه جنایتی مرتکب شدی رخصتی جنایتکار را گول زدی که ال میکنم و اون مردک هم باور کرد و باعث شد کوهی و دار و دسته اش خون ذوب آهن را بمکند.
    سکوت سهامدار خیانت است به کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی.
    تا حالا از خودتان سوال کرده اید در راستای شفاف سازی
    خیریه ذوب آهن که روزانه این همه ضایعات جمع می کند و ماهانه پول ار پرسنل می گیرد به جیب چه کسانی می رود .!!!!
    چرا مافیا نمیگذارد شرکت های پویش بازرگان . دوارت . لاتیکو . و…. حسابرسی و بازرسی از طرف سهامدار شود !!!!
    چرا امور حقوقی ذوی آهن جولان دلالان و وکلای صوری عده ای در این شرکت شده اند . بروید قراردادهای .را ببینید با چه مبالغی ساخت و پاخت میکنن .
    در باشگاه ذوب آهن همینطور !!!
    در فروش ذوب آهن نمونه آن دستگیری کجباف و …. !!!
    در خرید ذوب آهن از اخراج محترمانه آقای فتحی بگیر تا نجومی بگیر ذوب آهن احمد اکبری
    واقعا چه خبر است در این ذوب آهن آیا فریادرسی نیست ؟؟؟؟
    سازمان بازرسی اعلام کرد که فساد در جای جای ذوب آهن واضح و مشخص شده چه شد ؟؟؟؟
    چه کسی پیگیری کرد ؟؟؟؟
    به نظر شما خوانندگان محترم تمام این فسادها مدیر بالادستی آن صدرتامین است که مدیرعامل آن کسی نیست جز امیر حسین خان نادری پس تا دیر نشده و این زخم حادتر نشده فکر چاره باشید.
    به فریاد ذوب آهن مظلوم برسید.😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
    کجا تا حالا دیده اید آقای نادری با فساد مبارزه کند. جز فراری دادن دزدان امثال زیوه . مدنی . محسنی .یزدی زاده. برقی کار . کجباف . اکبری . و….. خدا لعنت کند مدیران بی درد را لعنت خدا بر دزدان یقه سفید

  19. خورشیدی گفت:

    از بازرسان محترم قوه قضائیه انتظار داریم پرونده ارتباط بین امیر حسین نادری و سید عماد مدنی ( بخوانید مدیر عامل صدر تامین و یک اهن فروش گردن کلفت) را با دقت و سرعت بیشتری بررسی نمایند، چون که در این خصوص بحث تعرض منافع در میان هست ،افکار عمومی انتظار دارد قبل از اینکه زود دیر بشود تکلیف قانونی این پرونده مشخص گردد

  20. سرباز مکتب حاج قاسم گفت:

    از برادران عزیز در سپاه و وزارت اطلاعات و حفاظت اطلاعات قوه قضائیه عاجزانه استدعا داریم با هماهنگی بیشتر با همدیگر نگذارید برخورد با اینگونه فساد ها به نظر یک شخص وابسته باشد!!!!!!! چونکه خواسته و یا ناخواسته هزار جور شائبه بوجود می اید!!!!! ( ممکن هست ان شخص بگویید فعلا پرونده های مهم تر داریم فعلا مصلحت نمیباشد که وارد پرونده فلانی بشویم !!!!!!!!!) شما که میتوانید با موشکهای نقطه زن کمتر از ۳ ساعت دشمنان نظام را در هزاران کیلومتر بیرون از مرزها نابود نمایید چرا در برخورد با مفسدان گردن کلفت داخلی انقدر دارید دست دست میکنید!!!!!
    منظور حاج قاسم که گفته من رهبری را تنها و مظلوم میبینم چیست؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    مگر رهبری ۲۰ سال قبل در فرمان ۸ ماده ای جهت مبارزه سریع و قاطع با فساد به شما چراغ سبز نشان نداده اند؟؟؟!!!!!!!!!!!
    مگر رهبری این مجتمع عظیم صنعتی را خط مقدم جبهه صنعت نام گذاری نکرده اند؟؟!!!!!!
    مگر خطر مفسدان داخلی برای نظام بیشتر از دشمنان خارجی نمی باشد؟؟!!!!!
    مگر شهید مظلوم دکتر بهشتی نگفته که در جامعه اسلامی از در ودیوار محل کار نباید انگیزه فسادببارد؟؟؟؟!!!!!!
    مگر فساد فقط رشوه گرفتن میباشد؟؟!!!!!!
    مگر هر فعل و ترک فعلی هم که باعث ضررو زیان به بیت المال شود نیز فسادقلمداد نمیگردد؟؟؟!!!!
    با چه توجیهی باید جواب شهدا را بدهیم؟؟؟!!!!
    ساده دلانی که به بهانه مصلحت اندیشی نمیگذارند برخورد قاطع و اثر بخش با مفسدین صورت بگیرد ایا فردای قیامت بجای شما مسئولین، جواب شهدا را خواهند داد؟؟؟؟؟!!!!!
    افراد شناخته شده ای که رشوه نگرفته اند اما بخاطر گرفتن پست و مقام نقش کر و کور و لال را در برخورد با مفسدین بازی میکنند مفسد نیستند؟؟؟؟!!!!!
    افراد شناخته شده ای که هم پشت سر امام علی نماز میخوانند و هم پلوی معاویه را میخورند مفسد نیستند؟؟؟!!!!
    کسانی که مستقیم به حساب بانکیشان پولی واریز نشده اما بنام خودشان و بستگانشان خانه ها و ماشینهای گران قیمت را با پول عده ای اهن فروش خریداری کرده و یا ساخته اند مفسد نیستند؟؟؟؟!!!!!
    برادران عزیز سکوت بیشتر در برابر مفسدین شناخته شده ای که با دهن کجی به نظام و رهبری، اموال بیت المال را غارت نموده اند و الان هم دارند به ریش من و شما میخنند مصلحت نمیباشد !!!!
    فراموش نکنیم که تنها تفاوت سپاه عمر سعد و سپاه امام حسین همراهی نکردن با امام زمان خود بوده است !!!!!
    امیدوارم خواسته یا ناخواسته جزء سپاهیان عمرسعد قرار نگیریم!!!!!!!!!!

  21. فقط خدا گفت:

    خدا لعنت کند تمام کسانی که پول بیت‌المال را پایمال می کنند.

  22. سرودی گفت:

    بنیان گذار شرکتهای تابعه ذوب اهن ( پویش ها و تامین مواد خاورمیانه و ……) جناب اقای یزدیزاده میباشند ایا شرکتهای اینچنینی ممکن هست منفعتی برای امثال یزدیزاده ها و ابکاء ها ، اسحاق جهانگیریها ، اجدانیها، طیب نیاها، و نادری ها و کجبافها و مهران خانعلیها و عماد مدنیها و سید قلعه ها و زیوه ها و برقیکارها و ……….. داشته باشند؟!
    التماس تفکر!!
    التماس بصیرت!!
    مسئولینی که در راه مبارزه با فساد خودتان را به خواب زده اید قبل از اینکه مردم از خواب بیدارتان کنند ایا بهتر نیست بیدار شوید؟!

  23. پویش ساخت گفت:

    یه چیزی عجیبه ، اونم اینکه هرجا یه فسادی یه مفسدی یه جرمی اتفاق میفته، عده ای هستند که همیشه توی این جور قضایا نقش میانجی رو دارند و دنبال ماست مالی فساد هستند به بهانه حفظ آبروی ذوب آهن. چه جوری هست که همیشه حفظ آبروی ذوب آهن اصفهان در گروی حفظ آبروی اون چند تا دزد غارت گر بیت المال مسلمین هست و این افراد هم همیشه در اون قضایا دخیل؟؟ واقعا چرا همیشه تامین مواد حوزه خرید محل بحث و سوال بوده و همیشه یه جوری سر و ته قضیه به هم اومده که آب از آب تکون نخوره؟ از دوره کجباف و طیب نیا و حسن محمدی و بعدش هم دوره این کوتوله اداری و اقتصادی مهران خانعلی؟ این یارو اداره خودش روهم با رانت و پارتی گرفته و توان اداره همون رو هم نداره؛ حالا شده عضو هیات مدیره یک شرکت دیگه!!! تازه جالب این جاست که توی پرونده فساد و غارتگری حوزه فروش، نقش میانجی و ماله کش رو واسه تیم مافیای کجباف بازی میکرد تا عوامل حروم خور فساد رو از دست تیم سازمان بازرسی نجات بده که به خیال خودشون موفق هم شده، اما زهی خیال باطل…

  24. ناشناس گفت:

    اداره مالیات فقط زورش به ضعیفان میرسه !!!! و قدرت و جرآت برخورد با دانه درشتها را نداره !! حیف از جوانانی که در طول ۸ سال دفاع مقدس برای سرافرازی و پایداری این کشور جان خود را فدا کردند تا یک عده گرگ صفت به هر جا و هر چیزی حمله ور شده و چپاول و غارتگری کنند … خود را به خواب زده اند اما دیر نیست روزی که باید در محضر عدل اللهی حاضر شوند و جوابگوی اعمال ننگین و پلیدشان باشند .

  25. علیرضا گفت:

    حرص ألکی نخورید اینا کار خودشونو میکنن این دزدی ها که هست وهر کسی مخالفت کنه یه سهمی بهش میدن ودهنش بسته میشه یه آدم با وجدان هم که پیدا بشه و فاش کنه کارش با زندان و شلاق و اگه مبلغ زیاد باشه یه چیزی بهش می‌بندن و سرشو زیر آب میکنن وتا الان هیچ شخصی جرأت مقابله با اینا رو نداشته پس آخر این فاش کردن اضافه شدنه چندین شریک جدیده که باید سهمشونو بدن

  26. اکبر مایلی گفت:

    شما می‌گید مهندس کوهی ؟
    ما میگیم مهندس تپه ای
    چون ایشان و تیم همراهشون تپه … باقی نگذاشتن

    به نظر شما بعد از آوردن ۲ اتوبوس آدم از تهران و کلی باج دادن به مرتضوی و نادری و آرش شفیعی و خانه نشین کردن متخصصان ذوب‌آهن، تپه ای سالم باقی گذاشته ؟

  27. ابراهیمی گفت:

    خدارا شکر که از مبلغ ۵۰۰۰ میلیارد تومانی که اقایان سال گذشته برای ذوب اهن ضرر اعلام کرده بودند مبلغ ۶ میلیارد تومان ان پیدا شد!!!!!

  28. مجتبی گفت:

    سلام من یک کارگرم ک چند وقته سرگذر کار بهم نمیخوره ب ماه محرم قسم ی کولر ندارم به امام حسین ع دوتا بچه دارم مستعجرم اجارم عقب افتاده به فاطمه زهرا ع خیلی مهتاجم زنم زانوش آب برداشته ندارم ببرمش دکتر اگه مسلمونی میتونه کمکم کنه انسانیت کنیین در حقم جون عزیزانتون اگه واقعا کسی میتونه کمکم کنه. ۵۸۵۹۸۳۱۱۳۸۸۹۰۲۴۸ ش کارت مجتبی شجاعی زاده به جون بچه هام کلاه بردار نیستم .

  29. علی گفت:

    علی برکت الله

  30. مهدی گفت:

    هر موقع یک جای این مملکت گفتید این جایش درسته باید تعجب کرد..

  31. محمد گفت:

    ای بابا،هر کی یه دردی داره برادره من،کسی که پول نداره نون بخره،گشنه است،دوتا بچه داره.پس چه جوری پول در میاره اینترنت میخره؟؟؟؟خدا به داد ما برسه

  32. نیما گفت:

    انقلاب خانه تکانی بزرگی میخواهد و باید خیلی ها الک بشن خیلی‌ها نفوذی هستن وادارند اسلام و انقلاب رو نابود می کنند…

  33. ابوالفضل گفت:

    باز ملت همیشه در صحنه ریختن بدون دانش حرف زدن و این سایت هم بدتر.
    اصلا ذوب اهن سراسر فساد و اسامی نامبرده همشون شیطان صفت. ولی وقتی سواد بانک و چک ندارید حرف نزنید.
    این چک صیادی هست که هیچ نیازی به ضمیمه مبایعه نامه نداره حداقل در تاریخی که روی چک درج شده ولذا اون مبایعه نامه احتمالا الکی و فیکه وصرفا از روی بیسوادی تحویلدار الصاق شده. ثانیا چک به نام شخص چ حقیقی و چ حقوقی ثبت میشه. روی چک هم نوشته بابت فلان چیز و شماره شبای بعدی مربوط به شخص هست چون اداره مالیات علاوه بر شبا به شناسه هم نیاز داره. احتمال داره به علت محدودیت در حواله کردن چک به حساب مالیات و چون چک به نام شخص خورده، مبلغ رو اول ریختن به حساب شخص و سپس حواله ساتنا کردن به حساب اداره مالیات. این موضوع اگه تخلف باشه یه ذره هم به چیزی ک گفتید و اذهان رو مشوش کردید مربوط نیست. سواد ندارید اطلاع ندارید بشینید سرجاتون.با دوتا کارمند بانک صحبت کنید ببینید اصلا ماجرا چی چی میتونه باشه. بخوان دزدی کنن اینطوری نمیکنن. ملتم مثل همیشه چشم بسته هرچی دلشون خواست گفتند تو کامنتا…

  34. Saeed گفت:

    اونایی که میگن قوه قضاییه کجاست و حراست کجاست. میبینی نوشته نیروی امنیتی و قضایی بوده، الان کی میخواد اینو بگیره خخخ

  35. حسابدار سالم گفت:

    سلام
    مافیای فولاد هم در ذوب و هم در فولاد مبارکه بیداد میکنه.
    طیب‌نیا ، یزدیزاده ،رخصتی ، کجباف ، آجدانی و…نوچه‌های این مافیا هستند که همه جا هم نفوذ دارند البته سهم‌شون هم محفوظه.
    جالبه همه هردفعه همین‌ها را معرفی می‌کنند ولی هیچکس هیچ اقدامی نمیکنه

  36. جوادی گفت:

    سلام خدایی یزدی زاده برا کارگر خیلی خوب بود حداقل می رسید به کارگر از زمان رخصتی و بعد کوهی اینگاری خشک شد همه چی… حق کارگر بدید چرا فولاد مبارکه پاداش ۷ میلیونی بگیرن بعد ذوب آهنی ۱ملیون پاداش بگیره

  37. میساقی گفت:

    انشاالله ریشه فساد با ایثارگری افراد شجاع از این مملکت کنده شود و مردم اینقدر عذاب نکشند

  38. مهربان گفت:

    خدایا به حرمت خون امام حسین (ع)چشم اینها راسیراب گردان.تا چشم سیرنشود همین اش وهمین کاسه هست.

  39. رهام گفت:

    درخانه اگر کس است ،یک حرف بس است: اگه واسه یک بار هم که شده سبیل چند تا از این دزدهای پر مدعا رو دود میدادند و چوب توی آستینشون میکردن دیگه کسی جرات این جور غلط های اضافی رو نداشت.
    وقتی با مفسد و عوامل فساد برخورد نمیشه و با تسهیل کننده فساد با هزار جور توجیه و مغلطه مماشات میشه ،اما سریع و فوری گزارشگر فساد رو تخطئه میکنند،نتیجش میشه همین وضعی که میبینید…. ،هر درپیت دهاتی زاده ای یک پست نون اب دار رو تا دید به چشم غنیمت میبینه میفته به تاراج،همه هم ماشاالله اهل لابی…

  40. جانباز کارخانه گفت:

    آقایی که با نام ابوالفضل مطلب نوشتی الهی همون ابوالفضل به کمرت بزنه چقدر گرفتی تا این مطلب را بنویسی
    شرم برتو باد
    اصل پویش و بنیان ش فساده اون وقت میایی از مافیا حمایت میکنی
    الهی همون قمربنی هاشم سزا ت را بده
    تو زندگی ت مرد باش از حق دفاع کن. شما از اسرائیلی ها بدتر هستید. منافق.

    منافق واضح تر که با هیچی ۱۸ درصد سهام ذوب آهن را صاحب شدن و امروز زیان ۱۴ هزار میلیاردی وارد کردن. تا کی سازش . مرگ بر منافق

  41. عقیلی گفت:

    قطعا مدیران حراست و یا بازرسی دوست ندارند که در مجموعه تحت مدیریتشان چنین ابرو ریزی هایی صورت پذیرد اما چند سوال
    ایا این گونه شرکتها زیر نظر حراست و یا بازرسی کارخانه فعالیت مینمایند!؟
    ایا ممکن هست برخی از پرسنل حراست و یا بازرسی نسبت به مسئولیتی که دارند خیانت کرده باشند و با همدستی با عده ای غارتگر هم رفیق دزد باشند و هم شریک قافله؟!
    خوشبختانه الان که دارد منبع ضررهای ذوب اهن یکی یکی رو میشود امیدواریم دست عده ای خیانت کار در بازرسی و حراست هم رو شود

  42. امیر گفت:

    در تصاویر چک یک موضوعی ذهن من رو درگیر کرده
    مگر روی چک ننوشته در وجه …این شماره شبا چطور وصول شده وبه حساب شخص واریز شده
    اطلاع کافی ندارم سواله برام
    مگر حواله کرد چک خط نخورده مگر نباید واریز به حساب میشده مگر چک به نام شماره شبا ثبت نشده چطور این چک وصول شده
    پشت داستان میتواند پای کارمند یا رییس شعبه راهم پیش بکشه

  43. مونگل گفت:

    وقطی که خود عاغایان به ثورت رثمی اعلام میکنند که در ثال گذشته ۵۴۰۰ میلیارد تومان زوب آحن زرر کرده است یعنی ( معادل خرید ۹۰۰ دسطگاه BMW با قیمط ۶ میلیارد طومان )یعنی حدودا ساعطی ۶۱۶ ملیون طومان زرر !!!!!!!!!!!!!
    خرید BMW فوغ به مبلغ ۶ میلیارد طومان به این معنی میباشد که حدودا معادل ۱۰ ساعت از زرر زوب آحن به خرید خودرو فوغ اختساس یافطه اسط ایا ممکن هست ۸۹۹ دسطگاه BMW دیگر نیز خریداری شده باشد ولی حنوز کسی اسناد ان را افشا نکرده باشد؟؟!!!!!
    الطماس طفکر!!!!!!!

  44. کریم گفت:

    اگر دو سه نفر اختلاس کننده ها را اعدام کنند هیچ وقت این موارد پیش نمیاد

  45. نوری گفت:

    وقتی آجدانی توی بیمارستان ، تعداد زیادی پروتز را با ارز دولتی از طریق ذوب‌آهن تحویل بگیره و به قیمت آزاد به مریضها غالب کنه به کی باید شکایت برد؟ درآمد این کار میلیاردیه. توی جیب کی میره؟

  46. کارگر بی دفاع گفت:

    این سر وصداهای چند وقت علیه پویش بازرگان و زیوه ننه مرده و ۴ تا آشغال کله های دیگه به اسم هیات مدیره که در عمل مترسک های سرجالیزند واسه پوشش لفت و لیس های نفرات اصلی پشت پرده، ریشه داره در جنگ قدرت تیم جناب محمداعتباری با تیم جناب برقی کار.
    محسن زیوه دفاتر و حسابهای هیات مدیره های قبلی رو تایید نکرد و رفت سراغ حسابرسی دوره های قبل
    تیم محمداعتباری رفت دنبال بی اعتبار کردن زیوه ،کل قصه همینه.
    اگه ذوب آهن اصفهان صاحب داشت،اگه مدیریت حسابرسی داشت،اگه مدیریت امورمجامع و شرکتها داشت،اگه حراست و بازرسی داشت، اتفاقی و اشتباهی یه سری میزدند به شرکتهای وابسته و اقماری،یه سری میزدند به شرکت دوارت شرکت لاتیکو مدیریت صادرات مدیریت فروش داخلی شرکت پویش بازرگان شرکت تامین مواد فولاد خاورمیانه میزدند ؛ شاهد این افتضاح نبودیم.
    اگه ۴ تا کوتوله گشنه مثل امثال خانعلی توی هیات مدیره ها منصوب نمیکردند ،اوضاع این نمیشد.
    اگه احیانا فقط گاهی اوقات نظارتی روی شرکتهایی مثل پویش ساخت بود از تبدیل شدن آنها به حیاط خلوت پولشویان و غارتگران جلوگیری میشد. پس فراموش نکنیم این اتفاقات فقط تسویه حساب حضرات و تک و پاتک اقایون هست برای منافع بیشتر و سود شخصی خودشون…

  47. ذوب اهن یتیم گفت:

    چرا هیچ وقت هیچ آدم متخلف و دزدی توی ذوب آهن محکوم و دستگیر نمیشه؟ چرا واقعا این پولهای دزدی ازشون پس گرفته نمیشه؟ چرا همیشه کارگر ‌و کارمند هر خواسته به حقی داشته باشه سرکوب میشن ولی مدیر و سرپرستی که دزدی میکنه خیانت میکنه عزل نمیشه تازه ارتقا پیدا میکنه؟ چرا هرچی نخبه و مهندس متخصص هست میزارن کنار ولی میدون میدن به هرچی چاپلوس و پخمه ؟ چرا واقعا؟

  48. پورحجی گفت:

    سلام ،بعنوان یه بازنشسته ذوب اهن یه سوال دارم:
    ما تا یاد داریم مدیر امور حقوقی ذوب اهن یه محمود رشیدی نامی بود که ابدارچی استانداری بود زمانی که جهانگیری از استانداری اصفهان رفت شد وزیر صنعت محمدخاتمی ملعون، اینم شد مدیر حقوقی ذوب اهن. هرچی شکایت و گزارش فساد بهش دادیم میگفت نه نمیشه قابل احراز نیست،آبروی ذوب اهن میره! توی دوره ایشون از ۳۰ هزار هکتار اراضی ذوب اهن ۱۴ هزار هکتارش جدا شد(مثل همین شهرک صنعتی اشترجان و…)تازه پول هم از جیب ذوب اهن میداد که ارگانها توی زمین هاش ساخت و ساز کنن با مجوزها و مصوباتی که این اقا از استانداری میگرفت علیه ذوب اهن!! بعدش یه نفر از حراست کارخانه اومد با مدرک سیکل به نام دانشمند توی دوره ایشون هم پلاژهای انزلی و زمینهای چادگان و رستوران تپه و… از دست ذوب اهن رفت و هر گزارشی از فساد کسی میداد ،اون بنده خدا رو به جرم افترا معرفی میکرد دادگاه اداری! جالبه البته خودش ۴میلیارد توی سال ۹۱ اختلاس کرد و ثابت هم شد و خیلی جنتلمن وار تشریف بردن منزل و فقط همین. بعدیش یه عسگری نامی بود که اونم بادیپلم از حراست تشریف اورده بود امور حقوقی و البته خیلی هم پرمدعا.این یارو هم بعد کلی گند زدن از جمله سنددفتر بندرعباس و واگذاری زمین ذوب اهن به فولاداکسین بدون مجوز هیات مدیره،وقتی گند کارش دراومد رفت بازرسی استانداری و کارش حل شد تشریف بردن پی بیزینسشون! البته قابل ذکر هم هست که مدتی مسئول دادگاه اداری شرکت هم بودند!! خدا میدونه که چندتا کارگر رو بیکار و چندتا مدیر رو تبرئه فرمودند!ایشون ابتکار آوردن کاراموزان وکالت نورچشمی رو به شرکت داشتند و ثمره این کارشون خدا میدونه چندصد میلیارد خسارت شد! ، آخریش هم که این بنده خدای کر و کور ولال فروزان میرزا بنویس کمیسیون معاملات که یه دفعه شد مدیر حقوقی! از زمین و زمان و هرکی که بخواد جلوی فسادی رو بگیره یا گزارش فسادی داره سریع شکایت میکنه، اما تا حالا حداقل ۱ دونه پرونده قضایی که ذوب اهن توش موفق شده باشه نداره و همیشه ذوب اهن محکوم شده و جریمه پرداخت کرده! سوالم اینه : چرا تا حالا هیچ وقت هیچ موردی پیدا نمیکنید که امور حقوقی ذوب اهن اصفهان از مدیری متخلف و یا غارتگری دزد شکایت کرده باشه؟ برعکس اگه احیانا گند کار غارتگری از جایی در اومد با تمام توان دنبال نجات مفسد وماله کشی فساده!!! مگه طبق اساسنامه شرکت وظیف امور حقوقی شرکت دفاع از حقوق شرکت و طرح دعوی در محاکم علیه متعرضین به منافع شرکت نیست؟ پس چرا توی همین قضیه فسادگسترده اخیر در حوزه فروش حاضر به شکایت از کجباف و تیم فساد و اختلاس نیست؟ احیانا اگه کسی جواب رو میدونه ،لطفا همین جا کامنت کنه،مرسی

  49. پاسبانی گفت:

    بنظر من عده ای از بازرسان باغیرت و باوجدان به شدت تمایل دارند که مدیران دزد را گچ بگیرند
    اما متاسفانه دو مشکل اساسی وجود دارد
    هم بنا کم می اورند!!!!!!! و هم مصالح!!!!!!

  50. داریوش گفت:

    وقتی یه مدیر دوریالی اسب میلیاردی میخره برا تفریحش ویلاهای چند میلیاردی برا عیش و نوشش و جالب تر از هر چیزی دم زدن از اسلام و دین و مذهب و قرآن و سیاه نمایی و کسی نیست بیخ گلوی اینا رو بگیره باید فاتحه انسانیت و شرف و ………. همه چی را خواند

  51. حسن زاده گفت:

    امیدوارم بازرسان محترم قوه قضائیه با استفاده ازنظرات اعضای هیات مدیره شرکت فوق ودر رأس انها مهران خانعلی به عنوان نفرات مورد وثوق گزارشاتشان را تکمیل نکرده باشند !!!!!!
    امیدوارم بازرسان محترم قوه قضائیه منابع مالی املاک و خودروهای گران قیمت افراد و بستگان درجه یک مشکوک به فساد را مشخص نمایند!!!!

  52. سرودی گفت:

    جناب اقای پورحجی که پرسیده اید چرا امور حقوقی حاضر به شکایت از مفسدان شناخته شده نمیباشد جواب شما کاملا مشخص میباشد
    یا امور حقوقی و افرادی که باید به انها دستور برخورد بدهند انقدر ضعیف و بی اراده هستند که شجاعت لازم جهت اقدام قاطعانه در برابر دزدان گردن کلفت راندارند و به این نتیجه رسیده اند که سکوت در برابر مفسادن گردن کلفت منفعت بیشتری برای انها دارد
    یا اینکه امور حقوقی و افرادی که باید به انها دستور اقدام قضایی علیه مفدسان را بدهند خودشان شریک دزد هستند و رفیق قافله به همین جهت مصلحت نمیباشد که علیه دزدان اعلام جنگ کنند به غیر از دوحالت فوق اگر ریگی به کفششان نباشد قطعا باید تا بحال اقدامی علیه غارتگران شناخته شده انجام داده باشند شاید هم انجام داده اند ولی رسانه ای نشده است

دیدگاه شما